Орташа мерзімді жоспарлау

76

Орташа мерзімді жоспарлау

Мақсатым:   Сабаққа модульдерді енгізе отырып,оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырып,білім,білік дағдыларын қалыптастыру

  Сабақтың

тақырыбы

  Оқып үйренудің

негізгі мақсаттары

     Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

Оқып үйренудің

нәтижесі

Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау Бәрін қоса

есептегенде

Негізгі

дерек көздері

(ресустар)

 

№1

 

 

Қан айналым, қанның түрлері қызметі

 

 

12.10 2012

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету  арқылы  қан

айналымы,қанның

түрлерімен, қызметімен таныстыру

 

(сұрақ-жауап)

   Диалог

 Ақпараттық-коммуникациялық технологияны

(ассоциация, класстер)

Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету

Топқа бөлу

Қалай  оқу керектігін үйрену

Өзара

Топтық

Оқыту үшін бағалау  және оқуды бағалау

Формативтік

 

 

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы

мүшелермен  танысады олардың қызметіне тоқталып талдайды

тапсырмаларды

дұрыс орындайды.

ассоциация

құрады

 

 

 

Оқушыларды  әр тапсырмалары үшін бағаланады.

Топта  бағалау арқылы формативтік

баға қоюды үйрету

 

Ашық хат арқылы топқа бөлемін,топ ережесін құрғызамын.Сыныптық

ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру

Топтарды

қадағалаймын Бағалау критерийлерін  оқушыларға таратып, олармен бірлесе отыра білімдерін бағалау

 

 

Оқулық

Дәптер

Стикерлер

Маркерлер

Интерактивті

тақта

Көрнекілік

 

                                              Орташа мерзімді жоспарлау

Пән:дүниетану                       3 – сынып                                                                                                                   Мұғалімі: Габдуллина Г.К

 

 

      Сабақтың

тақырыбы

Оқып үйренудің  негізгі  мақсаттары Оқытуда

қолданылатын

әдіс-тәсілдер

Оқып үйренудің

нәтижесі

   Үйрену

мақсатындағы

бағаны қоса бағалау

Бәрін қоса

есептегенде

 

Негізгі дерек

көздер

(ресустар)

 

 

 

 

 

№2

 

Тыныс алу

мүшелері

 

17.10 2012

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы

оқушыларды тыныс алу мүшелерімен таныстыру диалог арқылы  тақырыпты түсіндіру

 

 

(Ассоциация,класстер құрады)

Сыни тұрғыдан

ойлау

(сұрақ – жауап)

    Диалог

Кеспе қағаздар

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

бағалау

 

Өткен тақырып бойынша оқушылар пысықтайды

Әр мүшелерге тоқталып олардың қызметтері туралы топта

талдайды,зерттеу жұмысын толықтырады

кеспе қағаздармен жұмыс жүргізіледі

 

Бағалау парақшалары

таратылады

Топтардан сайланған топ

басшылары

бағалайды

критерийлерін

талдайды

дәлелдейді

.

 

Сыни тұрғыдан ойлау арқылы топтастыру әдісі мен жұмыс істеген уақытта топтардың бір -бірінің ой пікірлерін тындауын, талқылауын бақылаймын,осы кезде бағыт бағдар беріп отырамын.

 

 

 

Оқулық

Дәптер

Маркерлер

Стикерлер

Бағалау парақшалары

 

 

 

 

 

 

Сабақтың

тақырыбы

1.Оқып  үйренудің

негізгі мақсаттары

2.Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер 3 Оқып үйренудің нәтижесі       Үйрену мақсатындағы

бағаны қоса

бағалау

 

 

6.Бәрін қоса есептегенде

 

 

 

7.Негізгі дерек көздер

(ресустар)

 

      №3

 

   

   Ас қорыту

мүшелері

және олардың

қызметі

 

20.10. 2012

 

 

 

Қалай оқу керектігін үйрену арқылы

асқорыту мүшелері

және олардың

қызметтерімен таныстыру,

пәнге деген қызығушылығын арттыру

 

(сұрақ-жауап)

     Диалог

(ассоциация,БББ

кестесі)

Сыни тұрғыдан ойлау

(Жұптық

Топтық)

Қалай оқу керектігін үйрету

 Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Мәтінді оқиды

БББ кестесі арқылы толтырады

мүшелермен таныса отырып тапсырмаларды  орындайды сарамандық жаттығуларды, дұрыс істеп және дәлелдейді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үй жұмысын бағалайды

Өзара бағалау арқылы фишкалармен

бағалау критерийлерін қолдану арқылы  әр тапсырмаға формативті баға беріледі қорытыны

сумактивті  баға қойылады

Психалогиялық ахуалын  бақылау  арқылы  сабақты бастау

Жұпта,топта жұмыстарын әр баланың іс -әрекетін қадағалап, суммативтік баға шығарамын.Топтардың жұмыс жүргізу барысында оқушылардың ісәрекеттерін ой пікірлеріне қосымша мәліметтер бере отырып

 

 

 

  Дәптер.

Оқулық.

Стикер

Дәптер

Маркерлер

 

 

 

Сабақтың

тақырыбы

Оқып үйренудің негізгі

мақсаттары

Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

   Оқып   үйренудің

нәтижесі

Үйрену мақсатындағы

бағаны қоса бағалау

Бәрін қоса

есептегенде

 

Негізгі дерек

көздер

(ресустар)

 

 

 

№ 4

 

 

Сезім мүшелері

 

 

26.10.2012

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сыни  тұрғысынан ойлату арқылы

сезім мүшелері

туралы таныстыру талантты және дарынды балалармен зияткерлік ойлауын дамыту

(Ассоциация

Класстер құр

(Сематикалық

карта) Сыни тұрғысынан

ойлау

(схемалар  құрғызу)

Ақпараттық коммуникациялық технология

(сұрақ-жауап)

Диалог

(деңгейлік тапсырмалар)

(Талантты және   дарынды)

Оқыту үшін бағалау

және оқудағы бағалау

 

 

 

Коллаж арқылы тақырыпты ашады

тақырыпты оқиды

мүшелер туралы ассоциация құрайды сематикалық картаны толтырады,тесттік тапсырмаларды,деңгейлік тапсырмаларды орындап бекітеді сарамандық жұмысты қорытындылайды

 

Әр топтан бір-біріне

сұрақ-жауап

арқылы диалогқа түседі

Топта әр тапсырмалар

бойынша бағаланады.

Крийтерилер талданады топ басшылары тобы туралы қорытынды жасайды

 

Сыни тұрғыдан ойлау технологиясының топтастыру әдісі мен жұмыс істеген уақытта топтардың бір -бірінің ой пікірлерін тындауын, талқылауын бақылаймын,осы кезде бағыт бағдар беріп отырамын.

 

 

Интерактивті

тақта

оқулық

дәптер

маркерлер

ватман

фишкалар

көрнекіліктер