Текстильдік аппликация.

76

Бекітемін        ———————-

 

Сабақтың тақырыбы:                          Текстильдік  аппликация.

 

        Сабақтың мақсаты:                      Оқушыларға  тақырыптың  мазмұнын  ашып  беру  және  түсіндіру.  Шеберлігімен ой-өрісін  дамытуға тәрбиелеу.  Өмірге деген  қызығушылығын арттырып,еңбекке,әсемдікке  баулу.

 

Дамытушылығы:  Түсті, суретті  таңдау  білу, геометриялық фигуралардан әртүрлі  эскиз жасау.

 

Білімділік: Алған білімдерін  практикамен ұштастыру, үнемділікке ойлампаздыққа үйрету.

 

Тәрбиелік: Өнерге баулу арқылы икемділік, іскерлікті эстетикалық талғамды қалыптастыру.

 

Сабақтың  түрі:  теориялық, практикалық

Әдіс- тәсілдері:   Модульдік  блокты  жүйе  бойынша  оқыту.

Сабақтың  барысы: Ұйымдастыру  кезеңі.

А. Оқушылардың  сабаққа  әзірлігін  реттеу, жоқ   баланы  белгілеу.

                                     Ә.Өткен  тақырып  бойынша  сұрақ,  жауап  арқылы  пысықтау.

                                     Б. Жаңа  сабақты  түсіндіру.    Сарамандылық  жұмыс.

Сергіту  сәті.

В. Жаңа  тақырып  бойынша  сұрақ, жауап  бойынша  пысықтау.

Д. Қорытынды.

Оқушыларды  бағалау.Үйге  тапсырма беру.

 

   Өткен  тақырыпты сұрақ-жауап  арқылы пысықтау,  «Алтын  қақпа»  ойыны  арқылы  пысықтаймын.

«Тас  қақпа»  ойыны.

Ырғақ  дегеніміз не?

Жауабы:Ырғақ –өмірде және  өнерде  белгілі бір  ұқсас,сәйкес элементтердің  жиі  немесе сирек  түрде  қайталануы.Егер  симметрияға  элементтердің  тепе-теңдік  күйі  тән  болса,ырғақ  қозғалыстың шексіз  созылуы  болып  табылады.

Ши  ораудың  неше  әдісі  бар?

Жауабы:  Ши  ораудың  екі  әдісі  бар.

1.Тоқулы  тұрған  даяр  шидің  өрнегіне  қарап  отырып  салынса

2.Өз  жанынан ши  өрнегінің  композициясын  жаңадан  құрастырады.

Контраст  қай  тілден  алынған  не  мағына  береді?

Жауабы:Контраст – латын  және француз  тілінен  аударылған.Кері  түрде, тым  айырмашылықты, қарама-қарсы  дегенді білдіреді.Контраст  жеке  элементтерді  баса  көрсетуде, акценттеу мақсатында  қолданылады.Форма  сапасын байыта  көрсетеді.

Шығарма  элементтерінің сымбатты  амалдары  қандай ?

Жауабы:Нүкте,сызық, дақ,түс,бедер.

  1. 2. «Темір қақпа» сұрағы.

Бейнелеу  өнерінде контраст  қандай  мақсатта  іске  асырылады?

Жауабы:Бейнелеу  өнерінде контрастар –сызық,көлем,масса, түр-түс, силуэт,текстура ,фактура  түрлері  кездеседі және  іске  асады.

 

Сәндік  қолданбалы  өнерде стильдеу  дегенді  қалай  түсінесің?

Жауабы:

 

Батик  әдісі  неше  түрге  бөлінеді?

Жауабы: Салқын  және  ыстық батик.

 

  1. «Күміс қақпа» сұрағы.

Матаны  көркемдеп  өңдеу- қандай  бұйымдарға  қолдануға  болады? Жауабы:

 

Батик  бояулары (бояқ)  жұмысы  нешеге  бөлінеді?

Жауабы:Негізгі  және  тура  бояқтар.

 

Тура  бояқтар  қандай  маталарды  бәдіздейді?

Жауабы: Мақта  маталарды  бәдіздейді.

 

Ең  алғаш  Қазақстанда Гобелен ісі  қай  жылдардың  басында  игерілді?

Жауабы:ХХ –ғасырда 70 жылдардың басында.

 

  1. «Алтын қақпа» сұрағы.

Негізгі  бояқтар   қандай  маталарды  бәдіздейді?

Жауабы:Жібек  және  жүн-талшықты  маталарды бәдіздейді.

 

Мата  туралы  мақал-мәтел айту.

Жауабы: Адам  көркі- шүберек.

 

Табиғи  талшықты  маталарға қандай   химиялық  элементті    бояқты  қолданамыз?

Жауабы:

 

5.«Алтын  сандық»тан  шыққан  сұрақ.

Мына  сурет    көркем  шығарманың  қай  түріне  жатады?

Жауабы:Аппликация

 

 

Жаңа  сабақ:    Текстильдік  аппликация.

Аппликация.-  деп  берілген  көлемде  жапсырмалау, құрастыру  арқылы  орындалатын  көркем  шығарма.

Аппликацияның  түрлері көп. Мата  қиындыларынан, фалгадан, теріден , кептірілген  өсімдіктерден, әртүрлі –түсті  қағаздан  дайындалады.

Текстиьдік  аппликация деп  -квиллинг  аппликациясын  айтуға  болады.Жай  аппликациядан  күрделі  аппликацияға  көшелік.

Түрлі –түсті  қағаздан  дайындалатын , спираль тәріздес  әр түрлі формада   жасалатын  Квиллинг.

15-19 ғасырларда  пайда  болған. Англия, Германия, Европа, Оңтүстік  Кореядан бастап  жағалап келген.Ақсүйек қауымдары    осы аппликацияны  ұнатып , осы  уақытқа  дейін  сақтап  келген.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Квиллинг»- А4 қағаздарынан  дайындалады.  5-7 мм шамасында ұзыншалап қиып  аламыз.  Ең  бастысы түсті  дұрыс  таңдай  білу  керек. Спирал  тәріздес  етіп  орап , бірнешеуін  дайындаймыз.  Әр түрлі  формаға  келтіріп, дайындап  жабыстырамыз.

 

 

 

Бізге  орап спирал  дайындау  үстінде.

Сарамандылық  жұмыс.

 

Сергіту  сәті.

 

Қорытынды.

Оқушылардан  сұрақ-жауап  арқылы  пысықтап, тест  аламын.

Тест.

1.Түстік  шеңбердегі  жылы түс.

а) көк-көгілдір

в) сары-қызыл

с) күлгін-жасыл

д) қара-қошқыл

2.Заттар мен бұйымдар  бейнеленген  көркем  шығарма.

а) гобелен

в) графика

с) реалистік  живопись

д) натюрморт

  1. Кептірілген өсімдіктерді пайдалану  арқылы   жасалған  көркем  шығарма.

а) коллекция

в) икебана

с) батик

д) аппликация

4.Заттардың  көркемдік  үлгісін  жасау.

а) дикорация

в) диптих

с) дизайн

д) классика

  1. Заттарды қағаз бетіне үйлесімді етіп   бейнелеу.

а) контур

в) үйлесімді  орналастыру

д) көркем  шығарма

д) кубизм

  1. Әрбір оқушының белгілі  бір  тақырыпқа арнап салған   туындысы.

а) көркем өнер

в) көркем шығарма

с) сәндік қолданбалы  өнер

д) кәсіби өнер

 

 

Оқушылардың  еңбектерін 

қадағалап ,бағалаймын.

Үйге  тапсырма беремін.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қашаған   атындағы  орта  мектеп.

 

 

 

 

 

 

Ашық  сабақ 10-сынып.

Текстильдік  аппликация.

 

 

 

Технология пәнінің мұғалімі:

Джанбаева.М.Н.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2012/2013ж

Бекітемін        ———————-

 

Сабақтың тақырыбы:                          Текстильдік  аппликация.

 

        Сабақтың мақсаты:                      Оқушыларға  тақырыптың  мазмұнын  ашып  беру  және  түсіндіру.  Шеберлігімен ой-өрісін  дамытуға тәрбиелеу.  Өмірге деген  қызығушылығын арттырып,еңбекке,әсемдікке  баулу.

 

Дамытушылығы:  Түсті, суретті  таңдау  білу, геометриялық фигуралардан әртүрлі  эскиз жасау.

 

Білімділік: Алған білімдерін  практикамен ұштастыру, үнемділікке ойлампаздыққа үйрету.

 

Тәрбиелік: Өнерге баулу арқылы икемділік, іскерлікті эстетикалық талғамды қалыптастыру.

 

Сабақтың  түрі:  теориялық, практикалық

Әдіс- тәсілдері:   Модульдік  блокты  жүйе  бойынша  оқыту.

Сабақтың  барысы: Ұйымдастыру  кезеңі.

А. Оқушылардың  сабаққа  әзірлігін  реттеу, жоқ   баланы  белгілеу.

                                     Ә.Өткен  тақырып  бойынша  сұрақ,  жауап  арқылы  пысықтау.

                                     Б. Жаңа  сабақты  түсіндіру.    Сарамандылық  жұмыс.

Сергіту  сәті.

В. Жаңа  тақырып  бойынша  сұрақ, жауап  бойынша  пысықтау.

Д. Қорытынды.

Оқушыларды  бағалау.Үйге  тапсырма беру.

 

   Өткен  тақырыпты сұрақ-жауап  арқылы пысықтау,  «Алтын  қақпа»  ойыны  арқылы  пысықтаймын.

«Тас  қақпа»  ойыны.

Ырғақ  дегеніміз не?

Жауабы:Ырғақ –өмірде және  өнерде  белгілі бір  ұқсас,сәйкес элементтердің  жиі  немесе сирек  түрде  қайталануы.Егер  симметрияға  элементтердің  тепе-теңдік  күйі  тән  болса,ырғақ  қозғалыстың шексіз  созылуы  болып  табылады.

Ши  ораудың  неше  әдісі  бар?

Жауабы:  Ши  ораудың  екі  әдісі  бар.

1.Тоқулы  тұрған  даяр  шидің  өрнегіне  қарап  отырып  салынса

2.Өз  жанынан ши  өрнегінің  композициясын  жаңадан  құрастырады.

Контраст  қай  тілден  алынған  не  мағына  береді?

Жауабы:Контраст – латын  және француз  тілінен  аударылған.Кері  түрде, тым  айырмашылықты, қарама-қарсы  дегенді білдіреді.Контраст  жеке  элементтерді  баса  көрсетуде, акценттеу мақсатында  қолданылады.Форма  сапасын байыта  көрсетеді.

Шығарма  элементтерінің сымбатты  амалдары  қандай ?

Жауабы:Нүкте,сызық, дақ,түс,бедер.

  1. 2. «Темір қақпа» сұрағы.

Бейнелеу  өнерінде контраст  қандай  мақсатта  іске  асырылады?

Жауабы:Бейнелеу  өнерінде контрастар –сызық,көлем,масса, түр-түс, силуэт,текстура ,фактура  түрлері  кездеседі және  іске  асады.

 

Сәндік  қолданбалы  өнерде стильдеу  дегенді  қалай  түсінесің?

Жауабы:

 

Батик  әдісі  неше  түрге  бөлінеді?

Жауабы: Салқын  және  ыстық батик.

 

  1. «Күміс қақпа» сұрағы.

Матаны  көркемдеп  өңдеу- қандай  бұйымдарға  қолдануға  болады? Жауабы:

 

Батик  бояулары (бояқ)  жұмысы  нешеге  бөлінеді?

Жауабы:Негізгі  және  тура  бояқтар.

 

Тура  бояқтар  қандай  маталарды  бәдіздейді?

Жауабы: Мақта  маталарды  бәдіздейді.

 

Ең  алғаш  Қазақстанда Гобелен ісі  қай  жылдардың  басында  игерілді?

Жауабы:ХХ –ғасырда 70 жылдардың басында.

 

  1. «Алтын қақпа» сұрағы.

Негізгі  бояқтар   қандай  маталарды  бәдіздейді?

Жауабы:Жібек  және  жүн-талшықты  маталарды бәдіздейді.

 

Мата  туралы  мақал-мәтел айту.

Жауабы: Адам  көркі- шүберек.

 

Табиғи  талшықты  маталарға қандай   химиялық  элементті    бояқты  қолданамыз?

Жауабы:

 

5.«Алтын  сандық»тан  шыққан  сұрақ.

Мына  сурет    көркем  шығарманың  қай  түріне  жатады?

Жауабы:Аппликация

 

 

Жаңа  сабақ:    Текстильдік  аппликация.

Аппликация.-  деп  берілген  көлемде  жапсырмалау, құрастыру  арқылы  орындалатын  көркем  шығарма.

Аппликацияның  түрлері көп. Мата  қиындыларынан, фалгадан, теріден , кептірілген  өсімдіктерден, әртүрлі –түсті  қағаздан  дайындалады.

Текстиьдік  аппликация деп  -квиллинг  аппликациясын  айтуға  болады.Жай  аппликациядан  күрделі  аппликацияға  көшелік.

Түрлі –түсті  қағаздан  дайындалатын , спираль тәріздес  әр түрлі формада   жасалатын  Квиллинг.

15-19 ғасырларда  пайда  болған. Англия, Германия, Европа, Оңтүстік  Кореядан бастап  жағалап келген.Ақсүйек қауымдары    осы аппликацияны  ұнатып , осы  уақытқа  дейін  сақтап  келген.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Квиллинг»- А4 қағаздарынан  дайындалады.  5-7 мм шамасында ұзыншалап қиып  аламыз.  Ең  бастысы түсті  дұрыс  таңдай  білу  керек. Спирал  тәріздес  етіп  орап , бірнешеуін  дайындаймыз.  Әр түрлі  формаға  келтіріп, дайындап  жабыстырамыз.

 

 

 

Бізге  орап спирал  дайындау  үстінде.

Сарамандылық  жұмыс.

 

Сергіту  сәті.

 

Қорытынды.

Оқушылардан  сұрақ-жауап  арқылы  пысықтап, тест  аламын.

Тест.

1.Түстік  шеңбердегі  жылы түс.

а) көк-көгілдір

в) сары-қызыл

с) күлгін-жасыл

д) қара-қошқыл

2.Заттар мен бұйымдар  бейнеленген  көркем  шығарма.

а) гобелен

в) графика

с) реалистік  живопись

д) натюрморт

  1. Кептірілген өсімдіктерді пайдалану  арқылы   жасалған  көркем  шығарма.

а) коллекция

в) икебана

с) батик

д) аппликация

4.Заттардың  көркемдік  үлгісін  жасау.

а) дикорация

в) диптих

с) дизайн

д) классика

  1. Заттарды қағаз бетіне үйлесімді етіп   бейнелеу.

а) контур

в) үйлесімді  орналастыру

д) көркем  шығарма

д) кубизм

  1. Әрбір оқушының белгілі  бір  тақырыпқа арнап салған   туындысы.

а) көркем өнер

в) көркем шығарма

с) сәндік қолданбалы  өнер

д) кәсіби өнер

 

 

Оқушылардың  еңбектерін 

қадағалап ,бағалаймын.

Үйге  тапсырма беремін.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қашаған   атындағы  орта  мектеп.

 

 

 

 

 

 

Ашық  сабақ 10-сынып.

Текстильдік  аппликация.

 

 

 

Технология пәнінің мұғалімі:

Джанбаева.М.Н.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2012/2013ж