Нуклейн қышқылдары. АТФ.

Сыныбы: 9  сынып                                     Пәні: Биология              Мұғалім:Инсенова Қ.Ш.

Сабақтың тақырыбы: Нуклейн  қышқылдары. АТФ.

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға   жасушадағы  нуклейн қышқылдары  туралы  білімді  игерте  отырып,  өмірдегі маңызы туралы ұғындыру.   Топпен  және  жұппен  жұмыс  істеуге,   ойлауға,  сұрақ қоюға  дағдыландыру, өзін-өзі бағалуға үйрету, өз бетінше білім алуға қызығушылын ояту.

Сабақтың міндеттері: Топпен жұмыс жүргізеді.Алған теориялық білімдерін топ ішінде талқылап практикада қолдана білуді түсінеді. Логикалық ойлауы дамиды ,  сөздік  қорлары  молаяды,   сұрақ қою   дағдылары   жақсарады.

Әдіс-тәсілдері:, insert стратегиясы, кестемен жұмыс,  топтық жұмыс.

Сілтеме:  Мұғалімге арналған нұсқаулық, интернет.

Ресурстар:  Интербелсенді тақта.Электрондық оқулық,  флипчарт,маркер,стикер,кестелер.

 

Сабақ

кезеңдері

УақытыМұғалімнің әрекетіОқушының әрекетіКүтілетін

нәтиже

Бағалау
1.Ұйымдастыру3минТопқа бөлу.  1,2,3.

 

Оқушылар санау арқылы топқа бөлінеді.Оқушының сабаққа деген ынтасы артады
2Үй тапсырмасын сұрау5минСұрақты жазбаша дайындап, көршілерімен алмасу  тәсілі.  3 сұрақтан.

 

.

 

Оқушылар сұрақты  қағазға жазып, көршісімен алмасады.

жауап береді.  Сұрақ қояды.

 

Оқушылардың білімдері байқалады. Сұрақ қою дағдысы қалыптасады.

Дұрыс жауапқа бір балл. Жұлдызша бере отырып бағалаймын.

Сары 3 ұпай

Жасыл 2 ұпай

Қызыл 1 ұпай

3 

Жаңа сабақ

 

3 мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

25мин

 

 

 

 

  Миға шабуыл .  Сұрақты тап.

1.Оқушыларға жауаптар  интербелсенді тақтада беріледі. Оқушылар жауаптарға  қарай сұрақтарын айтады.

 

Мағынаны тану.

2.  insert стратегиясын пайдалана отырып,   мәтінге  белгі  қойып  оқу  арқылы  топпен  жұмыс  істейді.

 

І топ.  ДНҚ

ІІтоп  РНҚ

ІІІтоп АТФ

 

Сипаттама беру, постерге түсіріп,  жұмысты қорғау.

 

 

 

 

 

 

Топпен жұмыс жасайды. Айтқандарын  дәлелдейді,  Өмірмен  байланыстырады.

Талқылайды, сұрақ қояды, бағалайды.

 

Оқушылардың бұрынғы білімдері мен логикалық ойлаулары байқалады.

Тақырып  мазмұнын ұғынады.

Insert әдісі арқылы бір-біріне жаңа сабақты меңгертеді. Ынтымақтастықта жұмыс істеу дағдылары қалыптасады.

 

Бағалау критерийлері:

Кестенің толық болуы:

1-4балл

Сұраққа жауап

1балл

Тақырыпты түсіндіруде ойын нақты жеткізу:1-4б

 

 

4Бекіту8минҚорытындылау.Ыстық  орындық  тәсілі.

Тақтаға 1 оқушы шығып,  орындыққа  отырады. Қалған оқушылар   сұрақ қояды. Сұрақ  саны 5. Жаңа тақырып  бойынша бірнеше  оқушылар шығады.

 

 

Бір-біріне  сұрақтар қояды.

Оқушылардың бүгінгі сабақта не  білгендерін анықтау.  Бақылау

Диалогқа түсу арқылы ауызекі сөйлеу дағдылары дамиды.

 

 

Дұрыс жауапқа бір балл. Жұлдызша бере отырып бағалаймын.

 

5

 

 

 

Рефлесия

 

 

 

2мин

 

 

 

1.       Кері байланыс.  Бас  бармақ әдісі.

 

Бас бармақ жоғары қараса , онда   … Мен түсіндім

Бас бармақ  көлденең   қараса …  Мен түсінгендеймін

Бас бармақ  төмен қараса … Мен түсінбедім.

 

 

2.       Сұрақтар  салынған қорап.

Сыныпта  оқушылар осы қорапқа өздері түсінбеген сұрақтарын  салып  қалдырады, ол сұрақтар келесі  сабақта  талқыланады.

 

Ойларын жүйелейді, қорытындылайды,

 

 

 

 

 

 

 

Сұрақ жазады.

Кері байланыс арқылы оқушылардың бүгінгі сабақ туралы ой пікірі байқалады.

 

 

 

 

Сұрақтар арқылы оқушыларға түсініксіз сұрақтарды білу  және анықтау.

 

 

6

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма

 

 

 

2мин

 

 

 

Үй тапсырмасын тақтаға жазу ,нұсқау беру.

 

 

Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады