Сөйлем

45

Тақырыбы: Сөйлем

Мақсаты: 1. Сөйлем туралы бұрыннан таныс білімдерін жүйеге

келтіру. Сөйлемнің  айтылу  мақсатына қарай  бөлінетін

түрлерін  еске  түсіру.

  1. Сөйлемнің тыныс белгісін дұрыс қойып, қатесіз жазуға

дағдыландыру. Ойлау,сөйлеу қабілеттерін  дамыту.

  1. Оқушыларды тапқырлыққа, байқағыштыққа,

тазалыққа  тәрбиелеу

Көрнекілігі: слайд шоу, флипчарт, мультфильм

Сабақтың түрі: Жаңа білімді игеру

Әдісі: СТО элементі, ойын

Сабақтың барысы:1. Ұйымдастыру кезеңі

а) Психологиялық дайындық

Жарқырап күн де ашылды

Айнала нұр шашылды

Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз

Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз

Мақсатымыз-білім алу,

Міндетіміз-еңбектену

Еңбектену арқылы

“5”-ке қолды жеткізу

 

2.Қызығушылықты ояту

а) Ребус шешу

ә) Жұмбақ шешу

Өзім сөзден тұрамын,
Хабар мен нүкте жинағым.
Менде сөзден тұрамын,
Сұраулы ойды құрадым.
Өзгеден жауап сұрадым.

Қуану,ренжу,өкіну,
Мақсатым соны сездіру.
Ұранды да айтамын,

Қарқындап барып қайтамын.

б)

 

3.Мағынаны тану

а)  Оқулықпен жұмыс

1-жаттығу.  Ауызша орындалады.

-Мына сөйлемдерді сұраулы, лепті сөйлемдерге айналдыруға болады ма?

— Ендеше, осы сөйлемдердің арасынан сұраулы, лепті сөйлемдерге айналдырып көрейікші.

Үлгірімі төмен оқушымен жұмыс ( жеке тапсырма)

 

ә) 2-жаттығу. Сөйлемдерді айтылу мақсатына қарай түрлеріне бөліп жаз.

— Рөлге бөліп оқу

Сұраулы сөйлем                 Лепті сөйлем                              Хабарлы сөйлем

 

б)

  1. Ой толғаныс

а) Мультфильмнен үзінді

-Сөйлемнің қай түрін кездестірдіңдер?

ә) «Шашылған  сөздер» ойыны

б) 4-жаттығу. Сұраулы  сөйлемдерді  хабарлы сөйлемге айналдырып, мақал етіп жаз.

Береке көзі бірлікте ме?

Отан оттан да ыстық па?

Ат-адамның қанаты ма?

в) Тест тапсырмасын орындау

Қорыту.

 

 

Үйге тапсырма:  41-бет     5-жаттығу.