Рационал сандарды көбейту

84

Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды көбейту

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Рационал сандарды көбейтіп, көбейтіндіні табуды үйрету.

Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін

дамыту, өздігінен ойлау және есеп шығару икемділіктерін қалыптастыру.

Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, жауапкершілікке, нақтылыққа, көпшілікпен

жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Барысы: І Ұйымдастыру кезеңі

ІІ. Бәйге

ІІ. Алтыбақан

ІІІ Теңге алу (Ауызша есептеу)

ІҮ Қыз қуу (Жұп болып есептер шығару)

Ү Сергіту сәті

ҮІ Көкпар (Топтық жұмыс Семантикалық карта)

ҮІІ Аударыспақ

І. Сәлемдесу, түгендеу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру

Үй тапсырмасын тексеру

Бүгін біздер ұлттық ойындарымызды білеміз бе тексеріп, ұлттық ойындарымызды ойнаймыз.

Бәйге:

Натурал сан дегеніміз қандай сан?

Бүтін сан дегеніміз қанадай сан?

Рационал сан дегеніміз қандай сан?

Оң  сан, теріс сан дегеніміз қандай сандар?

Қарама – қарсы сандар деп қандай сандарды айтамыз?

Координаталық түзу дегеніміз не?

Санның модулі деп нені айтамыз?

Таңбалары бірдей сандарды қосу ережесі

Таңбалары әр түрлі сандарды қосу ережесі

Рационал сандарды азайту ережесі

Координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығы қалай табылады.

Келесі ауызша есептеулерді орындайық.

 

Алтыбақан

 

Үйге берілген қосымша тапсырма

Сүңгуір әрбір 1секундта -3 м тереңдікке сүңгиді. Ол 2 секундта, 5 секундта неше метр тереңдікке сүңгиді.

Таңба ережесін еске түсірейік.

 

Таңбалары  әр түрлі  екі  санның көбейтіндісінің  мәні- теріс  сан.

1-мысал.  (-4) ·3  көбейтіндісінің мәнін табайық

(-4) ·3= (-4)+(-4)+(-4)=-12

Таңбалары  бірдей екі  санның көбейтіндісі – оң   сан.

2-мысал:   (-7)·(-5)=35

 

 

3.Мысыал

 

 

4.Мысыал

Бекіту бөлімі: Теңге алу.

Ауызша есептеу

(-3,3)*(-2)      1,6*(-4)

(-0,5)*9          (-0,3)*(-40)

 

 

 

 

Оқулықпен жұмыс.

№528 (Қыз қуу) Тақтарын ұлдар,жұптарын қыздар

  • -0,2*(-5)*13=13
  • -2,5*(-1,3)*4=13
  • -0,25*(0,3)*(-4) =0,3

4)

 

5)

 

 

 

6)

 

Сергіту сәті:

Сақина салу ойынын ойнату.

Көкпар:  Семантикалық карта: Теңдеудер шешу.

І топ білім

-20 -3 40 -17 -2
у:(-5)=-8 А К Б У Д
8+х:2=-2 І Қ Ш В Е
х-12=-15 Ә Л П Р С
24-х=26 Ч Н Т Ы І
 х+12=-5 Я И Ө М Ұ

 

ІІ топ Еңбек

-2 -17 -3 40 -20
х+12=-5 І Е Қ Л З
24-х=26 Ң Р О Ж Д
х-12=-15 А В Б Ы Ф
8+х:2=-2 М С И Т Е
у:(-5)=-8 Ы У Ү К Ө

Аударыспақ

Екі топтан бір – бір оқушыдан шығып, бір есепті шығарады кім бірнші болса сол жеңгені.

№534

Автобус аялдамаға жақындағанда тоқтау үшін әр секунд сайын жылдамдығын -2,5 м/с-қа өзгертті. 4 секундта автобустың жылдамдығы қаншаға өзгереді.

Шешуі:

-2,5*4=-10 м/с-қа өзгерді.

 

Сабақтың қорытындысы: Бағалау.

Үйге тапрсырма: № 523-526