Сұраулы сөйлем туралы білімдерін толықтыру

99
          Құйған орта мектебі       Бастауыш сынып мұғалім: Касымова Адия  Калиакбаровна
                                                          Сабақ жоспары
Пәні: қазақ  тілі Өткізілетін күні: 28.11. 2014                           Сынып: 2

 

Жалпы мақсаты: Сұраулы сөйлем туралы білімдерін толықтыру

Топпен жұмыс жасау арқылы ойлауын, сөйлеу тілін, сауатты жазу дағдыларының дамуына жағдай жасау

Өзін өзі бағалау, шығармашылық мүмкіндіктерін жүзеге асыруға көмектесу, өзара топпен бірлесіп, жұмыс жасай білуге тәрбиелеу

Күтілетін нәтижелер: Сауатты жазу, талдау

Сұраулы сөйлем туралы білетін болады

Өзара топтармен бірлесіп жұмыс жасай алады

Сабақ әдістері: Топпен жұмыс, Ой қозғау, диалог, топтастыру, СТО стратегиялары,
Тапсырмалар: Топтық және жұптық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар
Керекті жабдықтар: АКТ, жұмыс істеу қабырғасы, үйдің суреттері, стикерлер, қаңбақ, қармақ, бұлт, құс суреті
Уақыты Сабақ кезеңдері Мұғалімнің іс әрекеті Оқушының іс әрекеті
 2 мин

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

Кіріспе

Сыныпты ұйымдастыру

 

 

 

 

Негізгі бөлім

Ой шақыру

 

 

 

 

«Шаттық шеңбері»

 

 

 

 

 

 

Өзімізге ұнаған түстерді таңдай отырып, үш топқа бөлінеміз.

Сонымен 1- топ мынадай жасыл түсті үйде тұрады, 2-топ қызыл, 3-топ сары түсті үйде тұрамыз

Енді осы үй тұрғындарының ережесін қайталап алайық

 

Ойын «Адасқан сөйлемдер»

Айзере кітапханаға жиі барады. Алақай, Астанаға саяхатқа барамыз!  Дүкенде алмұрт бар ма?

 

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады

Армысың, Көк аспан!

Армысың, Жер-Ана!

Армысың, қонақтар!

Армысың, достарым!

 

Топқа бөлініп отырады

Алған стикерлерін үйдің суретіне жапсырады.

 

 

 

 

 

 

 

Топ ережесін айту

 

 

 

 

Сөйлемдерді өз тобына  орналастырады

 

    !
    .
    ?

 

 

 

 

 
3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ой қозғау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Есік қағылады да бір бала хат әкеледі.

    ?

 

 

 

Хат мазмұны:

— Өткен сабақтан бері менің атымды білгендеріңмен, сырымды жете білмейтіндер де бар. Сырттай ғана біліп дұрыс кідіріс жасамай оқып, басқа сөзге айналдырып жібересіңдер. Әрине ондай қателіктен кейін нүктені, леп белгісін қоя салады. Бұған қайтіп ренжімессің.

— Балалар, сұрау мағынасындағы сөзді өкпелетпей төмендегі тапсырмаларды қатесіз орындайық

 

Хатты Айзере оқиды.

 

 

 

 

 

 

 

 

Тыңдайды, сұраулы сөйлемді ренжітпеуге келіседі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

7 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

Оқулықпен жұптық  жұмыс «Сен маған, мен саған» әдісі

 

 

 

 

«Құрастыр, одан кейін жауап бер» әдістемесі

 

 

 

 

 

 

 

АКТ

Болжалды оқу

 

 

 

 

Топтық жұмыс

АКТ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

АКТ

 

 

 

 

 

Талантты, дарынды оқушылар анықталады.

 

 

 

 

 

 

Қорытынды

Мен не білдім?

 

Мини тест «Сәйкестендіру»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

 

 

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма

 

175 — жаттығу мәнерлеп оқу, салыстыру

— Қай өлеңде сұраулы сөйлемдер бар?

 

 

Сонымен сұраулы сөйлем десем есімізге не түседі?

*30 сек үнсіз ойлау,

*Жұптағы 2-3мин миға шабуыл

*Өз көршіңмен болжалды жауапты талқыла

 

Илеу суретін көрсету

Бұл не?

Не туралы оқимыз деп ойлайсыңдар?

 

Оқулықтан «Табиғат тәрбиесі» мәтінін өз бетімен түсініп оқып, тапсырмасын орындау

Қандай үлгі аламыз?

 

 

 

«Күзгі жаңбыр»

 

Көже пісті.

Көжені неше кісі ішті?

Неше кесе ішті?

 

 

178-жаттығу. Өлең мазмұны бойынша сурет салады.

 

— Сұраулы сөйлем не деп өкпелеп еді?

— Сырын жете білдік пе ?

 

— Соны тест арқылы белгілеп көрсетейік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтар бірін-бірі бағалау

 

 

Бүгінгі сабақтың соңында қандай сезімде болдым?

 

Әңгіме құрап жазып келу.

 

 

179-жаттығу

 

Өлең шумақтарын оқып, топта талқылайды.

 

Қай өлеңде сұраулы сөйлемді пайдаланғанын айтып сол сөйлемдерді  кезектесіп дауыстап оқиды.

 

Сұраулы сөйлем

 
Ассоциация құрады, жазады,

оны қорғайды.

 

Топтар бірін бірі «саусақ» әдісімен бағалайды

 

Тыңдайды, презентация арқылы көріп, қабылдайды, есте сақтайды.

 

 

Құмырсқаның илеуі, онда құмырсқалар тұрады. Оны бұзуға болмайды. Құмырсқа еңбекқор, мықты, күшті.

 

 

 

Мәтінді оқып, топта талқылайды

 

 

 

Тату болуды үйренеміз.

 

«Табиғат тәрбиесі» мәтініндегі сұраулы сөйлемдерді ғана дауыстап оқып, әр топ бір сөйлемнен тақтаға жазады көшіріп жазады

 

Қимылмен көрсетеді

 

Жаңылмай жатқа айту. Сөйлемдердің қайсысы хабарлы, қайсысы сұраулы екенін табады, айтады.

 

 

 

Постер қорғайды

(суреттерін алып шығып, біреуі сұрағын айтады, екіншісі жауабын айтады)

 

-«Сырымды жете білмейді» деп өкпелеген.

 

 

 

Сұраулы сөйлемге қатысты жауаптарды сәйкестендіреді.

1. Жауап алу мақсатында айтылады

2. Нүкте қойылады

3. ? белгісі қойылады

4. Бірдеңенің жайын хабарлау мақсатымен айтылған сөйлем

5. Сұраулық мағынаны білдіретін сөз көтеріңкі дауыспен айтылады

Тақтадан дұрыс жауап көрсетіледі

 

Топ жетекшісі бағалайды

 

 

 

Әр бала қолдарындағы стикерді сәйкес суретке жапсырады.

 

 

 

 

Күнделіктеріне жазып алады.