Туындыны табу ережелері

63

Пәні:                                             Алгебра және анализ бастамалары

Тақырыбы:                                   Туындыны табу ережелері

Сабақтың мақсаты:

Білімділігі:                                       Туындыны табудың ережелері мен дәрежелі

функцияның туындысын табу

формуласымен танысып, оларды есеп

шығаруда қолдануды үйретіп, туынды

ұғымы бойынша білімдерін дамыту

Дамытушылығы:                             Жеке оқушылардың білім дағдыларын 

                                                            дамыту, ой -өрісін кеңейту, анализ жасау, өз

іс-әрекетін бақылау

Тәрбиелілігі:                                    Оқушының білімге құштарлығының, еңбекке

икемділігінің дамуына ықпал жасау,

ізденуге, шығармашылықпен еңбек етуге

баулу, салыстыра білу дағдыларын

қалыптастыру

Сабақтың типі:                               Жаңа білімді меңгерту                  

Сабақтың түрі:                               Білім беру мақсаттары қойылатын сабақ

Құрал – жабдықтар:                      Компьютердегі activstudio, интерактивті

тақта, слайд.

Программаны қамтамасыз ету:  Microsoft Word, Activstudio, PowerPoint

Сабақ оқытуда қолданылатын

ұйымдастыру әдістері:                   Топпен жұмыс, жеке жұмыс

 

Сабақ барысы:

Кезеңдері Мұғалімнің іс — әрекеті Оқушының іс — әрекеті
1 Ұйымдастыру Сабақ мақсатын түсіндіру, топ жетекшілеріне тапсырма беру Сабаққа, топ жетекшісінің тапсырмасына дайын болуы
2 Өткен материалды еске түсіру Қайталау сұрақтарын беру

1. Аргументтің өсімшесі және функцияның өсімшесі, арасындағы байланыс

2. Туындының анықтамасы

 

 

3. Функцияның дифференциалдау

 

 

4. Туындыны табу алгоритмі

 

 

Сұрақтарға жауап беру

 

Арасындағы байланысты түсіндіру

Формуласын жазу

 

lim

 

 

 

 

1. аргументке  өсімшесін беру

2.  өсімшеге сәйкес функция өсімшесін, анықтау

3. функция өсімшесінің аргумент өсімшесіне қатынасын табу, яғни

4. соңғы теңдіктен аргумент өсімшесі нөлге ұмтылғандағы шекті анықтау:

lim

 

 

 3 Жаңа тақырыпты түсіндіру А) Оқушыларға проблема туғыза отырып, соған жауап беру

(Xn)=nxn-1

 

 

Әр топқа тапсырма беру

Қосындының туындысы

(u+υ)’ =u’+ υ’  І-топ

(u- υ)’ =u ‘- υ’  ІІ – топ

(u+υ-g)’=u’+ υ ‘-g’ ІІІ — топ

Ә) Көбейтінідінің туындысы

Топтарға тапсырма беру

(u· υ) ‘=u’ υ +u υ’ I –топ

(u υ g)’=u’υg+u υ’g+uυg’ II-топ

ІІІ — топ

Сұраққа жауап алады, дәптерге жаңа тақырыпты жазу

 

Жеке оқушыға математикалық индукция әдісін қолданып 4-ші формуланы дәлелдеу.

 

 

Берілген тапсырманы орындау

Дәлелдеу

Дәлелдеу

Дәлелдеу, мысалмен көрсету

 

 

Әр топтан 1 оқушы тақтаға дәлелдеу

 

 

 

 

4 Жаңа сабақты бекіту Оқушыларға кітаппен жұмыс жасауды ұсыну

А тобының есептерінің жауабын ауызша оқытып, тексеру

 

Б тобының есептерін интерактивті тақтада орындату

 

С тобының есебін Activslate арқылы тексеру

 

 

 

А тобының есептері

№175 есеп а, б

№176 есеп а, б

№177 есеп а, б

Б тобының есептері

№180 а, б

№181 а, б

С тобының есептері

№186

5 Үйге тапсырма §14, № 175-179 (ә, в), №181, №183, №184

Жеке оқушыға №186,

№187 (б, в)

6 Қортындылау Ережелерді айтқызу, әр топтың жұмысының  қортындысын тыңдау Әр топ жетекшісі сабақ орындалысы туралы хабарлама жасайды
7 Рефлексия