Әқиллиқ Патима

33
күні   Сыныбы 3 а сынып
  Сабақтың тақырыбы    Әқиллиқ  Патима
 Жалпы мақсаттар:  «Әқиллиқ  Патимә» ертегісін оқытуда топтық әңгімені дұрыс қолдана білу арқылы   оқушылардың тіл байлығын молайту

 

Күтілетін оқу нәтижелері Топтар  арасында ынтымақтастық  атмосфера  орнатады;

-ертегідігі кейіпкерлердің образына   кіруді үйренеді;

-бір-бірінің пікірін тыңдайды, тыңдауды үйренеді,білім алмасады;

-шығармашылықтары қалыптасады

Қолданылатын әдіс-тәсілдер Блум таксономиясы;сто стратегиялары; визуалды деректер; зерттеушілік әңгіме;миға шабуыл; топтастыру  стратегиясы, топтық әңгіме

 

Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері Мұғалім іс-әрекеті

 

Оқушының іс-әрекеті ресурстар
 

Ұйымдастыру                                                        

Сабақты сыныпта жағымды атмосфера

қалыптастырудан бастадым.Шаттық

Оқушылар шаттық шеңбер құрып бір-біріне жақсы тілектер айтады.

 

 

 

Интерактивті тақта

 

 

Топқа бөлу         

 

 

 

 

Оқушылар өздеріне ұнаған ертегі кейіпкерлердің  аты бар алмалар ды

таңдайды.Алмалардің  түсімен  топқа  бөлінеді

 

 

 

Оқушылар өздеріне ұнаған   алмалар ды  алады.Екі  қанық түсті алмалар топ басшысы болады.

Оқушылар екі топқа  бөлінеді

 

 

Геометриялық     фигуралар
Білу  Өтілген сабақ бойынша сұрақтарға жауап алу

« Растчил бала» деген  ертегіні  абзац   бойынша  топтардан сурау.Балалар оқыған ертегені бөлігін бір-біріне айтып береді. Сонда  әр бір оқушы  толық  ертегіның мазмұнын түсініп шығатындай жағдай жасаймын.

 

Оқушылар берілген абзацты оқып, басқа әріптестеріне түсіндіріп шығады

 

 Түсіну

 

Оқулықпен жұмыс

-Балалар қолдарыңдағы шардағы сандарға қарыймыз реттік  сан  бойынша турамыз, әріптерді  қосып оқиймыз, қандай сөз шықты «Әқиллиқ

Патимә»

—          «ақылды»  сөзбен  бір мағыналы  бірдей  сөздерді  айтыңдар

—         тізбек бойынша оқу

—         шұмақтап оқу

ертегіде не туралы айтылған?

 

 

 

Балалар жауабы:

«Әқиллиқ

Патимә»

 

 

 

Шыншыл, білімді, ақиқатшы, ақылды

 

Барлық оқушылар  ертегені оқиды.

 

 

 

 

 

 

Аялдамамен оқу

стратегиясы

 

 

қолдану

 

 

 

 

Жаңа сабақтың тапсырмалары

Ертегінің мазмұны

Сұрақ- жауап  қағаздары.

Ролдіқ тапсырмалар

 1-топ  ролдік тапсырманың  сұрақтарын  оқиды

2-топ  жауаптарын  табады

 

 

Сергіту сәті

 

 

« Мыстан кемпір»видеоролигі

 

 

Оқушылар көреді

 

  Талдау

 

 

 

 

 

Топтық  жұмыс.

1-топ  Ертегені көрініс  ретінде

көрсетеді

 

 

2-топ ертегідегі  кейіпкерлердің суреттерін  салу

 

 

Топ  мүшелері өзара кейіпкерлердің  образдарын бөліседі

 

Ертегідегі    кейіпкерлердің су

реттерін  салу

 

 

Жинақтау

 

 

 

 

Постермен жұмыс жасау ұсынылады

Оқушылардың әр тобына  тапсырмалар беріледі

1.     Ертегінің кейіпкерлері

 

2.     Менің кейіпкерім

 

 

Кері байланыс

 

 

 

 

 

 

 

 

«Бүгінгі сабақ маған  ұнады ма?»  сұрағы арқылы кері байланыс жасау

 «Бүгінгі сабақ маған  ұнады ма?»  сұраққа оқушылар

стикерлерге өз ойларын жазады

 

Бағалау

 

Формативті  бағалау жүргізеді Өзін-өзі бағалайды

Бағдаршам арқылы

«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы

Үйге тапсырма Ертегені оқып  жазбаша  абзац  бойынша дайындалып келу