Білімді ұрпақ-тәуелсіздіктің жүрегі

172

Сабақтың тақырыбы: Білімді ұрпақ-тәуелсіздіктің жүрегі

Сабақтың  мақсаты мен міндеттері:

Білімділік мақсаты: Білімділіктің адам өміріндегі маңыздылығы мен мәнісі туралы мағлұмат беру, білімсіз адамның өмірі мен күнкөріі қараң да мәнсіз және сәнсіз екендігі  туралы айтып түсіндіру және олар туралы ұғым қалыптастыру.

Тәрбиелік мақсаты: Елін-жерін, тілін сүюге, бағлауға, қадірлеуге және білімге құштарлыққа тәрбиелеу, өзгелердің пікіріне құрметпен қарауға, олардың көілдері кейіс түсірмеу керектін, осы қасиеттерді күнделікті өмірде қолдануға тәрбиелеу.

Дамыту мақсаты: Оқушылардың танымын кеңейту, шығармашылық қабілеттерін ұштау

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Әңгімелесу, сұрақ-жауап,

Көрнекіліктер: Нақыл сөздер жазылған таратпалар, қағаз маркер.

Б а р ы с ы

Кіріспе сөз. Құрметті оқушылар, бүгінгі тәрбие сағатымыз «Білімді ұрпақ- тәуелсіздіктің тірегі» атты тақырыпта өткелі отырмыз олай болса, жұмысымыздың бірінші сатысына көшейік.

1-  сатысы  ой шақыру.

            Мұғалім: Кіріспе. «Барлық істің басшысы- білім мен ұғым» деп Жүсіп Баласағұни айтқандай егеменді елдің тірегі-білімді ұрпақ .Демек, болашақтың бүгінгіден де нұрлы болуына ықпал етіп, адамзат қоғамын алға апаратын күш тек білімде ғана.Қай елдің болмасын өсіп -өркендеуі , өркениетті дүниеде өзіндік орын алуы оның білім жүйесінің деңгейіне, даму бағытына байланысты.

Елбасы Н.Ә.Назарбаев Қазақстан халқына  Жолдауында ХХI ғасырда білімін дамыта алмаған  елдің тығырыққа  тірелетінін  ескертіп , еліміздің білім жүйесін дамытуға  бағытталған іс-шараларды белгіледі.

Бүгінгі көкейтесті мәселе – білім  сапасын арттыру.

Осыған орай , Қазақстан  Республикасының  тұңғыш оқу халық комиссары Ахмет Байтұрсыновтың  ойы ойға оралады . Ұлт  ұстазының  « Мектептің  жаны –мұғалім . Мұғалім  қандай болса , мектебі һәм сондай болмақшы. Яғни,  мұғалім білімді болса , білген білімін басқаға  үйрете білетін болса ,ондай мектептен  балалар көбірек білім біліп шықпақшы. Солай болған соң , ең әуелі  мектепке керегі –білімді ,педагогика, методикадан хабардар , оқыта білетін мұғалім» дегеніндей, мұғалім міндеті мен жүктемесі қоғам талабына сай  болуды қажет етеді.

Жас ұрпақ тәрбиесі қай заманда болмасын уақыт сөресінен түспейтін адамзаттың мәңгілік тақырыбы.

Адам болып қалыптасу үшін  қыруар уақыт пен тер төгетін зор еңбекті қажет ететін аумағы кең , жауапкершілігі мол тірлік екенін ұқтырса керекті . Бала тәрбиесі  қоғамнан тыс ,оқшау тұрған құбылыс емес.Ол- қоғамның , заманның бағыт-бағдарымен, тыныс –тіршілігімен бірге жүріп отыратыны белгілі.

Олай болса, «Адамды тәрбиелеу –демек, оның ертеңгі қуанышқа ие болатын келешек жолын тәрбиелеу» деп Макаренко айтқандай мектептегі оқу-тәрбие жұмыстарын заман талабына сай жүргізіп, жас ұрпақты тәрбиелеуде жаңашылдандырып оқытуда үлкен мән-мағына жатыр.          

2-  сатысы.  Мағынаны тану сатысы

         төменде берілген нақыл сөздердің мәнін аша отырып, ой бөлісу, пікірлесу.

1.ғылымды үйренгенде ақикат мақсатпен   білмек  үшін үйренбек керек.

2.адам көңілі шын мейрленсе ,білім-ғылымның өзі де мейірленеді,тезірек қолға түседі.

3.адам ақылсыздығынан азбайды, ақылдының сөзін ұға аларлық жүректе жігер,  қайрат жоқтығынан азады.

4.адам баласының ең жаманы –талапсыз.

5.ғылымсыз ахирет те жоқ ,дүниеде жоқ. Ғылымсыз оқыған намаз тұтқан ораза, қылған қажылық ешбір ғибадат орнына бармайды.

6.Жүректе қайрат болмаса,

Ұйықтаған ойды кім түтпек?

Ақылға сәуле қонбаса,

Хайуанша жүріп күнелтпек

Абай

7.«Адамды тәрбиелеу –демек, оның ертеңгі қуанышқа ие болатын келешек жолын тәрбиелеу»                   Макаренко

8.«Барлық істің басшысы-білім мен ұғым»  Жүсіп Баласағұни

3-с а т ы с ы. Ой толғау сатысы.

«Білімді ұрпақ-тәуелсіздіктің тірегі» атты тақырыпта ой бөлісу, қазіргі қоғамда білімнің орны мен маңыздылығы туралы шағын пікірталас ұйымдастыру.