Дұрыс бөлшектер. Бұрыс бөлшектер. 5 класс

61

Сабақтың тақырыбы: Дұрыс  бөлшектер. Бұрыс  бөлшектер. 5 класс

Сабақтың мақсаты:

Дұрыс бөлшектер, бұрыс бөлшектер ұғымдармен  таныстыру; Дұрыс жәнебұрыс бөлшектерді жазып үйрену;оқушылардың танымдық қызығушылықтарын арттыру; оқушылардың есептеу мәдениетін қалыптастыру; деңгейлеп оқыту арқылы оқушылардың есептерді шығарудағы   логикалық ойлау қабілеттерін, есте сақтау және зейін қою қабілеттерін дамыту. Деңгейлік тапсырмаларды орындау арқылы өзіндік ізденістерін қалыптастыру.   Бір-біріне достарына көмек көрсетіп, топ, ұжым болып бірлесіп, тату-тәтті жұмыс істей білуге тәрбиелеу.

Міндеттер:

  • Дұрыс бөлшектер мен бұрыс  бөлшектердің ажырата білу;
  • натурал санды бұрыс бөлшек түрінде жаза білу ;
  • дұрыс және бұрыс бөлшектерді 1 санымен салыстыра білу;

Сабақтың типі :   Жаңа білім игеру және оны алғашқы бекіту.

Сабақтың түрі :  саяхат сабақ.

Қолданылған  көрнекіліктер және сабақ технологиясы:  слайдтар, АКТ,      саралап оқыту

 Пайдаланылған әдіс-тәсілдер: түсіндіру, сұрақ-жауап, иллюстративтік, сөздік,    жартылай  ізденушілік

 Сабақ  өткізу формалары:  жеке , жұптық, бірін-бірі тексеру, өзін-өзі тексеру, деңгейлік оқыту.

 Пәнаралық байланыс: психология, информатика, қазақ тілі.

Сабақтың барысы:     

І. Ұйымдастыру кезеңі.   Оқушылармен амандасу, түгендеу.

 Біз тамшымыз  мұқиттағы,

 Біз теңіздің толқынымыз.

 Бізге келіңіз, бізге келіңіз

 Сен  және мен бірге

 Бәріміз бір  жанұя боламыз.

II.Үй тапсырмасын тексеру

Біз бүгінгі сабағымызда Тынық мұхитына саяхатқа шығамыз.Біздің класс шамалы уақыт кемемен жүзіп өтеміз.

Міне біз    жолдамыз…

Сіздер саяхатқа қандай тапсырмалар дайындадыңыздар?

Олай болса үй тапсырмасын тексерейік.

№ 459

 III  .   Жаңа сабақ

Сіздер өздеріңді Камчатка түбегіне  жақын жердеміз деп ойлаңдар. Біз осы жерден бастап жүземіз. Біздің жүзуіміз сәтті өту үшін біз сіздермен мынадай сұрақтарға жауап берейік.

1.Сары жұмыртқа  барлық  жұмыртқаның  қандай  бөлігін құрайды?     Үштен бір

 

  1. 1-ші фигураның қандай бөлігі қызылмен   боялған?  /Слайд бойынша/

 

  1. 2 -ші фигураның қандай  бөлігі қызылмен   боялған?
  2. 3 -ші фигураның қандай бөлігі қызылмен   боялған?

 

  1. Жай бөлшектің негізгі қасиетін кім еске салады?

 

Енді біз саяхатымызды әрмен жалғастырамыз.

Тынық мұқитының көлемі үлкен. Ол жер бетіндегі барлық материктерді , сонымен бірге Атлантика және Индия мұқиттарын да алып жатыр.  Тынық мұқиты – жер бетіндегі ең үлкен мұқит.

 

Бұл мұқитта бізді қандай тақырып күтіп отыр екен?

 

Бұл сабақ не үшін қажет? Біз нені білуіміз керек?

Сабақтың мақсаты айтылады.

Біздің кемеде әртүрлі құрылғылар көп.Олардың бірі терең суға арналған видеокамера, бұл құрылғы бізге судың астындағы

әлемді көруге мүмкіндік береді.Балалар, қараңдаршы  , біз не көріп тұрмыз?

Акула                                      теңіз жұлдызы                                 карп                             Оңтүстік атлантика шортаны

Жаңа тақырыпты таныса отырып  су асты әлемінде тіршілік ететін жандарды көріп танысатын  боламыз.

Сұрақ:       Барлық  бөлшектерге ортақ  қандай  қасиет қарастырылған?

 

 

 

 

 

Тапсырма:  Берілген  бөлшектерді  қандай  да бір  қасиеттеріне байланысты  топтарға  бөліп  , бұл топтарды   дәптерлеріңе  жазып алыңдар.

 

 

 

  Алымы 1-ге тең бөлшектер.

 

  Бөлімі 1 саны  және  бір немесе бірнеше  нөлдер  тіркеліп   жазылған  бөлшектер.

 

 

 

Бөлімдері әртүрлі, алымдары  әртүрлі бөлшектер.

 

Барлық  бөлшектерді алымы  бөлімінен   кіші.

 

 

 

 

Тортты  тең  8 бөлікке  бөлдік. Түскі аста  3  бөлігін  жедік.  Торттың  қандай бөлігі желінді ?

Қайсысы  үлкен?  Бүтін торт па  әлде  торттың бөлігі ме?

Алымы бөлімінен кіші  бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады.

 

 3 <8

<  1

Қорытынды: Кез-келген  дұрыс  бөлшек  1-ден кіші болады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жазамыз:

Осы мұқитта келе жатып біздер келесі  тапсырманы орындайық:

«Кім  шапшаң?»  Ауызша  жаттығулар орындау

  • х-тің қандай  мәнінде бөлшек дұрыс  бөлшек болады?

х=1; 2; 3; 4; 5;

  • х-тің қандай мәнінде бөлшек бұрыс  бөлшек болады?

х=1; 2; 3; 4; 5; 6

Біздердің алдымыздан балықтар  жүзіп келеді.

Ал мына әдемі балықты мен білмеймін. Ендеше бәріміз бірге осы балықтың атын анықтайық. Ол үшін біздер «Оқулықпен  жұмыс»  тапсырмасын орындаймыз.Әр  тапсырмаларды орындау арқылы біз кестені толтыра отырып балықтың атын анықтайық.

көбелек

1 деңгей

 

№ 468

 

2 деңгей

№474

 

 

 

 

 

Шыққан нәтижеден дұрыс  бөлшектерді бір жолға, бұрыс  бөлшектерді екінші жолға теріп  жазайық.

 

3 деңгей

«Өз біліміңді тексер!»   Шығармашылық   тапсырма

 

  1. Дұрыс бөлшектерді былай ٧  белгілеймін.

2.Бірге  тең  бөлшектердің  астын  сызамын.

  1. Бұрыс бөлшектерді былай # белгілеймін.

 

 

 

 

Сабақты қорытындылау. 

Тест тапсырмалары

  1. Дұрыс бөлшек  …

А)  1-ден  кіші

В) 1-ден үлкен

С)  1-ге  тең

 

  1. Егер бөлшектің алымы  бөліміне  тең  болса  онда  ол   …   болады.

А)    0,02

В)  1,2

С) 1

  1.  бөлшегі  с-ның  қандай  мәнінде  бұрыс  бөлшек болады?

 

 

А) с=6

В)  с=3

С) с=5

 

Үйге тапсырма

I деңгей       № 471

II деңгей      № 476

III деңгей     № 484   / шығармашылық  жұмыс  дәптерге орындау/

Резерв:     сурет құрастыру, 482

Бағалау

Рефлекция

Мен өте жақсы жұмыс жасадым.        Менің жұмыс жасағым келді,                    Мен жақсы жұмыс жасадым,

Өзіме сеніп бойымдағы күшімді         бірақ  бүгін менің күнім емес                    бірақ  бойымда қорқыныш

қолдана білдім                                                                                                             болып өзіме сенбедім

Бөлшектің  алым / орнымыздан  тұрамыз/

Бөлшек сызық  / екі қолымызды екі жаққа созамыз/

Бөлшектің  бөлімі /Орнымызға отырамыз/

Бөлшектің  алым / орнымыздан  тұрамыз/

 

 

Бағалау парағы

23  ұпайдан жоғары   —  «5»

17  ұпайдан  жоғары  — «4»

9 ұпайдан  жоғары   —  «3»

Оқушының аты-жөні:  ___________________________________________________________________

Класс:  _____

 

Бөлімдер Жалпы ұпай саны    ұпай саны
1 Үй тапсырмасын тексеру 1+1
2 Қайталау сұрақтарына жауап беру. 1+1+1+1
3 Тақырыппен танысу / ребус шешу / 1
4 Ауызша есептер шығару А)1+1+1+1

Б) 1+1+1+1

5 Деңгейлік тапсырмалар орындау. 1-деңгей

3+3+3

2-деңгей

4+4

3-деңгей

5

Тест тапсырмаларын орындау. 1+1+1+1
Қорытынды  / сурет құрастыру/ 1+1+1+1+1+1+1+1+1

Қолданылған әдебиеттер:

  1. «Математика» Алдамұратова Т., 2010 жыл.
  2. «Математика»  оқыту әдістемесі, Алматы,Атамұра, 2010.
  3. Математика Қазақстан мектебінде, 2009 жыл.
  4. «Математика» жұмыс дәптері,Алматы, Атамұра, 2010.