Қорытынды. Қайталау
Сабақтың тақырыбы . Қорытынды. Қайталау
Мақсаты:Халықымыздың мәдениетіне, көнеден келе жатқан өнеріне сүйіспеншілігін арттыру.
Керекті құрал-жабдықтар: дәптер, қарындаш, қалам, қайшы, түрлі -түсті қағаз, жұмсақ өшіргіш.
Көрнекіліктер: Ою-өрнек үлгілері.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру.
Сәлемдесу, түгендеу, тазалыққа көңіл бөлу.
Білімін тексеру, өткен сабаққа шолу.
Қайталау:
Бүгінгі қайталау сабағын ойын арқылы өткізейік.
«Шынжыр » ойынын біз білеміз. Оқушы бір біріне өтілген тақырып бойынша сұрақтар қойып, өз білімдерін тексереді. Білмей қалған оқушы шынжырды үзіп, ойыннан шығады.
Өткен сабақта ою-өрнектің шығу тарихы, даму жолы, көне ою-өрнек түрлері, аталуы және қолданылатын терминдермен танысып өттік. Ал енді сол білімімізді еске алып көрейік.
Сұрақтар:
- Ою-өрнектің пайда болу тарихы.
- Ою-өрнек сөзінің мағынасын түсіндер.
- Ою дегеніміз не?
- Өрнек өрнек дегеніміз не?
- Осы кезге дейін ою — өрнектің неше түрі анықталған?
- Ою-өрнек неше топқа бөлінеді?
- Колорит дегеніміз не?
- Композиция дегеніміз не?
- Ырғақ дегеніміз не?
- Ою-өрнекте симметрияның маңызы.
Қорытындылау.
Үйге тапсырма . Қайталау. Үлгілер дайындау.