Нәруыздар

450

Сыныбы: 9 сынып                                     Пәні: Биология               Мұғалім:Инсенова Қ.Ш.

Сабақтың тақырыбы: Нәруыздар

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға нәруыздың құрылысы мен қасиеттерін оқыта отырып, өмірдегі маңызы туралы ұғындыру. Өздігінен жұмыс істеуге, ойлауға,  сұрақ қоюға  дағдыландыру, өзін-өзі бағалуға үйрету, өз бетінше білім алуға тәрбиелеу.

Сабақтың міндеттері: Пәнаралық салыстырулар мен зерттеулерді біледі. Топпен жұмыс жүргізеді.Алған теориялық білімдерін топ ішінде талқылап практикада қолдана білуді түсінеді. Логикалық ойлауы дамиды.

 

Әдіс-тәсілдері: Ой шақыру стратегиясы,визуалдандыру, ЖИГСО стратегиясы, топтық жұмыс.

Сілтеме:  Мұғалімге арналған нұсқаулық, интернет.Ресурстар:  Электрондық оқулық,  флипчарт,маркер,стикер,кестелер.

Сабақ

кезеңдері

Уақыты Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Күтілетін

нәтиже

Бағалау
1. Ұйымдастыру 3мин Топқа бөлу.  Суретпен.

 

Оқушылар сурет арқылы топқа бөлінеді. Оқушының сабаққа деген ынтасы артады
2 Үй тапсырмасын сұрау 5мин Сұрақты ұстап ал  тәсілі. 

Оқушыларға доп лақтыру арқылы алдымен өзім сұрақ  қоям.  Мыс: Көмірсулар жасушада қандай қызмет атқарады?   Ұстап алған оқушы жауап береді.

Ары қарай оқушылар өздері жалғастырады.

 

Оқушылар сұраққа жауап береді.  Сұрақ қояды.

 

Оқушылардың білімдері байқалады. Сұрақ қою дағдысы қалыптасады.

Дұрыс жауапқа бір балл. Жұлдызша бере отырып бағалаймын.

Сары 3 ұпай

Жасыл 2 ұпай

Қызыл 1 ұпай

3  

Жаңа сабақ

 

3 мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

25мин

 

 

 

 

«Миға шабуыл» 

1. Кез келген тірі организм үшін қоректенудің маңызы қандай?

2. Біз энергияны  қайдан аламыз?

3. Органикалық заттардың ішіндегі маңыздысы  қайсысы деп ойлайсындар?

4 .Седерге таныс  ақуызды көз алдыларыңа елестетіп көріп, түсінік бере  аласыңдар ма?

 

МММ кестесін толтыру.

Мен нені білемін Мен нені білгім келеді Мен нені білдім

 

ЖИГСО әдісі арқылы жаңа сабақты меңгерту

 

Сұраққа жауап береді.

Кестемен жұмыс жасайды.

Топқа бөліне отырып,  мәтінмен жұмыс жасайды. Бір-біріне әңгімелеп талқылайды.

 

 

Интербелсенді тақтаны пайдалана отырып, кетемен жұмыс жасау.

 

Оқушылардың бұрынғы білімдері мен логикалық ойлаулары байқалады.

Тақырып  мазмұнын ұғынады.

Кестемен жұмыс  жүргізуге дағдыланады.

ЖИГСО әдісі арқылы бір-біріне жаңа сабақты меңгертеді.Ынтымақтастықта жұмыс істеу дағдылары қалыптасады.

 

Бағалау критерийлері:

Кестенің толық болуы:

1-4балл

Сұраққа жауап

1балл

Тақырыпты түсіндіруде ойын нақты жеткізу:1-4б

 

 

4 Бекіту 8мин Лездеме  тәсілі.

Тақтаға 1 оқушы шығып, конверттен біркілт сөзді алып атын атамай түсіндіреді. Қалған оқушылар ол сөзді табады. Сөзді тапқан оқушы конверттен келесі сөзді алып ары қарай жалғастырады.

Конверттегі сөздер:  Аминқышқылдары

Полипептидтер.

Ферменттер.

Антидене

 

Оқушылар  әңгіме құрастыра отырып кілт сөзді табуға  қалған оқушыларды ынталандырады.

 

Диалогқа түсу арқылы ауызекі сөйлеу дағдылары дамиды.

 

 

Дұрыс жауапқа бір балл. Жұлдызша бере отырып бағалаймын.

Сары 3 ұпай

Жасыл 2 ұпай

Қызыл 1 ұпай

5

 

 

 

Рефлесия

 

 

 

2мин

 

 

 

Кері байланыс. Екі жұлдыз , бір тілек.

 

 

Ойларын жүйелейді, қорытындылайды,

 

Кері байланыс арқылы оқушылардың бүгінгі сабақ туралы ой пікірі байқалады. Кері байланыс тарату
 

 

6

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма

 

 

 

2мин

 

 

 

Үй тапсырмасын тақтаға жазу , нұсқау беру.

 

 

Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады