С. Мұқанов (1900-1973)
Сабақтың тақырыбы: С. Мұқанов (1900-1973)
Сабақтың мақсаты:
а) С.Мұқанов өмірінен мәлімет бере отырып, білімдерін жүйелеу,жинақтау және шығармашылық жұмыстар арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру;
ә) оқушыларды адамгершілікке,имандылыққа,асыл қасиеттерге тәрбиелеу;
б) мәнерлі сөйлеуге дағдыландыру, ой-өрісін,ойлау қабілетін,шығармашылық ізденісін дамыту;
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап,талдау,іздену т.б
Сабақтың көрнекілігі: сызбалары,кестелері, портреті т.б
Пәнаралық байланыс: тарих
Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу,түгелдеу, оқу құралдарын тексеру, сыныптың тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ә) Үй тапсырмасын пысықтау:
Үйге берілген тапсырманы сұраймын.Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын.
1.Ауыл адамдары Көксеректі неге жек көрді,жазалады?
- Неге Көксерек адамдар ортасына үйреніп кете алмады?
- Көксерек Құрмаштан гөрі ақ қасқырмен неге тез бауырласты?
б) Жаңа сабақты түсіндіру:
Ақын,жазушы,драматург қазақ әдебиетінің ірі өкілдерінің бірі Сәбит Мұқанов Солтүстік Қазақстан облысында 1900 жылы туған.Ауыл молдасынан ескіше оқыған. Бала кезінен қисса-дастан,жыр,аңыздарды жатқа айтып өскен..
Тірек сызбамен жұмыс:
поэзиясы | прозасы | пеьсасы | |
« Шоқпыттың шаруасы» « Сүт заводы» « Қазақстан» « Егістік» « Жетім қыз үйінде» « Балқаш»
| « Теміртас» « Менің мектептерім» « Адасқандар» « Ботагөз»
| «Шоқан Уалиханов», «Аққан жұлдыз» |
.
Білімді бекіту: Өтілген тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қоямын. Түсінбеген сұрақтарына жауап беремін.
- Қандай поэмасын білесіңдер?
- Қандай газетте қызмет атқырған?
Білімді бағалау: Оқушылырдың жауаптарына ,сабаққа белсене қатысып отырғандарына қарай білімдері бағаланады.
Үйге тапсырма: Сәбит Мұқановтың өмірбаянын оқып келу.