Есептеу тәсілдерін қолдануға машықтандыру

47

Сабақтың   тақырыбы:   Қайталау.                        (130 бет)

Сабақтың   мақсаты:

Білімділік                            Есептеу  тәсілдерін  қолдануға  машықтандыру. Есептеулер  жүргізудің  сәйкес  тәсілін  өрнекілікке  сүйене  отырып  енгізу,  оны қолданудың  үлгісін  көрсету.

 

Дамытушылық:             Екі  амалмен  шығарылатын  есепті  (артық  не  кем,  қосындыны  табу)  шығаруды  пысықтау.құрылымы  күрделі  санды  өрнектер  мен  әріпті  өрнектермен  әр  алуан  іс-әрекеттер  орындауға  машықтандыру.,  ауызша  және  жазбаша  есептеу дағдыларын  дамыту.

Тәрбиелік:                      Балаларды  білімділікке,  адамгершілікке,  жолдастық  қарым-қатынасқа

тәрбиелеу.

Сабақтың   типі:              Оқу  материалын  бекіту  сабағы.

 

Әдіс-тәсілдері:              Түсіндіру,  сұрақ-жауап, көрнекілік  көрсету  арқылы  түсіндіру,жарыс.

Көрнекілік:                    Қосу және  азайту   кестесі,  геометриялық  фигуралар,  периметр  табу    кестесі.

Сабақтың   барысы:

 

 Ұйымдастыру  кезеңі: а)     Сәлемдесу ,   оқушыларды   түгендеу.

ә)     Сабаққа  әзірлігін  тексеру,  оқу  құралдарын дайындау.

 

 Үй   тапсырмасын   тексеру:  3–тапсырма

 

Білімді жан-жақты  тексеру кезеңі.

.Ауызша  және  жазбаша  есептеулер.

 

Оқушылардың  білімді  белсенді  меңгеруге  дайындау  кезеңі

Жаңа  сабақ.

 

1 —  тапсырма Есептеудің  ерекшеліктеріне  көңіл  бөлу.  Екі  бағанын  мұғалім  басшылығымен  орындау ,  қалғаны  өзіндік  жұмыс  ретінде  беру.

 

83+7        92-2              68+2                74-4                       5+85                   93-3

83+9        92-9              68+6                 74-8                      8+85                   93-8

2-тапсырма.»биік»,  «аласа»  сөздері – «артық»,  «кем»  сөздерінің  баламасы  екенін  түсіндіру.

 

Әділет – 12 дм

Марлен — ?, одан  1 дм ұзын

12+1=13 (дм) – Марлен

Ж:  Марленнің бойы  13 дм.

 

Марлен – 13  дм                                    Кері  есепте  —  Нешеге  ұзын,  нешеге  аласа?

Әділет — ?, одан 1 дм аласа

13-1=12 (дм) — Әділет

Ж: Әділеттің  бойы 12 дм

 

4-тапсырма  Өрнек  құру,  мәнін  табу.

(52-2)-7

(46+а)+3,      а=4

 

Ауызша  есептеулер  жүргізу.

 

5 —  тапсырма Барлық  мүмкін  жағдайлар  толық  қарастырылады.

 

1 онд 9 бірл.+1 бірл=2 онд.                   2 онд. – 1 бірл. = 1 онд. 9 бірл.

2 онд 9 бірл.+1 бірл=3 онд.

3 онд 9 бірл.+1 бірл=4 онд.                        Т.с.с.

4 онд 9 бірл.+1 бірл=5 онд.

5 онд 9 бірл.+1 бірл=6 онд.

6 онд 9 бірл.+1 бірл=7 онд.

 

 

6-тапсырма  Теңдеу   құру  және  шешу. .Математикалық  диктант  ретінде  орындауға  болады.

 

 

Х+4=31                  31-х=4                       х-4=27

х=31-4                    х=31-4                       х=27+4

х=27                        х=27                          х=31

 

 

Шығ.тапсырма.

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақты  қорыту:  Біз  не  білдік?  Талқылау.

 

Үйге  тапсырма:   3–тапсырма