өрнектердегі амалдар тәртібі

279

Тақырыбы:  өрнектердегі амалдар тәртібі

Сабақтың мақсаты: өрнектердегі амалдар тәртібі ережесімен таныстыру.

 

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі:    

Күнге қолдарыңды созыңдар. Күннің жомарт сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды, сипалайды, жылытады.Сиқырлы күн барлық өкпе мен мұңды ерітіп жібереді. Жүрегімізді жылу мен махаббатқа толтырады.

Барлығы:   Күн жарығын алақанға саламын,

Жүрегіме басып ұстай қаламын.

Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,

Болып кетер сонда дереу жан-жағым.

-Міне, жүрегіміздегіосындай жылумен сабағымызды бастаймыз.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. № 5

ІІІ. Өткенді пысықтау.  Ауызша жұмыс.

  • ∙ 4  =  8                                5 ∙ 2 = 10

2    ∙  8  = 16                               2 ∙ 2 = 4

2    ∙  6  = 12                               3 ∙ 2 = 6

2    ∙  7  = 14                               1 ∙ 2 = 2

2    ∙  9  = 18                               0 ∙ 2 = 0

ІІІ.  Жаңа сабақты түсіндіру.

Тақтаға оқулықтағы суретке ұқсас құрал іліп қоюға болады.

 

Егер өрнекте

тек «+» және

«-» болса

Егер өрнекте

тек «-»және «:»

болса

Егер өрнекте «+»

және «-» , «•»

және «:»

болса

Егер өрнекте бір неме-

се бірнеше(), және «+», «-», «:»,

«•» болса

 

 

 

Барлықамалдар ретбойынша

 

 

 

Барлық амалдар рет бойынша

 

 

 

1) «•» және «:» рет бойынша 1) алдымен жақша ішіндегі амалдар
2) содан кейін «+» және   «-»  рет бойынша 2) «:» және «•» рет бойынша
3)   «+»   және   «-»   рет бойынша

 

— Бұл ережелерді оқулықтан қарауға болады.

№2 тапсырма. Тақтада  орындайды. Шешу барысында амалды көрсетеді

  1. Жаңа тақырыпты бекіту.

№3 тапсырма. Жақшалар қойып, қолайлы тәсілмен есептеу .Тақтаға шығып, шешу  барысын түсіндіру.

№4 Теңдеулерді шеш.

А*5=10

А=10:5

А=2

2*5=10

10=10

С:6=2

C=6*2

С=12

12:6=2

2=2

 

14:а=7

А=14:7

а=2

14:2=7

7=7

 

№5 (а және ә) тапсырма. Амалдарды  орындау тәртібінін  ережеге сүйеніп орындау.

  1. Өткен тақырыппен жұмыс.

№6 тапсырмамен (1-ші және 2-бағандар) жүмысты  жеке үйымдастыру.

№7 тапсырма. Таза  жазу минуты.

Сабақты қорытындылау.
Үй жүмысы:  №3 (3 баған) тапсырма