М.Жұмабаев «Толқын»
Сабақтың тақырыбы: М.Жұмабаев «Толқын»
Сабақтың мақсаты:
а) М.Жұмавбаевтың ақындық ерекшелігіне тоқталу;
ә) Мағжан өмірі мен «Сүйемін» өлеңінің байланысын ашу;
б) Мағжан туралы деректерді кеңірек түсініп,ұғынуға дағдыландыру;
Сабақтың түрі: дамыта оқыту
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап,талдау,іздену т.б
Сабақтың көрнекілігі: шығармалар жинағы, портреті т.б
Пәнаралық байланыс: тарих
Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу,түгелдеу, оқу құралдарын тексеру, сыныптың тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ә) Үй тапсырмасын пысықтау:
Үйге берілген М.Жұмабаевтың «Сүйемін» өлеңін мәнерлеп оқиды.Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын.
- «Махаббат» деген ұлы ұғымды ауызға алғанда біздің бойымызда қандай адамдық қасиеттер қалыптасады деп ойлайсыңдар?
- Біз осындай адамгершілік ұлы қасиеттерімізді кімге және нелерге арнауымыз керек?.
б) Жаңа сабақты түсіндіру:
Ақынның ішкі жан дүниесі оның әр түрлі табиғат құбылыстарын сезінуі,бейнелеп суреттеуі арқылы танылатын өлеңінің бірі «Толқын «өлеңі
Өлеңді мәнерлеп оқып беремін.
Кітаппен жұмыс: оқушылар өлеңді мәнерлеп оқиды.
Шығармашылық жұмыс: Толқын көрінісіне суреттеме жазады және толқын көрінісіне сурет салады.
Пәнаралық байланыс: Өлеңнен бір-біріне қарама-қайшы сөздерді табады.
Білімді бекіту: Өтілген тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қоямын. Түсінбеген сұрақтарына жауап беремін.
1 Толқын көрінісін беруде ақын қандай сөздерге, дыбыстарға сүйенеді?
- «Мағжан –дыбыстан сурет жасайды» деген пікірді осы өлең арқылы дәлелдей аласыңдар ма?
Білімді бағалау: Оқушылырдың жауаптарына ,сабаққа белсене қатысып отырғандарына қарай білімдері бағаланады.
Үйге тапсырма: Мағжан Жұмабаевтың «Толқын» өлеңін мәнерлеп оқып келу.