Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын қолдану

43
Сабақтың өтілетін күні

 

Пәні Класы Өткізетін мұғлім
10.12.2013 ж Алгебра 7б Жақсылыков Р.Е.
 

Сабақтың тақырыбы

 

 

Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын қолдану

 

 

Мақсаты

 

І Білімділік: Екі өрнектің айырмасын олардың
қосындысына көбейту, білік
дағдыларын қалыптастыру,
есептерді шешу кезінде тиімді
пайдалана білуге үйрету.
ІІ. Тәрбиелік:Оқушыларды шыдамдылыққа,
дәлдікке, шапшаңдыққа,
ұқыптылыққа,  ұжымдастыққа,
достыққа тәрбиелеу.
ІІІ. Дамытушылық:  Оқушылардың өз бетінше
білім алу дағдыларын қалыптастыру, логикалық
ойлау,шығармашылық қабілетін дамыту,пәнге
қызығушылығын арттыру.
 

Оқыту нәтижиесі

 

 

Ақыл ойларын, іскерлік белсеңділіктерін, шығармашылықтарын шыңдау.

 

Түйінді идеясы

 

Ізден, талпын, ерінбе

Шешілер сонда түйінде.

Әдіс-тәсілдер  Топтық – жұптық жұмыстар, сыни тұрғыдан ойлау

 

 

Ресурсы

 

 

Сабақтың мазмұны

 

Мұғалімнің іс — әрекеті Оқушының іс — әрекеті
І. Ұйымдастыру бөлімі
2 минут  

Оқулық, карточкалар, жауап парағы.

Сәлемдесу Сәлемдесу
Оқушыларды жұптарға бөлу, топтастыру.

 

ІІ. Негізгі бөлім
Таңда, шығар, дәлелде.
Слайд интерактивті – тақта, қызығушылықты ояту. Ауызша жаттығулар арқылы жаңа сабақты ашамын. Үй тапсырмасын тексеремін. Үй тапсырмасы мен аузыша жаттығуларға жауаптар береді.
 

 

 

 

Жұптық тапсырма

 

 

 

 

 

 

 

«Білекті бірді жығады, білімді мыңды жығады»

(өз бетімен жұмыс)

 

 

«Жолдасы көптің – олжасы көп»
Топтық жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

•         Торда 12 құс отыр. Оның 11-нен басқасы ұшып кетті? Торда қанша құс қалды?

•         12 құс. (Тордан ұша алмайды)

•         3 Аңшы 3 сағатта 3 үйрек аулай алатын болса, 9 аңшының 9 үйректі аулай алуы үшін қанша сағат керек?

•         3 сағат

 

Берілген есеперді шешіп, жұп болып, топ болып шығарылу жолын түсіндіреді.
 

 

 

«Іздеген жетер мұратқа… »

(шығармашылық тапсырма)

“Сен маған,мен саған” әр жұп оқушылары

бір-біріне  1 тапсырма дайындайды.

 

 

 

Тест жұмысы

 

 

 

 

 

 

 

Ой толғаныс

Қозғасаң дұрыс бір амалын,дұрыс теңдік алғаның.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

•         Үйге тапсырма беріледі. §8   а) №168, №172

Сабақ бекітіледі. Бағалау.

Рефлексия.

 

 

 

Ойларын нақты дәлелдей алуы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тест жұмысын орындайды

 

 

 

 

 

 

 

жұп бір – бірін бағалайды. Оқушылар сабақты түсінгендерін қағазда көрсетеді.СИНКВЕЙН арқылы