Төтенше жағдай және біз

187

Тақырыбы: Төтенше  жағдай  және  біз

Мақсаты: Оқушылардың төтенше жағдайда бір- біріне қамқор бола білу  қабілеттерін дамыта отырып, адамгершілікке шақыру және төтенше жағдайдың денсаулығына зиян тигізуін мұқият түсіндіру.

Көрнекілігі:«Алғашқы көмек» қорабы, эпиграф, музыка.

Әдіс-тәсілі: Сұрақ-жауап, Мақал сайысы, жұмбақ жасыру, пікір айту, көрініс қою, кеңес беру.

Барысы:

І. Ұйымдастыру.

— амандасу (оқушылар, ата-аналармен)

ІІ. Кіріспе сөз. Төлеубаева Ж.Д.

Адам өмірінде төтенше жағдай әр қилы кезеңде кездесуі мүмкін. Сол жағдайлардан оңай құтылуды ойластыру және кәсібилік қабілет таныта білу.

  1. Мектеп медбикесінің кеңесі.

 

  1. Әңгімелеу:

«Өз басыңыздан өткізген төтенше жағдайлар жайлы не дейсіз?»

 

  1. Көрініс қою:

                       «Төтенше  жағдай  және  біз»

Сынып 4 топқа бөлінеді.

 

 

  1. Мақал – мәтел сайысы:

                              «Кім көп біледі?»   (Денсаулыққа байланысты)

 

  1. Мәлімет оқу:

«Төтенше  жағдайда өзіңізді қалай ұстайсыз?»