Сабақтың тақырыбы Қайталау. Есептер шығару

55
Сыныбы    2 «а» Математика
1 Сабақтың   тақырыбы Қайталау.  Есептер  шығару
2 Жалпы  мақсаты 1.     Екі амалмен  және  бір  амалмен  шығарылатын есептер  бойынша  алған  білімдерін пысықтау.

2.     Ойлау , есте сақтау , танымдық қабілеттерін  дамыту.

3.     Ынтымақтастыққа,  тапқырлыққа  тәрбиелеу.

3 Күтілетін  нәтиже Екі амалмен  және  бір амалмен  шығарылатын  есептерді шығаруға  дағдыланады. Өз беттерінше  есеп  шығаруға  талпынады. Қосу мен  азайтуды өмірде  керекті  жағдайларға  қолдана  білуге  ұмтылады.
4 Сабақ түрі Пысықтау  сабақ
5 Әдісі Сұрақ-жауап, түсіндіру, сыни  тұрғыдан ойлау.
Көрнекілігі Қима қағаздар, суреттер.
6 Орындалатын  жаттығулар Психологиялық ахуал;

Математикалық диктант;

Есептер шығару;

Қызықты жаттығулар;

Қорытынды;

Рефлексия;

Бағалау.

7 Сабақ  кезеңдері Мативациялық  бағдарлау  кезеңі;

Орындаушылық кезеңі;

Рефлексиялық- бағалау кезеңі.

 

 

Сабақ кезеңдері Мұғалімнің  іс- әрекеті Оқушының            іс- әрекеті Ресурстар
Ұйымдастыру    кезеңі Психологиялық ахуал

Күн жарығын алақанға саламын,

Жүрегіме  басып  ұстай  қаламын.

Білімнің тұңғиығын бойлайтұғын              Оқысаң  жалықтыра  қоймайтұғын

“Ғылымдар патшасы”  боп дараланып                                                                   Математика қызығына тоймайтұғын, -деп математика сабағын  бастайық !

Ынтымақтастық, атмосфера қалыптастыру
Топқа  бөлу 1- топ.    “Зерде”                                                 Ой  арманын  кешеміз,                         Ақылды  боп өсеміз.                                Есепке тұнған  әлемнің,

Жұмбақ  сырын  шешеміз.

2-топ.     “Зеректер”                                      Мақсатымыз білім  алу,                     Міндетіміз  еңбектену.

3-топ.       “Қырандар”                                  Математика  сабағын,                       Жақсылап ұғып аламыз.                      Сәулесі  боп  сананың,                         Мәнінен  ой  табамыз.

Жаңа  сабаққа дайындық. Ой қозғау.  Математикалық  диктант.

Мыналардан  тұратын  сандарды  жаз

1 онд. 5бірл

2онд. 3 бірл

5 онд. 2 бірл                                                          7 онд. 8 бірл

8 онд. 1 бірл

6 онд. 0 бірл

Оқушылар ауызша айтылған сандарды жазады.
Есептер  шығару 1-топ.                                                    Саяжайдан 30кг  қияр және 20кг  қызанақ  жиналды. Саяжайдан  барлығы  неше  кг  көкеніс жиналды ?

Ш: 30+20= 50

Ж: 50 кг  көкеніс.

2-топ.                                                              Саяжайдан  50 кг  қызанақ  және  қияр  жиналды. Қияр  30 кг. Неше  кг  қызанақ  жиналды ?                                                           Ш: 50-30=20                                                       Ж: 20 кг қызанақ.

3-топ

Саяжайдан  50кг  қызанақ және қияр жиналды. Қызанақ 20кг. Неше кг қияр  жиналды?                                                         Ш: 50-20= 30                                                     Ж: 30 кг қияр.

 

Әр топ  өздеріне  берілген тапсырманы бірлесіп  орындап, жауабын  тақтаға  жазады.

 

Оқулық

№3    Есеп шартын,сұрағын, шешуін, жауабын құрады, дәлелдейді, сыни тұрғыда ойлайды. Оқушылар №3 есепті орындайды.  Оқулық
Теңдеуді шешу №4

8+х= 60;         х-8=52;         60-х=8;

 Оқулық
Сергіту сәті
Мысалдар шғару №6

50-4꞊46             35-5꞊30             71-8꞊63

40+(4+7)꞊51     50-(6+9)꞊35       25-(12-5)꞊18

61+9꞊70            35+9꞊44            65+6꞊71

Әр топ өздеріне берілген мысалды өздері орындайды.  

Оқулық

Қызықты жаттығулар 1. Балапанға  көмектес.

1 т. (6     6)         =2

2 т. (11    5)         = 6

3т.  (9     6 )         = 3

2. Сандарды қалай тез қосуға болады ?

3. Кел ойнайық !

Рефлексия Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсері туралы өз ойларын жазады. Кері байланыс өз ойларын жазу.  Стикер
Бағалау Сабаққа жақсы  қатынасқан оқушыларды мадақтау,жұлдызшалар тарату.
Үйге тапсырма  №2. 136- бет.