Сезім мүшелері

123

Сабақтың  тақырыбы: «Сезім  мүшелері»

Сабақтың  мақсаты:

а)  білімділік:

Адамның  сезім  мүшелері  туралы  түсініктерін  кеңейту, көз,  құлақ, мұрын, тіл, тері  сезім  мүшелері  олардың  маңызы, атқаратын  қызметі  туралы  түсінік  беру.

ә)  дамытушылық:

Оқушылардың  ой – өрісін  дамыту, өз  ағзасы  туралы  білім-білік дағдыларын  кеңейту.

б)  тәрбиелік:

Сезім  мүшелерінің  адам  өміріндегі  маңыздылығы  туралы  түсінік  бере  отырып,  сезім  мүшелерін  сыртқы  қауіптерден  қорғауға  тәрбиелеу. Салауатты  өмір  салтын  қалыптастыру.

Сабақтың  типі:  жаңа  материалды  меңгерту

Сабақтың  түрі:  жаңа  сабақ

Сабақтың  әдісі: сұрақ – жауап,  түсіндіру, талдау-жинақтау, топтау, кесте толтыру, сыни  тұрғыдан  ойлау

Сабақтың көрнекілігі:  семантикалық  карта, тест тапсырмасы

Сабақтың  барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі:Психолологиялық  дайындық

Қане,  түзу  тұрайық,                  Тік  ұстап  бойыңды.

Кесіндіні  құрайық.                     Жоғары  соз қолыңды.

Сәуле  болып  созылып,             Соз қолыңды  тағы  да,

Нүкте  болып  қалайық.              Жеткіз айға-ғаламға!

  1. Мақсат қою:

Қазақ  тілі  пәнімен  байланыс:

Көз  көрген,  құлақ  түрген,  мұрын  сезген,  тіл  иірген,  тері  тітіркенген – деген  сөз  тіркесерін  пайдалана  отырып, олардың  ішінен  зат  есімдерді  табу.

Не? – көз            не?- құлақ         не? – мұрын    не? – тіл        не? – тері

 

 

 

 

 

  1. Жаңа сабақ:

1.Суретпен  жұмыс:

*Суреттерді  қарай  отырып, жүйке  жүйесінің  орталығын  табу.

*Жүйке  жүйке  жүйесінің  жұмыс  істеу  реттілігін  анықтау.

 

2.Адамның  сезім  мүшелері  туралы  түсінік беру.

Оқулықпен  жұмыс:

 

3.Бірінші  сезім  мүшеміз – к ө з.

 

 

 

 

 

 

Екінші  сезім  мүшесі – қ ұ л а қ

 

Тепе – теңдікті  ұстаймыз                         Дыбысты  естиміз

 

Үшінші  сезім  мүшеміз – м ұ р ы н

Мысалы:  раушан  гүлінің  иісін,  түрлі  тағамдардың  иісін  иіскей  отырып  әр  түрлі  иісті  ажыратады.

 

Төртінші  сезім  мүшеміз – т і л

Дәмді  ажыратады

Т і л

Қорғаныш  қызметін  атқарады

 

Бесінші  сезім  үшеміз – т е р і

*Қауіп – қатерді,  зақымдануды,  сипап  сезуді,  ауырғанды  сезіне  алады.

Түрлі  мысалдар  келтіре  отырып, жүйке  тамырларының  миға  жеткізуі  арқылы,  терінің  атқаратын  қызметін  аңғарту.

 

  1. Жаңа сабақты жан – жақты тиянақтау:

Семантикалық  карта  толтыру.

 

 
Сезім мүшелері
Дәмді Сипап

сезуді

  Иісті Тепе -теңдікті Көруді
Құлақ        +
Көз       +
Тері        +
Мұрын       +
Тіл      +

 

  1. Сабақты қортындылау, бағалау:

 

  1. Үйге тапсырма беру:  Сезім  мүшелерін  оқып  танысу.