Математика пәні бойынша ОРТА МЕРЗІМДІ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

Мектепке дейінгі шағын орталығы мен гимназия  сыныптары бар

№8  жалпы білім беру орта мектебі» ММ

3 «А» гимназия сыныбының математика пәні бойынша

ОРТА МЕРЗІМДІ  ЖҰМЫС  ЖОСПАРЫ

Пән мұғалімі: Бержанова Алмагул Сисеновна

Тізбектелген сабақЖалпы мақсаты:  Топта жұмыс жасау  арқылы оқушыларды ынтымақтастыққа  бейімдеу,танымдық әрекеттерін арттыру.  Математикалық терминдерді анықтауда, кестелік қосу, азайтуға есептер шығаруда топпен жұмыс  жасаудың  маңыздылығына тоқталу
Сабақтың        тақы —

            рыбы

 

 

 

 

Мақсаты

Күні:9.12.01.15ж   Күні: 13.01.15жКүні14.01.15ж
Қайталау. Ондықтар мен жүздіктерді бір таңбалы санға көбейту және бөлуКөбейтіндіні санға бөлу10-ға,100-ге көбейту және бөлу
1. Ондықтар мен жүздіктерді бір таңбалы санға көбейту және бөлу және оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту.2.Оқушылардың өзара пікір алмасуларына мүмкіндік тудыру.  Жұмысты қорғау.

3. Оқушыларға ой түрткі салу

1. Көбейтіндіні санға бөлу арқылы оқушылардың тапсырманы орындауда өзіндік реттелуіне жағдай жасау.Оқушылардың дарыны мен талантына, ерекшелігіне бақылау жүргізу2.Топпен жұмыс жасау арқылы, оқушылардың ынтыматастығын орнату. Ортақ пікірге келу

3. Оқушылардың өзін-өзі бағалауы арқылы шынайылыққа жету.

1.Тапсырмаларды 10-ға,100-ге көбейту және бөлу арқылы жоғары деңгейде беру арқылы дарынды және талантты оқушыларды анықтау2.Табысты жерін анықтап толықтырулар жасауға мүмкіндік беру

3.Кері байланыс орнату

Білу Ондықтар мен жүздіктерді бір таңбалы санға көбейту және бөлу тақырыбына берілген есептерді шығару білігін дамыту. Ой өрісін дамыту Көбейтіндіні санға бөлудің ауызша тәсілдерін қайталау.Оқулықты  пайдалана отырып жаңа ақпаратты игеру. 10-ға,100-ге көбейту және бөлу және салыстыруды қайталау.
Түсіну Ондықтар мен жүздіктерді бір таңбалы санға көбейту және бөлуді табуға арналған құрама есептерді шығару білігін дамыту.Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, құрама есептерді шығару қабілеттерін әрі қарай дамыту. Сабақ  үрдісі барысында  есеп шығара отырып, дәлелдеуге үйрену.Оқушылардың қызығушылығын ояту, оларды қосымша ізденуге, кестемен жұмыс істеуге, қорытынды жасауға дағдыландыру.
Қолдану Ондықтар мен жүздіктерді бір таңбалы санға көбейту және бөлуге берілген жұмыстарды жалғастыру. 

 

 

Есептеудің қолайлы тәсілін қолдану.Оқушылардың қызығушылығын арттыру. Көбейтіндіні санға бөлу тәсілдерін қолдану.10-ға,100-ге көбейту және бөлу және қалдықты табуға арналған құрама есептерді талдауға үйрену.
Талдау Термин сөздерді пайдалану, талдау және орнына қоя білу білігін дамыту.Белгісіз қосылғыш пен қалдықты табуға арналған құрама есептерді талдау. Көбейтіндіні санға бөлуге берілген есептерді талдау.10-ға,100-ге көбейту және бөлу және есептеудің қолайлы тәсілдерін талдау.
Жинақтау 20 көлеміндегі сандарды кестелік қосу және азайту сабақтарында алған білімдерін қайталап, еске түсіріп,есептер шығарады.Талдау,қорытынды жасау қабілеттерін дамыту.Талдау, қорытындылауға үйренеді.
Бағалау Формативті, суммативті бағалау.Топтық,жұптық бағалау.«Мен айтқым келеді…» тақырыбы рефлексия бөлімінде беріледі
Әдіс – тәсілдерТоптық жұмыс. Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлау.ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, , талқылау. АКТ пайдаланып, нақты мысалдар келтіру.Топтық, жеке ,жұптық жұмыс.Ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау,  талқылау.Жоғары деңгейде тапсырмалар беруДиалог арқылы оқушының ойлау қабілетін дамыту, түсіну дәрежесін анықтау Оқушылар өз ойларын анық білдіреді.

 

Ресурстар Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер,   флипчарт, маркер.Оқулық,тақырыптық кесте ,стикерлер.Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер,   флипчарт, маркер
Модульдер Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.  Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.  Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.  Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау.
Жұмыс құралдарыАКТ-қолдануРефлексия Өзін-өзі өзара бағалауыАКТ-ны қолдануӨзін-өзі және өзара бағалауыАКТ-ны пайдалану.
Ойлау жолдарыСын тұрғысынан ойлауҚалай оқитынымызды білу.Дарынды және талантты оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеруДарынды  және талантты оқушылардың логикалық ойлауын қалыптастыру.

 

 

 

Тізбектелген сабақтар·         Жалпы мақсаты:  Сын тұрғыдан ойлау құралдары арқылы, үш таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту тәсілдерін,шамаларды салыстыру,теңдеулер құру және оларды шешуді есептер шығаруда, өрнектерді түрлендіруде қолдануда танымдық әрекеттерін арттыру. 
Сабақтың        тақы —

            рыбы

 

Мақсаты

Күні15.01.15жКүні 16.01.15жКүні 19.01.15жКүні 20.01.15ж
Қалдықпен бөлу және оны тексеруСанды көбейтіндіге көбейту-натурал сандарды көбейтудің терімділік қасиеті.Көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттеріО-мен аяқталған сандарды көбейту
Білу Қалдықпен бөлу және оны тексеру білігін жетілдіру.Санды көбейтіндіге көбейту-натурал сандарды көбейтудің терімділік қасиеті және оның қасиеттерін еске түсіру. Көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері және оның бірліктерін еске түсіреді.О-мен аяқталған сандарды көбейту және оны шешудің жаңа тәсілі туралы білім қалыптастыру.
Түсіну Есептеулерде қалдықпен бөлу және оны тексеруқ  қасиеттерін еске түсіру.Мысал есептерді меңгеру.Санды көбейтіндіге көбейту-натурал сандарды көбейтудің терімділік қасиеті өзара байланысын негізге ала отырып,үш таңбалы сандарды ауызша есептеу тәсілдерін жетілдіру. Көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттеріне көшуге есептер шығарады.О-мен аяқталған сандарды көбейтуді қайталау және теңдеу құру  арқылы есептер шығару.
Қолдану Анықтамаларды есептер шығаруда қолдану.Өзара кері есептерді құру және шығару білігін дамытып,бірнеше бірлікке арттыру,кемітуге есептер шығарады.Көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері қолданып есептер шығарады.Шамаларды түрлендіріп есептер шығарады.О-мен аяқталған сандарды көбейту амалдарының компоненттері арасындағы байланысты қайталау.
Талдау Құрама есептерді жұппен, топпен талдау.Құрама есептерді салыстыра отырып айырмашылығын талдау.Шамалар бірліктері арасындағы қатынастар туралы білімді бекітіп,талдайды.Шығармашылық есептер теңдеулер құру және оларды шешуарқылы қасиеттерін талдау.
Жинақтау Математикалық материалға алгоритмдік ұйғарымдар  мен ережелерді,үлгілерді  қолданып, жинақтайды.Математикалық материалға алгоритмдік ұйғарымдар  мен ережелерді,үлгілерді  қолданып, жинақтайды.Математикалық символдар мен терминдерді пйдаланып,өз ой-пікірін ауызша және жазбаша түрде анық,нақты жеткізе білуге жинақтайды.Матеметикалық мәтінмен жұмыс жасау. Табыс критерийлері бойынша білімін жинақтау.
Бағалау Топтық,жұптық бағалау.Топтық,жұптық бағалауТоптық,жұптық бағалауТоптық,жұптық бағалау
Әдіс — тәсілдерДиалог арқылы сын тұрғысынан ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, талқылау.БББ кестесі. Джигсо.Бірлескен оқу. Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, оқулық, талқылау.Венн диаграммасы. Джигсо.Бірлескен оқу. Зерттеушілік әңгіме. Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, нұсқау.Маршурут картасы.Бірлескен оқу. Зерттеушілік әңгіме. Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау.
Ресурстар Оқулық, стикерлер,  пазылар, флипчарт, маркер.Оқулық, стикерлер, маркерлер, флипчарт.Оқулық, стикерлер, маркерлер, флипчарт. АКТ.Оқулық, стикерлер, маркерлер, флипчарт.
Модульдер Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.  Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Дарынды және талантты балаларды оқыту.

 

 

 

Тізбектелген сабақтар·         Жалпы мақсаты:  Сын тұрғыдан ойлау құралдары арқылы.әріпті,санды өрнектер,теңдеулер құру және оларды шешуді есептер шығаруда, өрнектерді түрлендіруде қолдануда танымдық әрекеттерін арттыру. 
Сабақтың        тақы —

            рыбы

 

Мақсаты

Күні 21.01.15жКүні 22.01.15ж Күні:23.01.15жКүні: 26.01.15ж
Ұзындық бірліктері мм. Ұзындық бірліктері арасындағы қатынастар.Аудан бірліктері ар. Аудан бірліктері арасындағы қатынастарФигуралардың көлемдерін салыстыруТекшелерден құрастырылған кейбір геометриялық фигуралардың көлемдерін салыстыру
Білу Ұзындық бірліктері мм. Ұзындық бірліктері арасындағы қатынастар құру және олардың мәндерін табу, есептеу білігін жетілдіру.Аудан бірліктері ар. Аудан бірліктері арасындағы қатынастар оның қасиеттерін еске түсіру. Фигуралардың көлемдерін салыстыру амалдарын еске түсіріп, есептер шығарады.. Текшелерден құрастырылған кейбір геометриялық фигуралардың көлемдерін салыстыру амалдарын еске түсіріп, есептер шығарады.. 
Түсіну Ұзындық бірліктері мм. Ұзындық бірліктері арасындағы қатынастар әріпті және сандық өрнектердің айырмашылығын еске түсіру.Мысал есептерді меңгеру.Аудан бірліктері ар. Аудан бірліктері арасындағы қатынастар ұқсастығы мен айырмашылығы сипаттау. Фигуралардың көлемдерін салыстыру және бөлудің кестелік жағдайларын түсініп, есептер шығарады.Текшелерден құрастырылған кейбір геометриялық фигуралардың көлемдерін салыстырудың кестелік жағдайларын түсініп, есептер шығарады.
Қолдану Ұзындық бірліктері мм. Ұзындық бірліктері арасындағы қатынастар арқылы есептерді шығару.Теңдік, теңсіздікті ажырату.Аудан бірліктері ар. Аудан бірліктері арасындағы қатынастар және құрама есептерді арифметикалық тәсілмен шығару. 

 

Фигуралардың көлемдерін салыстыру және бөлудің кестелік жағдайларын қолдана отырып есептер шығарады.Текшелерден құрастырылған кейбір геометриялық фигуралардың көлемдерін салыстыруды қолдана отырып есептер шығарады.. 
Талдау Құрама есептерді жұппен, топпен талдау.Құрама есептерді салыстыра отырып айырмашылығын талдау.Фигуралардың көлемдерін салыстыруға есептер шығарады. Құрама есептерді жұппен, топпен талдау.Текшелерден құрастырылған кейбір геометриялық фигуралардың көлемдерін салыстыруға көбейту,бөлуге есептер шығарады. Құрама есептерді жұппен, топпен талдау.
Жинақтау Математикалық материалға алгоритмдік ұйғарымдар  мен ережелерді,үлгілерді  қолданып, жинақтайды.Санды бірнеше бірліккеазайтудан,арттырудан тұратын құрама есептердішығару тәсілін еске түсіреді..Фигуралардың көлемдерін салыстыру және бөлудің кестелік жағдайларын пайдалана отырып, көбейту, бөлу амалдарының құрылу тәсілдерін ұғынады.Текшелерден құрастырылған кейбір геометриялық фигуралардың көлемдерін салыстыру амалдарының құрылу тәсілдерін ұғынады..
Бағалау Топтық,жұптық бағалау.Логикалық дәлелдер келтіру арқылы қосу және азайту амалдарын  орындау ретінің ережелерін өзіне айқындатуФигуралардың көлемдерін салыстыру есеп шығара отырып,өзіне дәлелдету.«Мен айтқым келеді…» рефлексия
Әдіс — тәсілдерДиалог арқылы сын тұрғысынан ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, талқылау.БББ кестесі. Джигсо.Бірлескен оқу. Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, оқулық, талқылау.Венн диаграммасы. Джигсо.Бірлескен оқу. Зерттеушілік әңгіме. Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, нұсқау.Маршурут картасы.Бірлескен оқу. Зерттеушілік әңгіме. Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау..
Ресурстар Оқулық, стикерлер,  флипчарт, маркер.Оқулық, стикерлер, маркерлер, флипчарт.Оқулық, стикерлер, маркерлер, флипчарт. АКТ.Оқулық, стикерлер, маркерлер, флипчарт.
Модульдер Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.  Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Дарынды және талантты балаларды оқыту.

 

 

 

Тізбектелген сабақтар·         Жалпы мақсаты:  Сын тұрғыдан ойлау құралдары арқылы, геометриялық фигураның мәнді белгілерін саралау тәсілдерін,шамаларды салыстыру,теңдеулер құру және оларды шешуді есептер шығаруда, өрнектерді түрлендіруде қолдануда танымдық әрекеттерін арттыру. 
Сабақтың        тақы —

            рыбы

 

Мақсаты

Күні: 27.01.15жКүні: 28.29.30.01.15жКүні: 2,3,4.02.15жКүні: 5,6.9,10.02.15ж
 Таңдап алынған өлшем бойынша сыйымдылықтарды салыстыруКөбейтудің қасиеттерін есептеуде қолдану. Қайталау. Бақылау жұмысыҚосындыны санға көбейту.Көбейтудің үлестірімділік қасиеті Разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту.
Білу Таңдап алынған өлшем бойынша сыйымдылықтарды салыстыру және оларды табу туралы білімдерін бекітеді.Көбейтудің қасиеттерін есептеуде қолдану  және оның қасиеттерін еске түсіру. Қосындыны санға көбейту. Көбейтудің үлестірімділік қасиетінбілім мен білікті еске түсіруРазрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлудің ауыстырымдылық қасиеті туралы еске түсіреді. 

 

Түсіну Таңдап алынған өлшем бойынша сыйымдылықтарды салыстыру қасиеттерін еске түсіру.Мысал есептерді меңгеру.Көбейтудің қасиеттерін есептеуде қолдану. Қайталау. Бақылау жұмысы және ұқсастығы мен айырмашылығы сипаттау. Математикалық мәтінмен жұмыс жасау білігін қалыптастыру.Разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейтудің  ұқсастығы мен айырмашылығын сипаттауға есептер шығарады.
Қолдану Таңдап алынған өлшем бойынша сыйымдылықтарды салыстыру туралы білімін бекітеді.Көбейтудің қасиеттерін есептер шығаруда қолдану. 

 

 Қосындыны санға көбейту.Көбейтудің үлестірімділік қасиетінесептер шығаруда қолдану. Разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейтуге берілген қарапайым есептерді шығару және әр түрлі екі амалмен берілген есептерді шығару
Талдау Құрама есептерді жұппен, топпен талдау. Таңдап алынған өлшем бойынша сыйымдылықтарды салыстыру тұжырымдама жасау.Көбейтудің қасиеттерін есептеуде қолдану және салыстыра отырып айырмашылығын талдау.Қосындыны санға көбейту. Көбейтудің үлестірімділік қасиетішығармашылық есептер арқылы  құрама есептерді шешу қасиеттерін талдау.Шығармашылық есептер арқылы разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту  қасиеттерін талдау.
Жинақтау Математикалық материалға алгоритмдік ұйғарымдар  мен ережелерді,үлгілерді  қолданып, жинақтайды.Математикалық материалға алгоритмдік ұйғарымдар  мен ережелерді,үлгілерді  қолданып, жинақтайдыМатематикалық материалға алгоритмдік ұйғарымдар  мен ережелерді,үлгілерді  қолданып, жинақтайдыМатематикалық материалға алгоритмдік ұйғарымдар  мен ережелерді,үлгілерді  қолданып, жинақтайды
Бағалау Топтық,жұптық бағалау.Өзін-өзі бағалау.Формативті, суммативті бағалау.логикалық дәлелдер келтіру арқылы өзіне айқындату.
Әдіс — тәсілдерДиалог арқылы сын тұрғысынан ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, талқылау. БББ кестесі. Джигсо.Бірлескен оқу. Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, оқулық, талқылау. Венн диаграммасы. Джигсо.Бірлескен оқу. Зерттеушілік әңгіме. Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, нұсқау. Маршурут картасы.Бірлескен оқу. Зерттеушілік әңгіме. Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау.
Ресурстар Оқулық, стикерлер,  пазылар, флипчарт, маркер. электронды оқулықОқулық, стикерлер, электронды оқулық маркерлер, флипчарт.Оқулық, стикерлер, электронды оқулық маркерлер, флипчарт. АКТ.Оқулық,электрондыоқулық, стикерлер, маркерлер, флипчарт.
Модульдер Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.  Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Дарынды және талантты балаларды оқыту.

 

 

Тізбектелген сабақЖалпы мақсаты:  Топта жұмыс жасау  арқылы оқушыларды ынтымақтастыққа  бейімдеу,танымдық әрекеттерін арттыру.  Математикалық терминдерді анықтауда, кестелік қосу, азайтуға есептер шығаруда топпен жұмыс  жасаудың  маңыздылығына тоқталу
Сабақтың        тақы —

            рыбы

 

 

 

 

Мақсаты

Күні:11.02.15ж   Күні:12.02.15жКүні:13.02.15жКүні:16.02.15ж
Тура теңдіктердің қасиеттеріТура теңдіктердің қасиеттері негізінде қарапайым теңдеулерді шешуСанның квадраты және кубы.Көлем бірлігікуб см.Сыйымдылық бірлігі-литр
1. Тура теңдіктердің қасиеттері арқылы оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту.2.Оқушылардың өзара пікір алмасуларына мүмкіндік тудыру.  Жұмысты қорғау.

3. Оқушыларға ой түрткі салу

1. Тура теңдіктердің қасиеттері негізінде қарапайым теңдеулерді шешуде өзіндік реттелуіне жағдай жасау.Оқушылардың дарыны мен талантына, ерекшелігіне бақылау жүргізу 1. Санның квадраты және кубын  беру арқылы дарынды және талантты оқушыларды анықтау2.Табысты жерін анықтап толықтырулар жасауға мүмкіндік беру

3.Кері байланыс орнату

Көлем бірлігікуб см. Сыйымдылық бірлігі-литр және олардың міндерін табу біліктілігін қалыптастыру жұмысын жалғастыру. Топпен жұмыс жасау арқылы, оқушылардың ынтымақтастығын орнату. Ортақ пікірге келу
Білу Сандарды тура теңдіктердің қасиеттері ақырыбына берілген есептерді шығару білігін дамыту. Ой өрісін дамыту Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, тура теңдіктердің қасиеттері негізінде қарапайым теңдеулерді шешу құрама есептерді шығару қабілеттерін әрі қарай дамыту.Санның квадраты және кубы жағдайларымен танысады.Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін пайдалана білуге қалыптастыру жұмысын жалғастырады.Көлем бірлігікуб см.Сыйымдылық бірлігі-литр амалына қатысты есептерді шығару біліктілігін дамыту.
Түсіну Тура теңдіктердің қасиеттері екі қосылғыштың қосындысын табуға және қалдықты табуға арналған құрама есептерді шығару білігін дамыту. Тура теңдіктердің қасиеттері негізінде қарапайым теңдеулерді шешу, салыстыру жолдарын үйрету; көбейту кестесін дұрыс пайдалана білуін пысықтау; ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.Санның квадраты және кубы арқылы есептер шығарады. Оқулықты  пайдалана отырып жаңа ақпаратты игеру.Көлем бірлігікуб см.Сыйымдылық бірлігі-литр өрнектеріне есептер шығарады.Құрама есептерді шығарады.
Қолдану Тура теңдіктердің қасиеттері туралы берілген жұмыстарды жалғастыру. 

 

 

Тура теңдіктердің қасиеттері негізінде қарапайым теңдеулерді шешу, есептеудің қолайлы тәсілін қолдану.Санның квадраты және кубы табуға арналған құрама есептерді талдауға үйрену.Көлем бірлігікуб см.Сыйымдылық бірлігі-литрді салыстыруға есептер шығарады.
Талдау Термин сөздерді пайдалану, талдау және орнына қоя білу білігін дамыту.Тура теңдіктердің қасиеттері негізінде қарапайым теңдеулерді шешуге арналған құрама есептерді талдау .Сандарды есептеу білігін жетілдіру және есептеудің қолайлы тәсілдерін талдау.Көлем бірлігікуб см.Сыйымдылық бірлігі-литрді пайдаланып құрама есептерді талдайды.
Жинақтау Көбейту және бөлу туралы алған білімдерін қайталап, еске түсіріп,есептер шығарады.Талдау, қорытынды жасау қабілеттерін дамыту.Талдау, қорытындылауға үйренеді.Көлем бірлігікуб см.Сыйымдылық бірлігі-литр және олардың міндерін табу біліктілігін қалыптастыру жұмысын жалғастыру
Бағалау Формативті, суммативті бағалау.Топтық,жұптық бағалау.«Мен айтқым келеді…» тақырыбы рефлексия бөлімінде беріледіТоптық,жұптық бағалау.
Әдіс – тәсілдерТоптық жұмыс. Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлау.ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, , талқылау. АКТ пайдаланып, нақты мысалдар келтіру.Топтық, жеке ,жұптық жұмыс.Ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау,  талқылау.Жоғары деңгейде тапсырмалар беруДиалог арқылы оқушының ойлау қабілетін дамыту, түсіну дәрежесін анықтау Оқушылар өз ойларын анық білдіреді.

 

Топтық, жеке ,жұптық жұмыс.Ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау,  талқылау.
Ресурстар Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер,электронды оқулық,   флипчарт, маркер.Оқулық,тақырыптық кесте стикерлер. электронды оқулық,Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер,   флипчарт, маркерэлектронды оқулық,Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер,   флипчарт, маркерэлектронды оқулық,
Модульдер Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.  Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.  Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.  Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.  Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау
Жұмыс құралдарыАКТ-қолдануРефлексия Өзін-өзі өзара бағалауыАКТ-ны қолдануӨзін-өзі және өзара бағалауыАКТ-ны пайдалану.Өзін-өзі және өзара бағалауыАКТ-ны пайдалану.

 

Ойлау жолдарыСын тұрғысынан ойлауҚалай оқитынымызды білу.Дарынды және талантты оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеруДарынды  және талантты оқушылардың логикалық ойлауын қалыптастыру.Қалай оқитынымызды білу.Дарынды және талантты оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеру

 

 

 

Тізбектелген сабақЖалпы мақсаты:  Топта жұмыс жасау  арқылы оқушыларды ынтымақтастыққа  бейімдеу,танымдық әрекеттерін арттыру.  Математикалық терминдерді анықтауда, кестелік көбейту, бөлуге есептер шығаруда топпен жұмыс  жасаудың  маңыздылығына тоқталу
Сабақтың        тақы —

            рыбы

 

 

 

 

Мақсаты

Күні:17.18.02.15ж   Күні:19.20.02.15жКүні:23.02.15жКүні:24.02.15ж
Қосындыны санға бөлу Разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлуҚосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлуҚолайлы қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу
1.Оқушылардың қосындыны санға бөлуді ойлау қабілеттерін дамыту.2.Оқушылардың өзара пікір алмасуларына мүмкіндік тудыру.  Жұмысты қорғау.

3. Оқушыларға ой түрткі салу

1. Разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлуді орындауда өзіндік реттелуіне жағдай жасау.2.Топпен жұмыс жасау арқылы, оқушылардың ынтыматастығын орнату. Ортақ пікірге келу

3. Оқушылардың өзін-өзі бағалауы арқылы шынайылыққа жету.

1. Қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлуде тапсырмаларды жоғары деңгейде беру арқылы дарынды және талантты оқушыларды анықтау2.Табысты жерін анықтап толықтырулар жасауға мүмкіндік беру

3.Кері байланыс орнату

Қолайлы қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу амалы бар теңдеулерді шешу алгоритмімен таныстыру. Оқушылардың дарыны мен талантына, ерекшелігіне бақылау жүргізу 
Білу Қосындыны санға бөлу көбейтудің компоненттерін еске түсіреді. Ой өрісін дамыту Разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлуге қарапайым,күрделі теңдеулерді шешеді.Қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлуде оқулықты  пайдалана отырып жаңа ақпаратты игеру.Көбейту мен бөлу-кері амал екендігіне көз жеткізеді..Қолайлы қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлудің компоненттерін еске түсіреді
Түсіну Қосындыны санға бөлуге және қалдықты табуға арналған құрама есептерді шығару білігін дамыту.Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, құрама есептерді шығару қабілеттерін әрі қарай дамыту. Сабақ  үрдісі барысында  есеп шығара отырып, дәлелдеуге үйрену.Оқушылардың есеп шығаруға, қызығушылығын ояту, оларды қосымша ізденуге, кестемен жұмыс істеуге, қорытынды жасауға дағдыландыру.Қолайлы қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу амалы бар теңдеулерді шешуді, құрама есептерді шығару білігін дамытады.
Қолдану Қосындыны санға бөлуге берілген жұмыстарды жалғастыру. 

 

 

Разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу есептеудің қолайлы тәсілін қолдану.Оқушылардың қызығушылығын арттыру.Қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлуде белгісіз бөлінгішті, бөлгішті табу арналған құрама есептерді талдауға үйрену.Қолайлы қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу амалы бар теңдеулерді шешуге есептер шығарады.
Талдау Термин сөздерді пайдалану, талдау және орнына қоя білу білігін дамыту.Белгісіз қосылғыш пен қалдықты табуға арналған құрама есептерді талдау .Натурал сандарды есептеу білігін жетілдіру және есептеудің қолайлы тәсілдерін талдау.Термин сөздерді пайдалану, талдау және орнына қоя білу білігін дамыту.
Жинақтау Сандарды кестелік көбейту менбөлусабақтарында алған білімдерін қайталап жинақтайды..Талдау,қорытынды жасау қабілеттерін дамыту.Талдау, қорытындылауға үйренеді.Сандарды кестелік көбейту менбөлу сабақтарында алған білімдерін қайталап, еске түсіріп жинақтайды.
Бағалау Формативті, суммативті бағалау.Топтық,жұптық бағалау.«Мен айтқым келеді…» тақырыбы рефлексия бөлімінде беріледіТоптық,жұптық бағалау.
Әдіс – тәсілдерТоптық жұмыс. Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлау.ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау,  талқылау. пайдаланып,Топтық, жеке ,жұптық жұмыс.Ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау,  талқылау.Жоғары деңгейде тапсырмалар беруДиалог арқылы оқушының ойлау қабілетін дамыту, түсіну дәрежесін анықтау.Жоғары деңгейде тапсырмалар беруДиалог арқылы оқушының ойлау қабілетін дамыту, түсіну дәрежесін анықтау
Ресурстар Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер,  АКТ флипчарт, маркер.Оқулық,тақырыптық кесте, стикерлер.Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер,   флипчарт, маркерОқулық, тақырыптық кесте, стикерлер,   флипчарт, маркер
Модульдер Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.  Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.  Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.  Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.  Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау
Жұмыс құралдарыАКТ-қолдануРефлексия Өзін-өзі өзара бағалауыАКТ-ны қолдануӨзін-өзі және өзара бағалауыАКТ-ны пайдалану.Өзін-өзі және өзара бағалауыАКТ-ны пайдалану
Ойлау жолдарыСын тұрғысынан ойлауҚалай оқитынымызды білу.Дарынды және талантты оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеруДарынды  және талантты оқушылардың логикалық ойлауын қалыптастыру.Қалай оқитынымызды білу.Дарынды және талантты оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеру

 

 

 

Тізбектелген сабақЖалпы мақсаты:  Топта жұмыс жасау  арқылы оқушыларды ынтымақтастыққа  бейімдеу,танымдық әрекеттерін арттыру.  Математикалық терминдерді анықтауда, кестелік қосу, азайтуға есептер шығаруда топпен жұмыс  жасаудың  маңыздылығына тоқталу
Сабақтың        тақы —

            рыбы

 

 

 

 

 

 

 

Мақсаты

Күні:25.02.15ж   Күні:26.02.15жКүні:27.2.3.03.15жКүні:04.03.15жКүні:5.6.03.15ж
Екі амалмен шығарылатын қосу ,азайту,көбейту, бөлу амалдарына берілген есептерҮш амалмен шығарылатын қосу ,азайту,көбейту, бөлу амалдарына берілген есептерЕкі таңбалы санды екі таңбалы санға таңдау әдісімен бөлу. Қайталау. Бақылау жұмысыОндықтарды ондықтарға ауызша бөлу.Екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту
1.Оқушылардың екі амалмен шығарылатын қосу ,азайту,көбейту, бөлу амалдарына берілген есептерді  ойлау қабілеттерін дамыту.2.Оқушылардың өзара пікір алмасуларына мүмкіндік тудыру.  Жұмысты қорғау.

3. Оқушыларға ой түрткі салу

1. Үш амалмен шығарылатын қосу ,азайту,көбейту, бөлу амалдарына берілген есептер орындауда өзіндік реттелуіне жағдай жасау.2.Топпен жұмыс жасау арқылы, оқушылардың ынтыматастығын орнату. Ортақ пікірге келу

 

Екі таңбалы санды екі таңбалы санға таңдау әдісімен бөлуамалдарының

Өзара кері амалдар екендігіне көздерін жеткізу.

Ондықтарды ондықтарға ауызша бөлу амалдарыныңӨзара кері амалдар екендігіне көздерін жеткізу.Екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және жүйелеу.Оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуіне мүмкіндік беру.
Білу Екі амалмен шығарылатын қосу ,азайту,көбейту, бөлу амалдарына берілген есептер және жақшасыз өрнектердегі арифметикалықамалдардың орындалу реті.Үш амалмен шығарылатын қосу, азайту, көбейту, бөлу амалдарына берілген есептерді ондықтан аттап ауызша және жазбаша қосу және азайтудың  ауызша тәсілдерін қайталау.Екі таңбалы санды екі таңбалы санға таңдау әдісімен бөлу жағдайларда көбейту мен бөлуді орындау.Математикада ерекше қарастырылатын жағдаймен бөлуді орындауЕсептің дұрыс шығарылуына,көбейту мен бөлуге,амалдардың орындалу тәртібіне көбейту мен бөлуге назар аударады.
Түсіну Екі амалмен шығарылатын қосу ,азайту,көбейту, бөлу амалдарына берілген есептерді арифметикалықамалдардың орындалу тәртібін түсінеді.Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, құрама есептерді шығару қабілеттерін әрі қарай дамыту. Сабақ  үрдісі барысында  есеп шығара отырып, дәлелдеуге үйрену.Оқушылардың есеп шығаруға, қызығушылығын ояту, оларды қосымша ізденуге, кестемен жұмыс істеуге, қорытынды жасауға дағдыландыру.Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, құрама есептерді шығару қабілеттерін әрі қарай дамытуЕсептің дұрыс шығарылуына,көбейту мен бөлуге,амалдардың орындалу тәртібін қолдана отырып есептер шығарады.
Қолдану Екі амалмен шығарылатын қосу ,азайту,көбейту, бөлу амалдарына берілген есептерді орындауда көбейтуге және бөлуге берілген жұмыстарды жалғастыру. 

 

 

Үш амалмен шығарылатын қосу, азайту,көбейту, бөлу амалдарына берілген есептеудің қолайлы тәсілін қолдану. Оқушылардың қызығушылығын арттыру.Белгісіз бөлінгішті, бөлгішті табу арналған құрама есептерді талдауға үйрену.Математикада ерекше қарастырылатын жағдай, Ондықтарды ондықтарға ауызша бөлу кезінде жүзеге асырады.Есептеудің қолайлы тәсілін қолдану.Оқушылардың қызығушылығын арттыру.
Талдау Термин сөздерді пайдалану, талдау және орнына қоя білу білігін дамыту.Үш амалмен шығарылатын қосу, азайту, көбейту, бөлу амалдарына берілген есептерді табуға арналған құрама есептерді талдау .Натурал сандарды есептеу білігін жетілдіру және есептеудің қолайлы тәсілдерін талдау.Термин сөздерді пайдалану, талдау және орнына қоя білу білігін дамыту.Натурал сандарды есептеу білігін жетілдіру және есептеудің қолайлы тәсілдерін талдау
Жинақтау Екі амалмен шығарылатын қосу ,азайту,көбейту, бөлу амалдарына берілген амалдардың орындалу реті сабақтарында алған білімдерін пайдаланып есептер шығарады.Талдау,қорытынды жасау қабілеттерін дамыту.Көбейту мен бөлу амалдарыныңӨзара кері амалдар екендігіне көздерін жеткізу. «0-ді кеө-келген санға көбейткенде 0 шығатындығына.»көз жеткізеді.Санды өзіне-өзін бөліп ондықтарды ондықтарға ауызша бөлу амалдарыныңөзара кері амалдар екендігіне көздерін жеткізіп есептер шығарады.Сандарды кестелік көбейту жәнебөлу сабақтарында алған білімдерін қайталап, еске түсіріп,есептер шығарады.
Бағалау Формативті, суммативті бағалау.Топтық,жұптық бағалау.«Мен айтқым келеді…» тақырыбы рефлексия бөлімінде беріледіТоптық,жұптық бағалау.Суммативті бағалау.
Әдіс – тәсілдерТоптық жұмыс. Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлау.ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, , талқылау. пайдаланып,Топтық, жеке ,жұптық жұмыс.Ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау,  талқылау.Жоғары деңгейде тапсырмалар беруДиалог арқылы оқушының, түсіну дәрежесін анықтау.

 

Жоғары деңгейде тапсырмалар беруДиалог арқылы оқушының ойлау қабілетін дамыту, түсіну дәрежесін анықтауЖоғары деңгейде тапсырмалар беруОқушының ойлау қабілетін дамыту, түсіну дәрежесін анықтау
Ресурстар Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер,  АКТ флипчарт, маркер.Оқулық,тақырыптық кесте ,стикерлер.Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер,   флипчарт, маркерОқулық, тақырыптық кесте, стикерлер,   флипчарт, маркерОқулық, тақырыптық кесте, стикерлер,  АКТ флипчарт, маркер.
Модульдер Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.  Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.  Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.  Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.  Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалауОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау.
Жұмыс құралдарыАКТ-қолдануРефлексия Өзін-өзі өзара бағалауыАКТ-ны қолдануӨзін-өзі және өзара бағалауыАКТ-ны пайдалану.Өзін-өзі және өзара бағалауыАКТ-ны пайдалану

 

Өзін-өзі өзара бағалауыАКТ-ны қолдану
Ойлау жолдарыСын тұрғысынан ойлау Дарынды және талантты оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеруҚалай оқитынымызды білу.Дарынды және талантты оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеруДарынды  және талантты оқушылардың логикалық ойлауын қалыптастыру.Қалай оқитынымызды білу.Дарынды және талантты оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеруДарынды  және талантты оқушылардың логикалық ойлауын қалыптастыру.

 

 

 

Тізбектелген сабақЖалпы мақсаты:  Топта жұмыс жасау  арқылы оқушыларды ынтымақтастыққа  бейімдеу,танымдық әрекеттерін арттыру.  Математикалық терминдерді анықтауда, кестелік қосу, азайтуға есептер шығаруда топпен жұмыс  жасаудың  маңыздылығына тоқталу
    Сабақтың        тақырыбы

 

 

 

 

Мақсаты

Күні:9.10.03.15ж   Күні:11.03.15жКүні:12.13.16.17.18.03.15жКүні:19.20.03.15ж
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша бөлуЖүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлуЖүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу. Қайталау. Бақылау жұмысыЕкі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу. Екі таңбалы санды екі таңбалы санға таңдау әдісімен бөлу
1. Екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша бөлу ойлау қабілеттерін дамыту.2.Оқушылардың өзара пікір алмасуларына мүмкіндік тудыру.  Жұмысты қорғау.

3. Оқушыларға ой түрткі салу

1.Оқушылардың жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу тапсырманы орындауда өзіндік реттелуіне жағдай жасау.2.Топпен жұмыс жасау арқылы, оқушылардың ынтыматастығын орнату. Ортақ пікірге келу

3. Оқушылардың өзін-өзі бағалауы арқылы шынайылыққа жету.

1.Тапсырмаларды жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлуде жоғары деңгейде беру арқылы дарынды және талантты оқушыларды анықтау2.Табысты жерін анықтап толықтырулар жасауға мүмкіндік беру

3.Кері байланыс орнату

Екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлуді белгісіз көбейткішті табу алгоритмімен таныстыру. Оқушылардың дарыны мен талантына, ерекшелігіне бақылау жүргізу 
Білу Екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша бөлу көбейту кестесін еске түсіреді. Қатынас ұғымын пысықтайды.Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу кестесін еске түсіреді. Қатынас ұғымын пысықтайды.Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу кестесін еске түсіреді. Қатынас ұғымын пысықтайды.Екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу кестесін еске түсіреді. Қатынас ұғымын пысықтайды.
Түсіну  «Жарты» ұғымын қалыптастыру,тең бөліктерге бөлуді үйрету кестесін қайталау.Оқушылардың құрама есептерді шығару қабілеттерін әрі қарай дамыту. Сабақ  үрдісі барысында  есеп шығара отырып, дәлелдеуге үйрену.Оқушыларды санның үштен бір бөлігін табу үшін бөлу кестесін пайдалануға үйрету.Оқушылардың есеп шығаруға, қызығушылығын ояту, оларды қосымша ізденуге, кестемен жұмыс істеуге, қорытынды жасауға дағдыландыру
Қолдану Көбейтуге және бөлуге берілген жұмыстарды жалғастыру бөлуге есептер шығарады. 

 

Есептеудің қолайлы тәсілін қолдану. Оқушылардың қызығушылығын арттыру.Белгісіз бөлінгішті, бөлгішті табу арналған құрама есептерді талдауға үйрену.Көбейтуге және бөлуге берілген жұмыстарды жалғастыру. Белгісіз көбейткішті табуға арналған қарапайым есептерді шығарады.
Талдау Термин сөздерді пайдалану, талдау және орнына қоя білу білігін дамыту.Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлуге қалдықты табуға арналған құрама есептерді талдауБөлік туралы ұғымын қалыптастыру, талдау білігін жетілдіру.Көбейтуге және бөлуге берілген жұмыстардыорындап,талдайды.
Жинақтау «Жарты» ұғымын қалыптастыру,тең бөліктерге бөлу туралы ұғымын жинақтайды.Талдау, қорытынды жасау қабілеттерін дамыту.Талдау, қорытындылауға үйренеді.Белгісіз көбейткіш туралы алған білімдерін тиянақтайды.
Бағалау Формативті, суммативті бағалау.Топтық,жұптық бағалау.«Мен айтқым келеді…» тақырыбы рефлексия бөлімінде беріледіТоптық,жұптық бағалау.
Әдіс – тәсілдерТоптық жұмыс. Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлау.ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, талқылау. пайдаланып,Топтық, жеке, жұптық жұмыс. Ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау,  талқылау.Жоғары деңгейде тапсырмалар беруДиалог арқылы оқушының ойлау қабілетін дамыту, түсіну дәрежесін анықтау.Жоғары деңгейде тапсырмалар беруДиалог арқылы оқушының ойлау қабілетін дамыту, түсіну дәрежесін анықтау
Ресурстар Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер,  АКТ флипчарт, маркер.Оқулық,тақырыптық кесте, стикерлер.Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер,   флипчарт, маркерОқулық, тақырыптық кесте, стикерлер,   флипчарт, маркер
Модульдер Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.  Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.  Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.  Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.  Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау
Жұмыс құралдарыАКТ-қолдануРефлексияӨзін-өзі өзара бағалауыАКТ-ны қолдануӨзін-өзі және өзара бағалауыАКТ-ны пайдалану.Өзін-өзі және өзара бағалауыАКТ-ны пайдалану
Ойлау жолдарыСын тұрғысынан ойлауҚалай оқитынымызды білу.Дарынды және талантты оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеруДарынды  және талантты оқушылардың логикалық ойлауын қалыптастыру.Қалай оқитынымызды білу.Дарынды және талантты оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеру