Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын қолдану
Сабақтың өтілетін күні
| Пәні | Класы | Өткізетін мұғлім |
10.12.2013 ж | Алгебра | 7б | Жақсылыков Р.Е. |
Сабақтың тақырыбы
| Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын қолдану
| ||
Мақсаты
| І Білімділік: Екі өрнектің айырмасын олардың қосындысына көбейту, білік дағдыларын қалыптастыру, есептерді шешу кезінде тиімді пайдалана білуге үйрету. ІІ. Тәрбиелік:Оқушыларды шыдамдылыққа, дәлдікке, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа, ұжымдастыққа, достыққа тәрбиелеу. ІІІ. Дамытушылық: Оқушылардың өз бетінше білім алу дағдыларын қалыптастыру, логикалық ойлау,шығармашылық қабілетін дамыту,пәнге қызығушылығын арттыру. | ||
Оқыту нәтижиесі
| Ақыл ойларын, іскерлік белсеңділіктерін, шығармашылықтарын шыңдау. | ||
Түйінді идеясы
| Ізден, талпын, ерінбе Шешілер сонда түйінде. | ||
Әдіс-тәсілдер | Топтық – жұптық жұмыстар, сыни тұрғыдан ойлау |
Ресурсы
| Сабақтың мазмұны
| ||||
Мұғалімнің іс — әрекеті | Оқушының іс — әрекеті | ||||
І. Ұйымдастыру бөлімі | |||||
2 минут | Оқулық, карточкалар, жауап парағы. | Сәлемдесу | Сәлемдесу | ||
Оқушыларды жұптарға бөлу, топтастыру.
| |||||
ІІ. Негізгі бөлім | |||||
Таңда, шығар, дәлелде. | |||||
Слайд интерактивті – тақта, қызығушылықты ояту. | Ауызша жаттығулар арқылы жаңа сабақты ашамын. Үй тапсырмасын тексеремін. | Үй тапсырмасы мен аузыша жаттығуларға жауаптар береді. | |||
Жұптық тапсырма
«Білекті бірді жығады, білімді мыңды жығады» (өз бетімен жұмыс)
«Жолдасы көптің – олжасы көп»
|
• Торда 12 құс отыр. Оның 11-нен басқасы ұшып кетті? Торда қанша құс қалды? • 12 құс. (Тордан ұша алмайды) • 3 Аңшы 3 сағатта 3 үйрек аулай алатын болса, 9 аңшының 9 үйректі аулай алуы үшін қанша сағат керек? • 3 сағат
| Берілген есеперді шешіп, жұп болып, топ болып шығарылу жолын түсіндіреді. | |||
«Іздеген жетер мұратқа… » (шығармашылық тапсырма) “Сен маған,мен саған” әр жұп оқушылары бір-біріне 1 тапсырма дайындайды.
Тест жұмысы
Ой толғаныс Қозғасаң дұрыс бір амалын,дұрыс теңдік алғаның. |
• Үйге тапсырма беріледі. §8 а) №168, №172 Сабақ бекітіледі. Бағалау. Рефлексия. |
Ойларын нақты дәлелдей алуы
Тест жұмысын орындайды
жұп бір – бірін бағалайды. Оқушылар сабақты түсінгендерін қағазда көрсетеді.СИНКВЕЙН арқылы | |||