Центнер Тонна

57

 Сабақтың   тақырыбы:  Центнер Тонна

Сабақтың  мақсаты  мен  міндеттері : Массаның  жаңа  өлшем  бірліктері  тоннамен  таныстыру.Есептеу  дағдыларын  жетілдіру.Өтілген  материалды   қайталау   арқылы   оқушыларды  шапшаңдылыққа  тәрбиелеу.Амалдарды  орындап,  есептер  шығарып,ойлау  қабілеттерін  дамыту.Пәнге  деген  қызығушылықтарын  артыру.

Сабақтың  түрі: Жаңа  сабақ

Сабақтың  көрнекілігі : Суреттер, суретті  парақшалар,  топшамалар

Сабақтың  барысы:

  1. Ұйымдастыру бөлімі

Оқушы  назарын  сабаққа  аудару,снып  оқушыларын  түгелдей  сабаққа  енгізу/

  1. Үй жұмысын  бекіту

                               А/      Т  Е  С  Т

  1. 1 – сағ неше мин   бар?

а/ 70 – мин     ә/60 – мин      80 – мин

2.Қосындының  мәнін   тап.  48 + 12

а/ 60   ә/ 70   б/   58

  1. Шешесі 27 – жаста , қызы  одан  20 – жас  кіші. Қызы  неше  жаста?

а/ 47 – жаста     ә/70 – жаста   7 –жаста

4.Сағатпен  өрнекте.  1 – тәулік 3 – сағат

а/ 23 – сағ      ә/  27 – сағат  б/  30 –сағат

  1. Бір аптада неше  күн  бар ?

а/ 6 – күн    ә/  7 – күн    б/ 8 – күн

6.Дециметрмен   өрнекте  80 – см

а/ 80 – дм      ә/  8 – дм    б/  10 – дм

  1. Қабырғалары 10 – см ,және 5 – см болатын  тік төрбұрыштың  периметірін  тап.

а/ 25 – см       ә/  20 – см       б/ 30- см

  1. Ұзындықтың бірліктерін көрсет.

а/  кг, ц, т

ә/мм,см, дм,  м,  км

б/л

9.Тиынмен  өрнете    6 –теңге  9 тиын

а/ 69 –теңге     ә/ 609 теңге    б/  699 теңге

10.Раздяд   дегеніміз  не?

а/Цифрлардың  жэазылуы.

ә/сандарды  жазудағы  цифрлардың  орны.

б/топтастыру

Логикалық  тапсырма  беріледі.

       

 III . Жаңа   сабақ

Үлкен   ,ауыр  заттың  массасын центермен   өлшейді .Мақта

  бидай  тыңайтқыштарды ,жүк  машиналарына  тиелген  заттарды  тонна,  центнермен  өлшейді.Оларды  килограммен өлшеген  тиімсіз   

 

1 ц =100 кг                            1 т = 1000 кг            1 т= 10 ц

1 = мысал

Өрнек  құрастырып  жаз

700+32 = 732                         700+ 37   = 737

200+ 65  =265                        200 + 37   = 237

600+ 37 = 637                        700 +37   =  737

3 – мысал

6 ц  =    600 кг                        1 т     =   1000 кг                  2 ц40 кг   = 240 кг

200 кг   =2 ц                           1000 кг  =  10 ц                    2 ц 5 кг   =  205 кг

2 ц  = 200 кг                            270 кг   =   3 ц 5кг               2ц 9 кг   =   209 кг

5- мысал

676   ,345,   247  ,289 ,248,369 ,147,  681  ,349, 246, 479, 235 ,687, 497, 619.

Сергіту   сәті   «САНАМАҚ»

Мынауда  бір  санамақ,

Өздерің  көр  саралап.

Төбеден  төрт  бөктері.

Аңдыпты  қос  кептерді,

Шаңқылдаса  көп  торғай

Үн қосыпты  көп  қарға,

Секем   ап  бір  дауыстан,

Безектеп  бес  сауысқан,

Алты  белден  асыпты

Тым- тырақай  қашыпты.ъ

Үш  үкі  үркіп  ұшыпты,

Тасқа  құлап  түсіпті,

Жарда  жеті  жапалақ.

Отырғанда  қаталап,

Топ- топ  тоғыз тоқылдақ

Қарғып  кеткен  қаталап,

Бүйтіп  қызық  іс  болды

Бәрі  қанша  құс  болды?      (  31 )

Есеп  — 6

Қоймада  50  тонна көкөніс  болды.Оның  21 – тоннасы – сәбіз,10- тоннасы – орамжапырақ,  қалғагндары – картоп.Қоймада  неше  тонна  картоп  бар -?

Сәбіз – 21 т                                              Шеш уі :  (50 – 21 ) – 10 =19

 

Орамжапырақ – 10 т                               Жауабы: Қоймада  — 19 тонна  картоп .

Картоп  — ? т

Есеп – 7

Ақ  аю – 1 т                                                 Шешуі : 1000+ 3000  =4000

Африка  пілі — ? т 3 т  артық                                      1т + 3т    =    4 т

         Бағалау

Психологиялық    бағалау.

/Сабақ  барысында  жақсы  жауап  берген  қыздарды  гүлдермен, жақсы  жауап  берген  ұлдарды      «Сәттілік»деп  жазылған  дөңгелек  шеңберлерді тақтаға іліп отырып  бағалаймын.Ортаға  үлкен   «Күн »ілінеді жан- жағына сабаққа  нашар  жауап берген  балаларға  арнап  күннің  шашақтарын ілемін/

 

 

 

  1. Бекіту: 4 – мысал  және  8 – мысал

-Сабақ  аяқталды

-Назарларыңызға  рахмет.