Рационал сандарға амалдар қолдану

33

Сабақтың тақырыбы:  Рационал сандарға амалдар қолдану

Сабақтың мақсаты: 

                Білімділік: оқушылардың рационал сандарға амалдар қолдану жөніндегі білімдерін тиянақтау, толықтыру және бағалау.

Дамытушылық: оқушылардың ой-өрісін кеңейту, ойлау қабілеттерін дамыту.

                Тәрбиелілік: оқушыларды ұқыптылыққа, ынтымақтастыққа, жауапкершілікке, еңбек ете білуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі:  ойын сабақ

Сабақтың әдісі:  жеке жұмыс, топтық жұмыс.

Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, таратпа материалдар, деңгейлік тапсырмалар.

Сабақтың барысы:  1. Ұйымдастыру (оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру, сабақтың мақсатын айту).

  1. Үй жұмысын тексеру. (тақта арқылы) №678

1)  -1,5 * = 0            жауабы:  х = 1.

2)  3,5*(х-9) =0                    Жауабы:  х = 9

3)  10,8 *( х -9) = 0              Жауабы:  х = 9.
4)  2,4 *(х – 3) = 0               Жауабы:  х = 3

Сонымен №576 есептің жауабы 1993. 1993 саны тарихымызда қандай елеулі тарихи оқиға болды екен?

— Дұрыс айтасыңдар. 1993 жылы 15 қарашада ұлттық теңгеміз айналымға енді. 1993 жылы 15 қарашада айналымға 1, 3, 5, 10, 20, 50, 100 номиналдағы теңгелік банкноталар; 1, 3, 5, 10, 20 теңгелік монеталар және 1, 2, 5, 10, 20, 50 тиындық монеталар жіберілді.

1993 жылы алғашқы тиындар қағазбен басылып шыққан болатын. Аз уақыттан кейін осы қағаз тиында

 

 

 

 

1994 жылғы банкноттар, номиналы 200, ол 1993 жылғы номиналы 500 теңге болды, 2000 жылы 1999 жылғы үлгідегі номиналы 200 және 500 теңгелік банкноттар (дизайны өзгертілген).

ІІ.  Кім ойшыл?

Жұлдызшаның орнына теңдік тура болатындай, таңбаны қой:

-(*5) = — 5                               *(- 3,9) = 3,9

* (+0,2) = — 0,2                       — (*0,75) =  0,75

  1. Марат ойлаған санын – 7-ге көбейтіп, нәтижесіне 15,7 санын қосқанда қосынды -11,6-ға тең болды. Марат қандай сан ойлады?
  2. Жұлдызшаларды тиісті    “+” немесе “-” таңбасымен  ауыстырыңдар:

* 18 + (*5)= -23

*4 · (*12)=  48

*51,5 + (*51,5)=0

*18,4 + (*5.9)=-12,5

2001 жылы — 2000 жылғы үлгідегі номиналы 1000 және 2000 теңгелік банкноттар (дизайны өзгертілген);

ІІІ. Кім жылдам? (Деңгейлік тапсырмаларды орындайды

Қазақстан Республикасы тәуелсіздігінің 10 жылдығына арналған 2001 жылғы үлгідегі 5000 теңгелік мерейтойлық банкноттар;

2001 жылғы үлгідегі 5000 теңгелік банкноттар (дизайны ішінара өзгертілген).

ІV. Оқулықпен жұмыс. №672

10-8*1,25=0

(1,25+10)*(-3)= — 30,75

-3*(-4,8)-10=4,4

-3*(-4,8-10)=44,4

(1,7-3)*(-1,15)=1,495

(1,7-3)*1,15= — 1,495

2003 жылғы үлгідегі номиналы 10 000 теңгелік банкноттар.

2006 жылы: 200, 500, 1000, 2000, 5000 және 10000 теңгелік банкноттар (мүлде жаңа дизайн).

 

VІ.  Графикалық диктант және тест жұмысы

(Оқушылардың жартысы графикалық диктантты, жартысы тест жұмысын орындайды)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тест жұмысы.

Қосуды орында:-11,6+(-4,8)

А/15,9    В/  -7,1       С/-16,4      Д/ 7,1

Азайтуды орында: -4,7-(-3,1)

А/ -1,6      В/ 7,8       С.    1,6     Д/  -7,8

Амалды орында: -5*0,3

А/ -1,5     В/ -0,15     С/   15      Д/  1,5

Амалды орында: -1,2/(-4)

А/ -3      В/  0,3    С/  3      Д/  -0,3

 

Теңдеуді шеш: -5/а=-10

А/ 2     В/  -2     С/ 0,5    Д/ -0,5

Қарама –қарсы сандардың қосындысы … тең:

      А/ 0       В) 1         С/ -1         Д/ -2
7.  Теңдеудің түбірін көрсет: |х|+1=4

А/  -5; 5;            В/ -3; 3;           С/ -3        Д/    6; -6
8.  –(-(-(-74))) неге тең?

А/ -74;              В/  74;               С/ 0         Д/ -47
9.  -30; 0,2; -9; -0,8 сандарының қайсысының модулі үлкен?

А/   0,2;             В/   -9;              С/-30        Д/-0,8
10.  -20; 0,4: -7,4 ; -2   сандарының қайсысының модулі кіші?

     А/  -20;                 В/  0,4;               С/  -7,4        Д/ -2

Жауаптары интерактивті тақтада біртіндеп ашу арқылы тексеріледі.

  1. Оқушыларды бағалау.

Бағалау парағы:

р/с Аты-жөні Үй тапсырмасы Кім ойшыл? Кім жылдам? Оқулықпен жұмыс Тест Қорытынды баға
1
2
3

 

Бүгінгі сабағымызды қорытындылайық.

  1. Үйге тапсырма: №683