Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі. Халық ауыз әдебиетінің түрлерін пысықтау. Ертегілер. олардың түрлері.

88

Оқушылардың  білімді  белсенді  меңгеруге  дайындау  кезеңі.

Халық  ауыз  әдебиетінің  түрлерін  пысықтау.

Ертегілер.  олардың  түрлері.

Жаңа  сабақ.

Сабақ  тақырыбы  мен  мақсатымен  таныстыру.

Жұмбақ  шешу.

Оқулықпен  жұмыс        ЕРТЕГІ.  Үйшік.

Оқулықтан    ертегіні   мәнерлеп  оқу.

  1. Ерте-ерте, ертеде  деп  басталатын  халық  шығармасы  қалай  аталады?
  2. Ертегілердің қандай  түрлері  бар? Сызбаны  толтыр.

Ертегілер

  1. Берілген   орыс  халық   ертегісін  түсініп  оқы.
  2. Топтық  жұмыс. Кейіпкерлер  арасында  сөйлесу  (диалог)  құрап,  ертегіні  сахналап  көріңдер.

 

 

 

      1-топ    2-топ     3-топ      4-топ       5-топ
 

Тышқан

мен

бақа

 

Қоян    және

басқа

аңдар

 

Түлкі    және

басқа

аңдар

 

Қасқыр

және    басқа

аңдар

 

Аю    және

басқа

аңдар

 

5.Адасқан   сөздер  ойыны.   Берілген   іс- қимылдың  қай  аңға  қатысты  екенін  сызықтармен  көрсет

секіріп                           алақ-жұлақ  етіп                             қорбаңдап

жүгіріп        ытқып-ытқып       қуанып

  1. Мақал-мәтелдерді түсініп оқы.

Бірлік  болмай,  тірлік  болмас.       Осы мақал-мәтелдерге  қандай  ортақ  тақырып  қояр  едің ?

Ырыс   алды – ынтымақ.                       Мақал-мәтелдердің  ертегідегі  оқиғаға  қатысты

Саусақ   бірікпей,  ине  ілікпейді.          екенін  дәлелдеп  көр

 

Сабақты  қорыту:  Біз  не  білдік?  Талқылау.

Үйге  тапсырма:   Түсінік  айтуға  дайындалу.

Оқушы  білімі  мен  белсенділігін  бағалау.