Тәртіп – тәрбие бастауы, тәртіпсіздік — өміріңнің қас жауы

157

Тәртіп – тәрбие бастауы, тәртіпсіздік — өміріңнің қас жауы

Тәрбие сағатының мақсаты: Оқушыларға қылмыс жасағын адамның заңды түрде жауапқа тартылатындығы, біруедің затын ұрлауға, біреуді балағаттап, ар- намысына тиюге болмайтындығы туралы толық жан-жақты түсіндіріп талқылау.

Оқушыларға құқықтық тәрбие жөнінде толығырақ мәлімет беру.

Тәрбие сағатының әдісі: пікірталас.

Көрнекілігі: Интерактивті тақта, компьютер, Балалар құқығы конвенциясы.

Сабақтың барысы:

І.Ұйымдастыру бөлімі.

ІІ.  Сұрақтар

  1. Құқық дегенді қалай түсінесіңдер?
  2. Бала болып кімдер саналады?
  3. Қазақстан Республикасының «Балаға құқығы туралы» Заңы қай уақытта қабылданды?

Осы сұрақтарға жауап алынады.Енді сабағымызды әрмен қарай өрбіту үшін оқушылар өз қалаулары бойынша «Адамзат», «Құқық» деген екі топ болып бөлінеді.Сынып оқушылары топ аттарын қорғайды.

ІІІ. Топтық тапсырма «Адамзат» тобына : «Қылмыс неден туындайды?»

 «Құқық» тобына: «Қылмыстың болдырмау жолдары» деген тапсырмаларға жауап беру.

 

ІV. Әр топқа семантикалық карта беріледі. Құқық тобына:

Р/с Сұрақтар

 

 

 

Жауаптар үлгісі

ҚР-дағы мемлекеттік басқару түрі Заң шығара алады Үкіметті құрады(яғни өзіне мин,истірлер командасын жинайды) Аудан әкімін тағайындайды
1 Парламент +
2 Президерттік +
3 Премьер-министр +
4 Облыс әкімі +

 

 

Адамзат  тобы:

Р/с Хандар

 

 

 

Заңдар

Қасым хан Есім хан Шыңғыс хан Тәуке хан
1 «Ескі жол» +
2 «Жеті жарғы» +
3 «Қасқа жол» +
4 «Ясы» +

 

V.Ситуациялық сұрақтар:

  1. 8- сынып оқушысы көшеде келе жатқан өзінен кіші балаға әлімжеттік танытып, велосипедін тартып алады. Сіздер не істер едіңіздер?
  2. Қазіргі кезде үлкенді сыйлау, әдептілік сақтау сияқты адамгершілік қасиеттерді атап өтіп, жасы үлкенге бей- берекетсіз ұрыну, тіл тигізу, ұр да жық мінезімен қол ала жүгіру достарының ,сыныптастарының, жастардың арасында кездесіп отырады. Сендердің сыныптастарыңда осындай мінезді оқушы бар дейік. Сіздер не істер едіңіздер?

VI Қорытынды.