Суқоймаларын қорғау

76

Тақырыбы: Суқоймаларын қорғау

Мақсаты:

Білімдік-біліктік:Суқоймаларын қорғау туралы толық мағұлматтар ала отырып, өзі білімін жетілдіре түсуге машықтанады.

Ұштастыра дамытушылық:Өмірмен ұштастыра отырып, елдегі ауыз су мәселесінің жұмыстарымен танысу, биолог,эколог,экономистерге еліктей отырып ойлау құзыреттілігі дамыған тұлға қалыптастыру.  

Тәрбиелік:Өз Отанының адал азаматы болуға, адалдыққа, мейірбандылыққа, ұлтжандылыққа және елін жерін, оның табиғатын қорғауға,табиғатты ластамауға,суды үнемдеуге   тәрбиелеу.

Міндеті:

—  табиғаттағы суды тани білу;

  • негіздемені мысал бойынша дәлеледеу;
  • судың адам өміріне пайдасын,мениралды екенін айқындау;
  • сабаққа байланысты қосымша материалдарды пайдалану;
  • Шығармашылық жұмысты дайындату.

Типі: білімді қорыту,жүйелеу

Формасы:топпен

Әдісі: СТО технологисымен жұмыс.

Көрнекілік: сызба, интерактивті тақта, үлестірмелі қағаз, суреттер …

Пән аралық байланыс: әдебиеттік оқу,бейнелеу өнері, гегрофия,биология,қаржы, экология  пәндері.

 

Өзектілігі: қазіргі таңдағы адамзаттың рухани басқаруына арқау болып отырған негізгі мәселе – білімнің, оқудың аздығы, жас буындардың білімге ден қоймауы, қызығушылықтың жетіспеушілігі.

Маңыздылығы: Табиғаттағы су айналымы,суқоймалар туралы кең ауқымды ой тастауында.

Зерттеу әдістері:

  • логикалық ойлау
  • проблемалық іздендіру, дәлелдеу
  • шығармашылық
  • салыстыру
  • анализ, синтез.

Зерттеу көздері:

  • Табиғаттағы су айналымы.
  • Жер асты сулар
  • Минералды сулар
  • Суқоймаларды қорғау.
  • Зерттеліп отырған тақырып бойынша әдеби, тарихи деректер.

Гипотеза

Табиғаттағы су  идеяларының сабақтастығы ғылыми тұрғыдан негізделіп, білім үрдісінде пайдаланудың әдістемелік кешені жасалып, сабақта  енгізілсе, онда бұл үрдіс бүгінгі  жұмыстарының тиімділігіне септігін тигізеді, себебі дүниетанымы қалыптасқан, оқушының білімі терең және ой-өрісі кең жеке тұлғаны рухани бай дүние арқылы қалыптастыруға болады.

Нәтиже. Шығармашылық жұмыстар арқылы Табиғаттағы суды жан-жақты қырынан таныту арқылы ұрпаққа өз елінің суды пайдалануға сенім ұялату.

 

 Оқу үрдісінің тәртібі:

Қызығушылықты ояту сатысы.

І. Ұйымдастыру кезеңі:Оқушыларды топқа бөліп отырғызу.

Сабақтың тақырыбы және мақсаты мен танысу(1-3-слайд)

ІІ.Психологиялық кезең:

Қайырлы күн досым ,

Қайырлы күн болсын.

Бейсенбеде  сабақ,

Сәттілікке толсын.

Бүгін сенің алар баған,

Тек ғана бестік болсын!

ІІІ.Үй тапсырмасын зерттеу : (4 слайд)

а)    зерттеп келген жұмысын, жинаған ақпаратын  қорғау:

—   ғылыми жоба:

— реферат …. т.б жұмыстарын қорғап, сұрақ қойып жауап алу.

б) бекіту. Зертеу тақырыбын анықтап әр топқа жеке тапсырма беру.

-Табиғаттағы су айналымы

-Жерасты сулары

-Минералды сулар туралы өткен тақырыпқа шолу жасау.

Мағынаны тану сатысы.

IV.Танымдық ақпараттық кезең:

5слайд.

 Қазіргі уақытта елімізде қандай  ең өзекті сұрақтар бар?:

  1. Ауыз судың жетіспеушілігі;
  2. Судың ластануы;
  3. Суқоймалардағы судың дұрыс  пайдаланбауы;
  4. Шаруашылыққа қажетті суды қамтамассыз ете алмауы;
  5. Жерасты суларын дұрыс пайдаға асыра алмауымыз?…

6  «Ақбұлақ» бағдарламасының жүзеге асуының кешігуі;

  1. Осы өзекті сұрақтардың қандай шешу жолдары бар?
  2. Сергіту сәті.
  3. Операциялық-орындаушылық(тәжірибелік) кезең:

Суқоймалары туралы толықтыр отырып сабақты түсіндіру.

а) «Биологтар»,  «Экологтар», «Экономистар»топқа  жұмыс бөліп беру: (6-15 слайд)

  • әр оқушы таңдаған тапсырманының схемасын толтыру топпен жұмыс.
  • еліміздегі негізгі сұрақтарды топтар ортаға салу, зерттеп талдау.

— …….

— топтың шешімі…….

Ой толғаныс сатысы.

VІII.Бекіту:

Мұғалімнің қорытынды сұхбатымен   аяқтау

  • Бүгінгі сабақтан біз қандай қорытынды шығардық.
  • Суқоймаларын және суды қорғау үшін не істеуіміз керек.
  • «Ақбұлақ» бағдарламасын іске асырудың тиімді қандай жолы бар?

IХ. Рефлексиялық-бағалау кезеңі(комментаримен) Оқушы өзі шығармашылығын қорғауына байланысты және белсене қатысқан тұлғаны бағалау, мадақтау.

Х.   Үй тапсырмасын.   Ауа және ауа райы.(оқып  талдау,зерттеу) материал жинау.