Сөз құрамы

104

Қазақ тілі

2 сынып

Сабақ тақырыбы: Сөз құрамы

Сабақтың мақсаттары:

Білімділік: Түбір мен қосымша туралы ұғымдарын кеңейту, сөздік құрамын байыту, байланыстырыа сөйлеу дағдыларын дамыту.

Тәрбиелік:Шапшандыққа, ұқыптылыққа, сауаттылыққа тәрбиелеу.

Сабақтың әдісі: Топпен жұмыс

Сабақтың көрнектілігі: Тірек сызбалар, жұмбақтар, мақал-мәтелдер.

Саақтың жабдығы: Нөмір жазылған, сілтемелер

Сабақтың барысы.

 I Ұйымдастыру кезеңі.

  1. Сабақтың мақсатымен таныстыру. Сыныпты үш топқа бөлу. Ойын шарттарымен таныстыра отырып, әр топқа тапсырмалар беру.

А тобынасөз құрамы

                       Б тобынатүбір

                      В тобынақосымша

Топтар өз тапсырмаларына дайындалады. Дайындалып болған соң, төмендегі тәртіппен орын алмасады:бір үстелдің басына А-1,Б-1,В-1,тиыны барлар келесі үстел басына А-2, Б-2,В-2, соңғы үстелге А-3,Б-3,В-3 тиыны барлары орын алмасады.

Үстел басына жиналған әр топтың өкілдері өз тақырыптарын айтып шығады. Оқушылар өздерінің орныдарына келеді. Әр бір топтан бір оқушыдан шығып өз тақырыптарын айтып шығады.

А-тобының тірексызбасы.

Сөз құрамы

                   

 

Түбір                          Қосымша

 

Бала                                   лар

Оқу                                    шы

Көл                                   шік

Б-тобының тірек-сызбасы.

 

    Түбір сөз

                   

 

Түбір                          Қосымша

 

Заттың аты                     Сапа аты

Күн                               Терең

 

 

Қимыл атауы                        Сөздіңмағыналы бөлшегі

 

 

 

Оқы                                             ақылды

 

 

                          В-тобының тірек-сызбасы.

                

                                          Қосымша

Жұрнақ                                                   Жалғау

 

Сөз мағнасын өзгертеді           Сөзбен сөзді байланыстырады

 

 

 

 

Ән-ші                                         әнді, әнмен

Әр топтан сөйлеген оқушы мұғалім сұрағына жауап беріп отырады.  Модульге енген тақырыпқа байланысты оқулықтан жаттығу жұмысын жүргізу.

А тобы: 257 жаттығу сқз түбірін тауып, тиісті белгімен көрсет: кезекші сызғыш үйретіп оқытыды.

Б тобы: 259 жаттығу сөздерге қосымша көшіріп жаз: Орын-дық,теіңз-ші, үлкен-дік, етік-ші, қобыз-шы.

В тобы: 260 жаттығу. Түбір сөзге тұсындағы жалғаулардың тиістісін жалға. Ананың,наурыздың, Мараттың, аспанның,шөлдің.

Әр топтан бір оқушы тапсырманың орындалу барысын айтады.

Сергіту сәті.

  • Қазір балалалар қандай мезгіл? ( Қыс)
  • Олай болса, әр топ қыс туралы жұмбақ ойлап, ішінен түбір және қосымшалы сөзді табамыз.

Енді мақал-мәтелдер ойлап көрейікші

Топпен шығармашылық жұмыс.

А тобы 264 жаттығу.

Суретке қарап шағын әңгіме жазу.

Б тобы 263жаттығу

Сөйлем құрау, сөз құрамына талдау.

В тобы

Ребусты шешу. Сөйлем құрау.

Сабақты қорытындылау мақсатында төмендегі сөз-жұмбақ шешіледі.Тігінен табылған тор көздегі сөзге қосымша жалғап көрейік. Оқушы, оқулық

  • Біз кімбіз балалар? (Оқушымыз)
  • Қандай уәде береміз?

«5»  болсын алар бағамыз,

Білімнен бақыт табамыз

Өнер білім көп оқып

Өсе берсін санамыз.

Бағалау.

Үйге тапсырма.