Адамның досы.

Сабақтың   тақырыбы:   Адамның  досы.

Сабақтың   мақсаты:    1) Ж. Әлмашевтың  «Адамның досы» мәтінің мазмұның ашып идеясын түсінуге жағдай жасау.Оқушыларды білімділікке үйрете отырып, кітап оқуға деген қызығушылығын ояту.

2) Мәтіндегі кейіпкерлерге сипаттама бере отырып, адами жақсы қасиеттерге баға беруге, өзін-өзі тәрбиелеуге мүмкіндік беру.                                                                                3) Оқушылардың ой — өрісін, ойлау қабілетін, ақыл – ойын, тіл байлығын, сөздік қоры мен сөйлеу тілін дамыту. Шапшаң оқу дағдыларын қалыптастыру. Кітапты ұқыпты, таза ұстауға баулу.

Сабақтың түрі: дамытушылық сабақ.

Сбақтың әдісі:  сұрақ-жауап, ой қозғау, түртіп алу, топпен жұмыс стратегиялары.

Сабақтың көрнекілігі: таза ұқыпты ұстаған сынып оқушыларының оқулықтары (көрмесе), ертегі кітаптар жиынтығы.

Қанатты сөздер:

Кітапты сүйіңдер, ол өмірінді нұрландырады.

( М. А. Горький)

Кітап – білім бұлағы,

Білім — өмір шырағы.

 

Сабақтың барысы:

1) Ұйымдастыру кезені.

2) Үй тапсырмасын сұрау.

3) Жаңа сабақ.

 

  1. Қызығушылығын ояту.

Ой қозғау.

Көп әңгіме, өленім,

Күнде ақыл беремін.

Жақсы көрсе мені кім

Мен де жақсы көремін        ( Кітап )

 

а) Кітаптың қалай шығатыны туралы не білесіңдер ?

1.Жеке ойларыңды жазыңдар.

2.Өз араларында ой бөлісіңдер.

3.Осы ойларынды топта талқыландар.

Әр топ өз аттарын бойынша өз ойларынды айтындар.

 

  1. Суретті кітап
  2. Әңгіме кітабы
  3. Әдепті кітап

 

Ең бірінші кітап 669-633 жылдары шыққан. Әр ел өз ойларынша кез келген материалға жазған. Индия пальма ағашының жапырағына жазып, жапырақты біріктіріп жинаған. Қытайлықтар бамбук ағашына жазған Басқа елдер де тасқа жазған, тасқа сурет салған.

Кейін адамдардың ойлап шығаруы бойынша кітап пайда болған. Қазіргі кезде кітапты комьпютермен теріп жазып, арнайлы жерде тігіп бізге дайын түрінде беріп отыр. Кітаптың түрлері өте көп. Ең кішкентай кітап, ең үлкен кітап, қызыл кітап, гинисқа енген кітап болып бөліне береді.

Қазір біз  Жолтай Әлмашевтың  «Адамның досы » әңгімесімен танысамыз.

Жолтай Әлмашұлы 1957 жылы 14 ақпанда қазіргі Қызылорда обылысы Жаңақорған ауданындағы  Қыраш ауылында дүниеге келген. 1974-1979 жылдар аралығында Әл – Фараби атындағы қазақ мемлекеттік университетінің журналистика факультетінде оқыған. Балаларға арналған «Жетім жұлдыздар », «Күн тәртібі » кітабы бар.

 

Кітаппен жұмыс.

Мәтінді оқушыларға оқытқызу. Түсінген ойларын ортаға салып, ойларын бөлсу.

Мәтінді оқып болған соң, жазғандары мен білгенің сөздерін дәптердегі кестеге толтыру. Содан соң жеке, топта, жұпта талдап оқу.

 

Сөздік жұмысын жүргізу.

 

Сөре – кітап қоятын арнайы орын.

Уағына шейін – уақытқа шейін, кезге шейін.

Жан серігіміз – досымыз.

 

Сабақты қорытындылау.

  1. Қандай баланы ақылды бала дейміз?
  2. Балғын әкесінен не туралы сұрады?
  3. Кітаптан не үйренуге болады?
  4. Сен өзін қалай ойлайсың?
  5. Кітапты оқуды ұнатасың ба?
  6. Қандай кітапты ұнатасың?

 

Ой толғаныс

Менің оқулықтарым атты тақрыпта ойларын айту. Бір – бірін тыңдау, толықтыру, жинақтау.

 

Үйге тапсырма: « О мен қандай ақылды болдым » деген тақырыпта әңгіме жазып келу.

 

Бағалау.