Бес нәрседен қашық бол, Бес нәрсеге асық бол.

131
Тәрбие сабағының Тақырыбы:       

Тәрбе сабағының  мақсаты :       

 

 

 

 

Сабақтың әдісі:

Сабақтың тегі:

Сабақтың түрі:

Сабақтың көрнекілігі:

 

 

 1. Ұйымдастыру 

     кезеңі

2. Кіріспе бөлім.

                                                                                                                        

 

 

 

Бес  нәрседен қашық бол,

 Бес нәрсеге асық бол.

1. Оқушыларға Абайдың «Ғылым таппай мақтанба» өлеңіндегі адамның жақсы  және жаман қасиеттерінің мағанасын түсіндіру

2.  Оқушылардың ой — өрісі мен зейінін, дағдысы, мен іскерлігін дамыту.

3. Оқушыларды ұқыптылыққа, әдептілікке, адамгершілікке тәрбиелеу.

сұрақ – жауап, түсіндіру, әңгімелеу, баяндау.

тәрбие сағаты

Модульдік оқыту арқылы,  « Бақытты сәт» ойыны

Абайдың суреті, сабақ құрылымының кестесі,

« Бақытты сәт» ойынының өтілу түрі, таудың суреті.

 

Тәрбие сағатының өтілу барысы

(Оқушыларды екі топқа бөліп отырғызу).

 

 

Тәрбие сағатының тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

(Сабақтың құрылымы)

Адамгершілік тәрбиесі

 

Модуль құрылымы Сағат саны Модульдің мазмұны Уақыты Ескертпе
 

Кіріспе

 1- сабақ 1. Модульге кіру.

2. Ақыл жастан,

    Өнер тастан.     

5 мин.

25 мин

 

Әңгіме сұхбат

 

 

Сөйлесу бөлімі

2 — сабақ Адамгершілік – асыл қасиет

 

30 мин. Дөңгелек үстел

 

3 -сабақ 1.  Бес нәрседен қашық бол,

     Бес нәрсеге асық бол.

2. Өзін — өзі бағалау әдістемесі

 

30мин  

Ойын

”Бақытты сәт“

 

Қорытынды бөлімі

4 -сабақ Жақсыдан – үйрен, жаманнан жирен   25мин Әдеби      монтаж
5 -сабақ  Иманды ұл, инабатты

 қыз- елдің көркі.  

25 мин Пікір талас

 

Ойынның тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.

(Әр топтан бір оқушыдан шығып жеребе алу арқылы топтың атын таңдау және оны қорғау) 

1-топ. Талап. Бұл ұғым –махаббаттан шығады. Ғылым –білімге махаббаттан дарымақ . Ұлы Абай атамыз «Қашан да бір бала ғылым , білімді махаббатпен  көксерлік болса , сонда ғана оның аты адам болады» деген .

2-топ. Қанағат. Инабат сипаттарының ішінде ерекше мәнге ие «қанағат» атты қасиеттің  қалыптасуына жүректің де, ақылдың да қатынасы бар. Адам бойындағы бұл сипат жүрек пен ақылдың үндесе жетілуінен ғана нәр алады , тіпті адам мінезіндегі қасиетті жүрек пен ақылдың өзіне шапағатын тигізеді .Абай атамыздың 43 қара сөзінде «әрбір жақсы нәрсенің өлшеуі бар, өлшеуінен асса жарамайды , өлшеуін білмек –үлкен керек іс» деген. Барға қанағаттану керек екен .

(Тақырыппен таныстыру және тақырып бойынша сұрақ қою)

  1. Мұғалім: Осы тақырыптағы сөзді қайдан естідіңдер, әлде кімнің сөзі екенін білесіңдер ме?

Оқушы:       Ақын Абай Құнанбаевтың «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінде айтылға бұл өлеңде ақын адам баласын ғылымға , өнерге , білімге тәрбиеге шақырады.

  1. Негізгі бөлім (5 геймнен тұрады)

I Гейім. Көсемдікке ұмтылу. Плакаттағы жұмысты орындау.

         

    І топ. Талап.

II Гейм. «Шешендер жарысы»

1-топ. Талап. Жағымды , жағымсыз мінезді адамдарға арнап 1 шумақ өлең жазады.

2-топ. Қанағат.  Жағымды, жағымсыз мінезді адамдарға арнап ой толғау жазады.

 

Ән: (Болайықшы осындай:)

Орындайтындар: Айгерім, Гүлназ

 

ІІІ Гейм  «Бой сергіту»

 

Көрініс:  «Қисық ағаш»

 

ІҮ Гейм. « Мың бір мақал» ойыны(ір топтан 5 мақал айтып жарысады)

Мысалы:

І топ.   Әдепті бала арлы бала …….

ІІ топ.  Жақсы сөз ….

Екі топ осылай адамның жағымды жағымсыз қасиеттері туралы мақал- мәтелден жарысады (Әр топ үш мақал – мәтелден)

  1. Қорытынды бөлім.

 

Ү. Гейм. Өзін — өзі бағалау әдістемесі.

 

а. Адам бойындағы психологиялық сезім түрлерін оқып беру.

Сезім түрлері: (Әр оқушы өзі туралы жазылған сезім түрлерін бояу түстеріне байланысты тақтадағы тауға апарып орналастырады) осыған байланысты оқушылардың  бойындағы  мінез-құлықтарын біінеді.

 

Адам бойындағы сезім түрлері

 

Холериктерде    тез пайда болатын және өте күшті

                              сезімдер. Көңіл – күйі өте күшті жігерлі болады.

 

Сангвиниктерде — тез пайда    болатын, бірақ әлсіз сезімдер.

Өзін қызықтыратын жағдайларда

                                сангвиник белсенділік білдіреді де, басқа уақытта

көңілсіз, енжар болады.

Меланхоликтерде  -баяу пайда  болатын, өте күшті сезімдер.

                                 Меланхоликтің көңіл – күй сезінушілігі өте жоғары:

Кез келген жағдайда қатты қобалжиды, ренішке бейім.

қобалжиды, ренішке бейім. Өте күшті көңіл күй үстінде  болады.

Флегматиктерде  —   Баяу пайда  болатын әлсіз сезімдер

      

Мұғалімнің қорытынды сөзі: Абайдың 38 қара сөзі туралы түсінік бере отырып сабақты аяқтау.