Қой

55

Тақырыбы:  Қой.

Мақсаты: Сыни тұрғыдан ойлау арқылы оқушыларда қой туралы жаңа түсінік қалыптастыру

Міндеттері:

диалогтік тәсіл арқылы қой туралы жаңа түсінік беру.

қойдан алынатын өнімдерді зерттеу;

топта жұмыс істеу дағдыларын дамыту.

Қолданылған модульдер:   Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;Сыни тұрғыдан ойлау;АКТ-ны қолдану;

Оқу үшін бағалау;Оқыту үшін бағалау;Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту; Оқытуды басқару және көшбасшылық

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Шаттық шеңбері; Топқа бөлу(төрт -түлік төлдері суреттері бойынша);Смайликтермен бағалау.«Миға шабуыл» стратегиясы;«Қосу, алу, қызықты» стратегиясы арқылы бағалау;«Галлерияда ой шарлау» Сергіту сәті;«Қошақаным әні» «Білемін,үйрендім,білгім келеді» «Инсерт»

 

Сабақ кезеңі. Жоспар мазмұны Мұғалімнің іс -әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар
І  Кіріспе

5минут

Ұйымдастыру кезеңі

 

Шаттық шеңбері.

 

Топқа бөлу:

«Төлдер»

төлдердің суреттері арқылы т

топтарға бөлу.

 

Топ ұстанымын құру.

 

 

Оқушылармен амандасады..Түгендейді.

Бүгінгі сабаққа қандай дайындықпен келгендерін сұрау.

Шаттық шеңберін құрып бір-бірі-не сәттілік тілейді.

 

Балаларға  әртүрлі төл суреттерін таратып беріп,(қозы,бота, құлын,бұзау)  топтарға бөлемін.Алған төл атаулары бойынша топқа ат қояды.Топпен бірігіп, топ ұстанымын құрады.

Сұрақтар:

-Ұстанымды құру үшін қандай ережені сақтау керек деп ойлайсыңдар?

Амандасады.Сабаққа дайындалады.

Шаттық шеңберін құрып бір-біріне сәттілік тілеу.Төлдерді  суреттерін

таңдап алып, топтарға бөліну.Топтарға төл аттарын қояды. Әр топ өз тобының басшысын сайлау.Топ ұстанымын

құру.

 

 

Ереже құрастырып, оны орындауға келісімдерін береді

 

Формативті бағалау.

(жарайсың -дар!)

 

 

 

 

 

 

 

 

Мадақтау

Төлдердің суреттері.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ватман,

маркерлер

ІІ

Тұсау-кесер

 

10минут

Өткен сабақты

бекіту.

Үй жұмысын сұрау.

 

Диалогтік оқыту.

— сұрақ-жауап

-түрткі сұрақтар

-сынақтан өткізу сұрақтары

Үй жұмысын оқушылардан  сұрақтар қою арқылы сұрау.

Мұғалім диалогтік оқыту әдісі бойынша сұрақтар қою

 

сұрақ-жауап

-Үйге қандай тапсырма берілді?

-Өлең тақырыбы қалай аталады?

Түрткі сұрақтар

-Өлең не жайлы айтылған?

-Малдар баласын қалай сүйеді?

сынақ сұрақтары

-тағы кім толықтырады?

-төлдер жайлы қосымша кім не айтады?

Өлеңді жатқа, мәнерлеп айту.

Оқушылар мұғалім сұрағына жауап қайтара отырып, өз ойын еркін жеткізеді.

жауап

Үйге:» мал баласын сүйеді»жаттауға берілді.

Түрткі сұрақ

-өлең төрт түлік жайлы айтылған.

-малдардың баласын сүюі жайлы  айтылған

сынақтан өткізу  сұрақтары арқылы үй жұмысын пысықтайды.

 

 

 

 

 

 

Смайликтер

мен бағалау.

 

 

 

 

 

Смайлик-тер

ІІІ Негізгі бөлім.

 

5минут

 

 

3минут

 

 

 

 

 

 

1минут

 

 

 

 

5минут

 

5минут

 

5минут

 

ІV Қорытынды бөлім

3минут

 

 

Жаңа сабақ

 

Миға шабуыл.

Қойдың суретін көрсету.

 

Галлерияда ой шарлау

 

Төрт-түлікті

төлдерімен байланыстыру.

 

Сергіту сәті.

 

 

 

 

Оқулықпен жұмыс

Жұппен жұмыс

 

топпен жұмыс.

 

Рефлексия

 

«Инсерт»әдісі

 

 

 

Үйге тапсырма

 

Формативті бағалау.

 

 

Интерактивті тақта арқылы қойдың суретін көрсетеді.

Балалар сурет бойынша топта қой жайлы білетіндерін А3 форматына жазу.

 

 

Оқушыларға слайд арқылы үй  жануарларының төлдерін табуға тапсырма беру.Талдау.

 

 

 

 

«Қошақаным әнімен» билеу.

Интерактивті тақтадан көре отырып, қошақанның қимылын көрсету.

 

Оқулықтың 110 бетін ашқызып,

«Қой» өлеңін оқыту.

жұппен қой өлеңің оқи

отырып түсіндіру,

топпен талдау.

 

«Білемін,үйрендім,білгім келеді»

Оқушылардың сабаққа қаншалықты меңгергені жөнінде пікірлерін тыңдау.

 

 

«Қой»өлеңін жаттау.175-жаттығу жазу.

Мұғалім оқушылардың бүгінгі тапсырмалары бойынша қорытынды баға шығарады.

Балалар топпен ақылдаса отырып, қойдың суретін салып,оны талдау, қорғау. Бір-бірімен пікір алмасу.

 

 

Оқушылар слайд көре отырып,оң жақтағы үй жануарларын, сол жақтағы төлдерімен сызбамен байланыстыру.

 

 

 

Балалар тақтаға қарай отырып,биді қайталап, билейді.

 

 

Оқушылар іштей өздері оқып танысу.

Оқығандарын бір-біріне жұппен түсіндіреді,содан топпен талқылайды.

 

Оқушылар өз пікірлерін, стикерлерге  жазып тақтаға жапсырады.Әр топтан екі оқушының пікірін тыңдау

 

 

 

 

Оқушылар өзін-өзі реттейді.Бағалау.

«Қосу, алу, қызықты» бір-бірін бағалайды. Стикерлер.

А3 форматы, маркерлер.

 

 

 

 

 

Интерактивті тақта.

 

 

 

Интерактивті тақта

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

Стикерлер

 

 

 

 

 

Оқулық