Қыстырма сөз

156

Сабақтың тақырыбы: Қыстырма  сөз        189-192 жаттығу

Сабақтың мақсаты: а) білімділігі;

Оқушыларға қыстырма сөз туралы түсінік беру. Сөйлем ішінен

қыстырма сөздерді таба білуге үйрету.

ә) дамытушылығы;

Баланың логикалық ойлау қабілетін жаттығулар орындау арқылы

дамыту. Шығармашылық қабілетін,байқағыштық қабілеттерін,сөздік

қорларын дамыту.

б) тәрбиелігі;

Ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Сабақтың типі:      Аралас сабақ.

Сабақтың әдісі:     Сұрақ-жауап,тірек сызба,топпен жұмыс,логикалық тапсырмалар.

Сабақтың құрал-жабдықтары, көрнекілігі:

Интерактивті тақта,тірек сызбалар,түрлі-түсті фишкалар.

Сабақтың түрі:      Дәстүрлі емес сабақ

Сабақтың барысы:

I Кіріспе бөлім: а) Ұйымдастыру кезеңі;  (Сәлемдесу)

Хормен:  Жақсы оқып сабақты

Әдеп сақтау сәніміз.

Сәлем бердік сіздерге

Бас иіп бүгін бәріміз.

ә) Психологиялық  дайындық;

б) Сабақтың топтық сайыс түрінде өтетінін хабарлау;

II Үй тапсырмасын сұрау: Сөйлемнің бірыңғай мүшелері    188-жаттығу

1) Ереже сұрау

2) Мысал келтіру,сөйлем құрау.

III Үй тапсырмасын қорытындылау:  (Тірек сызба)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жеке-жеке тоқталып мысал келтіру.

188 – жаттығуды тексеру.

 

 

IV  Жаңа сабақ:  а) Мюнстенберг әдісі бойынша жаңа сабақты хабарлау.

 

Ж К У Қ Ы С Т Ы Р М А К Р Е С Ө З Ж П Н

 

ә) Жаңа сабақты түсіндіру. Сөйлем талдау арқылы.

 дау жоқ

 

 

Ертең                       ,  қансонар  болғалы тұр.

 

б) Тірек сызба.

 

 

 

 

 

 

 

Қаратпа сөз                                                                                                     Одағай сөз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

в) Оқулықпен жұмыс    189-жаттығу. Екі бағандағы сөйлемдерді салыстырып,оқу.

— Не байқадың?

Құрамында сөйлем мүшесі емес сөздерді табу.

г) Дәптермен жұмыс     190-жаттығу. Топтық тапсырма:

 

I топ: 1,2-сөйлем

II топ: 3,4-сөйлем

III топ: 5,6-сөйлем

атқарды              жақсы

 

 

………..

 

бүгінгі

 

кезекшілікті     Дәурен

 

р                    б                                                                      «қысқасы» сөзінен сөз тудыру.

Сол сөзтумаларға қыстырма

е                                ә                                                                сөз қосып сөйлем құрау.

 

і                     с

Сөз құра,сөзден сөйлем

құра.

 

 

191-жаттығу     Өлеңді мәнерлеп оқу.  Шарты бойынша ауызша орындау.

Шығармашылық тапсырма: Өлеңді қара сөзге айналдырып, шағын мәтін жазу.

 

III Қорытынды бөлім: Жаңа сабақты бекіту.

Пысықтау сұрақтарын беру.

— Қыстырма сөз дегеніміз не?

— Қыстырма сөз сөйлемнің қай жерінде келеді?

— Қыстырма сөзді алып тастаса сөйлемнің мағынасы өзгере ме?

(мысал келтір)

IV Үйге тапсырма беру: Ереже жаттау,192-жаттығу.

V Оқушылар білімін бағалау:

Үш топтағы конверттерден жиналған фишкаларды санау арқылы топтың ұпайын                                          шығару.

Қызыл         -5,                          көк         -4,                            жасыл       -3

 

 

а) Жеке оқушыларды бағалау.

ә) Топтық сайысқа баға беру,марапаттау.

б) Оқушылар пікірін тыңдау, әрқайсысының қарсылас

тобына талдау жасау.