Х дыбысы мен әрпі

70

 

Х дыбысы мен әрпі

Мақсаты:           1. Оқушыларға Х дыбысы мен әрпі туралы білім беру, сөз ішінен Х әрпін табу, тілдік құбылыстарды талдап, олрдың

мәнін ажырата білу.

  1. Баланың тілін бейнелі сөзбен байыту, сөйлеу мәдениетін дамыту, сауатты, көркем жазу дағдыларын жетілдіру.

3.Ұқыптылыққа, білімділікке, әдептілікке баулу, адамгершілікке, мейірінділікке тәрбиелеу.

 

Сабақтың түрі:          Ертегі — сабақ.

 

Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, түсіндіру, әңгімелеу, көрнекілік, жазу

жұмысы.

 

Көрнекі құралдар: Ертегі кейіпкерлері, қағазға жазылған сөздер, кестелер,

суреттер.

 

Қолданылатын стратегия: миға шабуыл, ой шақыру, автордың орындығы.

 

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі:
  2. Психологиялық дайындық.
  3. Амандасу, сәттілік тілеу.

Амансын ба, алтын күн,

Амансын ба, мектебім,

Амансын ба ұстазым,

Амансын ба достарым.

  1. Сабақ мақсатымен, түрімен таныстыру.

 

  1. Өткенді еске түсіру. Миға шабуыл.
  2. Қоянның тапсырмасы. «Біз не білеміз?»

 

А) Әріп, дыбыс;   Ә) Дыбыс түрлері;   Б) Буындардан сөз құрау;

 

ТА                                 ЛА

ҚА                                 ҒА

ША                               ЯР

ҚИ                                НА

АЛ                                ЯЗ

ПИ                                МА

 

 

 

 

III. Жаңа сабаққа дайындық.

  1. Пошташы келді.

 

  • Хат келді, хат келді қасқырдан.
  • Не хабар әкеліпті?
  1. Қасқырдың тапсырмасын орындау. «Сиқырлар сандар»

 

1 2 3 4 5 6 7
      А Б Т О Х Л Р

 

5 1 2 1 7

 

5 1 6 1 3

 

5 1 3

 

5 4 7

 

  • Сендер туыстарына хат жазып көрдіңдер ме?
  • Хат қалай басталады?
  • Өз өмірін жайлы хатқа не жазар едің?

 

  1. Дыбыстық талдау. Хат
  2. Сергіту сәті.

Ормандағы аюдың, құлпынайы көп екен.

Теріп – теріп алайық, қалтамызға салайық.

 

  1. Жаңа сабақ. 1. Автордың орындығы.

Төрт оқушы орындығымен тақтаның алдына отырады,     мұғалім олардың ортасына барып әңгіме жүргізеді.

  • Сен кітапханаға бардың ба?
  • Онда не көрдің?
  • Сенің үйінде кітаптар бар ма?
  • Саған қандай кітаптар ұнайды?
  • Кітапханада кітапті кім береді?
  1. Аюдың тапсырмасы. Мәтінмен жұмыс.
  2. Дәптермен жұмыс.
  3. Сергіту сәті.

 

 

  1. Бекіту. Түлкінің тапсырмасы.
  2. Тіл ұстату.

 

… жазуды балапан,

Үйреніпті жанадан.

… алып қуанды,

Дос таптым деп қаладан.

 

Керекті сөздер: хат, хабар.

 

  1. Қарамен жазылған сөздерді буынға бөліп оқу.

 

  1. Қорытынды.

 

  1. Сұрақ – жауап.
  2. Тақтаға сөздер жазу.

 

VII. Мадақтау.

 

Мұғалімнің айтқанын

Мықтап миға тоқимыз.

Бар ынтамен тыңдасақ,

Кілең беске оқимыз.