Квадраттық функцияның графигі

37

Сабақ тақырыбы: Квадраттық функцияның графигі

Сабақ мақсаты: 1. Квадраттық функция туралы білімдерін пысықтау, жинақтау, теориялық білімдерін шыңдау және есептер шығаруда қолдана білуге үйрету;
2. Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру, шапшаң, тез есептеуге үйрету;
3. Жауапкершілік, табандылық, тәртіптілік және тағы басқа тұлғалық қасиеттерін пайдалана отырып, пәнге деген қызығушылығын ояту.

Сабақ түрі: бекіту

Сабақ әдісі: сұрақ-жауап

Сабақ құралдары: интерактивті тақта, плакат, карточкалар

Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру. Оқушылардң сабаққа даярлығын тексеру, топ құрып, ережесін бекіту.

ІІ. Теориялық материалды қайталау. (1-презентация)

1.Қандай фукцияны квадраттық функция деп атайды?
2.Берілген функциялардың қайсысы квадраттық функция болады?
1)         4)
2)           5)

3)       6)
3. , ,
функциялардағы a коэффициенті нені білдіреді?
4.  функциясының графигін қалай салуға болады ?
5. функциясының графигін қалай салуға болады?
6. функциясының графигін қалай салуға болады ?

ІІІ. Эстафета ойыны. (2-презентация) Әр топ оқушылары интерактивті тақтадағы формуласымен  берілген квадраттық функцияны графигімен сәйкестендіреді.

  1. Жұптық жұмыс: 1-жұп тапсырмасы:

2-жұп тапсырмасы:

3-жұп тапсырмасы:

4-жұп тапсырмасы:

5-жұп тапсырмасы:

6-жұп тапсырмасы:

7-жұп тапсырмасы:

 

  1. Топтық жұмыс. Берілген тапсырманы топпен орындап, функцияның графигін салу жолын баяндап береді.

1-топ тапсырмасы: а)     ә)

б)
2-топ тапсырмасы: а)   ә)

б)

3-топ тапсырмасы: а)   ә)

б)

  1. Үйге: №

VIІ. Қорытынды. Рефлексия