Шаршы

113

Сабақтың тақырыбы:  Шаршы

Сабақтың мақсаты:

Білімділігі:оқушыларға шаршы жайындатолық түсінік бере отырып, геометриялық фигураларды ажырата білуге баулу, есепті әр түрлі тәсілмен шығаруға қалыптастыру, шаршының барлық қабырғалары тең деген терминді енгізу.

Дамытушылығы:ой-өрісін, танымдық қабілеттерін, логикалық ойлауын, зейінін, есте сақтауын дамыту, пәнге деген қазағушылығын және белсенділігін арттыру.

Тәрбиелілігі: бірлікке, ынтымаққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: аралас сабақ

әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, түсіндіру.

көрнекілігі: семантикалық карта, венн диаграмма, магнитафон.

барысы: ұйымдастыру

Психолигиялық дайындық

Ойға толы санамыз,

Бестік баға аламыз.

Баласындай бір үйдің ,

Тату болсын арамыз.

  1. Үй тапсырмасын тексеру №6
30
20
10
  1. «Бәйге» ойыны:

 

50
40
60

 

 

 

10) Қосудың кандай қасиеттері бар? (ауыстырымдылық, терімділік)

20) 30 бен 50-дің арасындағы толық ондықты айт? (40)

30) 1 сағатта неше минут бар? (60)

40) Ең үлкен екі таңбалы сан? (99)

50) Тік төртбұрыштың қасиеті қандай? (қарама-қарсы қабырғалары тең)

60) 1 метрде неше сантиметр бар? (100см)

  1. Семантикалық карта

 

Геометириялық фигуралардың қасиеттері Төрт бұрышы бар Бұрыштары  тік Үш бұрышы бар Төрт қабырғасы бар Қарама қарсы қабырғалары тең Үш төбесі бар

Жаңа сабақ. Ребус

  1. Шаршы

4-қабырғасы

4-төбесі

4-бұрышы

Бұл шаршылар

Шаршы – барлық қбырғалары тең тік төртбұрыш

Шаршының ең жақын тегі – тік төртбұрыш

  1. Алдымызда шашылып жатқан фигураларды табайық

Төрбұрыштар: 6, 7

Тік төрбұрыш: 3, 5

Шаршылар: 4

Үш бұрыштар: 1, 2

  1. Графикалық диктант

Дәптеріңнің торкөз сызықтарының түйіскен жерінен нүкте. Сол нүктеден оңға қарай 4 торкөз санап алда, тағы да бір нүкте белгіле. Белгіленген әр нүктеден төмен қарай 4 торкөз санап ал да, тағы да екі нүкте белгіле.

Дәптер сызықтары бойымен нүктелерді кесінділермен қос.

2см

Сонда қандай фигура шықты? Шаршы

2см
2см

Оның шаршы екенін дәлелде және қабырғаларын өлшеп, дәптерге жаз.

2см

(Барлық қабырғалары тең тік төрбұрыш шаршы деп аталады)

2см+2см+2см+2см = 8см

№2  Барлығы – 20(қ) және 10(ұ)                                        Ш: (20+10)+4=34

10+(20+4) =34

Келді – 4 (0)                                                                   20+(10+4) =34

Болды — ? (0)                                                                 Ж: 34 оқушы болды.

 

 

№3 Түптеуге тиіс – 48к                                                        Ш:48-(20+10) =18к

Түске дейін – 20к                                                                        (48-20)-10=18к

Түстен кейін – 10к                                                                      (48-10)-20=18к

Қалды — ?                                                                                 Ж: 18 кітап қалды

 

  1. Сергіту сәті

Біз кішкентай баламыз,

Өніп өсіп толамыз.

Көкке карап талпынып,

Күнге қолды созамыз.

Қанат қағып ұшамыз,

Қарлығаштай қалықтап.

Бір отырып, бір тұрып,

Бір тынығып, аламыз.

1)Уақыт бірліктерін ата

(мин,сағат,тәулік, апта, ай,жыл,ғасыр)

 

2)Ұзындық бірліктерін ата

(мм,см,дм,м)

3)Шаршы дегеніміз не?

4)Аптаның үшінші күні қалай аталады?(сәрсенбі)

«Аққала құрастыру» ойыны

Аққаланы қай мезгілде жасаймыз?

Қазір қай мезгіл?

Желтоқсан айында қандай мереке бар?

16желтоқсан – Тәуелсіздік күні. 1991 жылы 16 желтоқсанда «Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Тәуелсіздігі туралы» ҚР-ның Конституциялық заңы жарияланды.

Кеспе жұмыс

20+10+50
50+20+10
20+50+10
58+10+20
  1. 1986ж 1991ж 2011ж                                    1992ж

 

1986 жыл – Қазақ жастары өз Отанын, жерін, ар-намысын қорғай алатындығын көрсетіп, шеруге шыққан болатын.

1991жыл – Еліміздің тәуелсіздігін алған жыл

2011 жыл – Тәуелсіздікке 20 жыл.

1992 жыл 4 маусымда елбасымыз мемелекеттік Ту, Елтаңба, Әнұраны туралы Қазақстан Республикасының Заңына қол қойды.

  13
  14
  12

Жүгіру стратегиясы

 

   4

5

6

 7

5

9

  9

6

7

 

 

 

 

 

  1. Үнтаспа логикалық есептер

Апам ала сиырын сауды. Ол 3 литр сүтті бидонға құйды, сонда шелекте 4 литр сүт қалды. Ала сиыр қанша литр сүт берген?(7л)

Кітап 20 теңге тұрады. Сәуле осы кітапты сатып алайын десе, 4 теңге жетпейді. Сәуленің неше теңгесі бар?(16т)

Әжесі немересіне 8 қолғап тоқыды. Немересі нешеу?(4-еу)

  1. Қорытынды

1) Бірдей екі шаршыдан 4 үш бұрыш бөліп алуға болады?

2)Бірдей екі шаршыдан қалай тік төртбұрыш жасауға болады?

Тақтамен жұмыс

8 + 5 =                                      — 5 =

18 + 5 =                                    — 5 =

28 + 5 =                                    — 5 =

Тік төрбұрыш 4 төбесі 4 бұрышы 4 қабырғасы бұрыштары тік. Екеуі де гоеметриялық фигура

Сабақты бекіту.

 

Тік төртбұрыш қарама-қарсы қабырғалары тең

Венн диаграммасы

 

Шаршы барлық

қабырғалары тең

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау:

Үйге тапсырма №3 93-бет