Орман патшалығы кейіпкерлерін жандандыру, бұйымдарды біріктіру тәсілдері. Бұйымдарды жасау схемасы

206

Сабақтың тақырыбы: Орман патшалығы кейіпкерлерін жандандыру, бұйымдарды біріктіру тәсілдері. Бұйымдарды жасау схемасы

Сабақтың мақсаты: Ағаш бүршіктерінен орман кейіпкерлерін жасауды үйрену.

Міндеті:

— Техникалық қауіпсіздіктерді пайдалану арқылы  табиғи материалдармен жұмыс істеуге үйрену;

— Ойлау қабілетін дамыту;

— Ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.

Сілтеме: Оқулық, еңбекке баулу әдістемесі, слайд, постер, кеспе парақшалар, суретті парақшалар, шарлар, күн суреті, смайликтер.
Оқытудың нәтижелері:

  1. Бүршіктерден мүсіндеп үйренеді.
  2. Топпен пікірлесіп, тапсырмаларды орындайды.
  3. Өз бетімен жұмыс жасай алады.

Қамтылған модульдер:

1-модуль оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл (топтық жұмыс), 2-модуль сыни тұрғыдан ойлауды үйрету (ассоциация,  миға шабуыл); 3-модуль – бағалау, 4-модуль – АКТ пайдалану, 6-модуль -Жас ерекшелік,7-модуль – көшбасшылық ( топты басқару және барлық сабақтарда белсенділікпен қатысып отыру)

Қадамдар:

  1. Шаттық шеңбері
  2. Интерактивті тақтамен жұмыс
  3. Топпен жұмыс
  4. Жұптық жұмыс
  5. Рефлексия
  6. Бағалау

 

Сабақ барысы:

Мұғалімнің іс-әрекеті:

  1. Ұйымдастыру
  2. Оқушының зейінін сабаққа аудару
  3. Топқа бөлу
  4. Тапсырма беру
  5. Бағалау

Оқушының іс-әрекеті:

Ұйымдастыру

Психологиялық дайындық

 

Оқушыларды суретті парақшалар арқылы 2 топқа бөлу.

І-топ «Орман», ІІ топ «Патшалық» (топ басшылары сайланады, олар тапсырмалар бойынша топ мүшелерін бағалап отырады)

1-тапсырма. Модуль АКТ

Жұмбақ шешу арқылы тақырыпты шығаып алу.

2-тапсырма. Модуль СТО әдісі: Ой қозғау

Модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер  (топтық жұмыс)

 

Орман патшалығы дегенде көз алдымызға нені елестетеміз? (әр топ постер қорғайды)

                       

Орман патшалығының кейіпкерлері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-тапсырма. Модуль. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Әдісі: миға шабуыл

  1. 1-3-суреттердегі бөлшектердің біріктіру тәсілін анықта.
  2. Бөлшектерді біріктірудің қай тәсілі неғұрлым қарапайым, берік, үнемді.

 

Сергіту сәті

4-тапсырма. Модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер  (2 топ жеке орындайды)

  • Өзің таңдап алған зат бөлшектерінің біріктіру схемасын құр.
  • Біріктіру тәсілін анықта.

5-тапсырма. Модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер  (жұптық жұмыс)

  • Затты құрастыр және безендір.

Жасаған жұмыстарын топ басшылар бағалайды.

6-тапсырма. Модуль. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Әдісі: сәйкестікті іздеу

 

Ермексазбен біріктіру Желімдеу
   

 

 

Рефлексия.  INSERT әдісі

Білемін Не  білдім? Не білгім келеді?

 

Бағалау.Сабаққа жақсы қатысқан, белсенділік танытқан  оқушыларды топ мүшелері,  мұғалім критерий арқылы бағалайды.