1- сынып Қанша? Неше? Нешінші? сұрақтарына жауап беретін сөздер. 3 – сынып Сан есім

116

Сабақтың тақырыбы: 1- сынып Қанша? Неше? Нешінші? сұрақтарына жауап беретін сөздер. 3 – сынып Сан есім

Сабақтың мақсаты:

а) Білімділік  Заттың санын білдіретін сөздерді сөйлем ішінен ажырата білуге, сауатты жазуға баулу, байланыстырып жүйелі түрде сөйлем құрай білуге үйрету.

ә) дамытушылық Проблемалық оқыту әрекеті,ойын түрлері, шығармашылық тапсырмалар арқылы тапқырлық, іздемпаздық қасиеттерін дамыту, ой белсенділігін арттыру.

б) тәрбиелік Ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу

Сабақты өткізу әдіс — тәсілі: Сұрақ-жауап, көрнекілік, индуктивтік, ұжымдық оқыту техологиясының элементі

Көрнекілігі: Мазмұнды сурет, плакат, үлестірмелі қималар, суреттер.

Пәнаралық байланыс: Математика, әдебиеттік оқу

Сабақтың түрі: Аралас сабақ

Сабақтың барысы:

I Ұйымдастыру кезеңі. (1 мин)

II Өткен сабақты жаңа сабақпен ұштастыру мақсатында  мазмұнды суретпен жұмыс жүргізу. (3 мин)

1 сынып                                                                                              3 – сынып

а) Суреттен кім сұрағына  жауап беретін сөздерді атаңдар? а) Ол сөзі қай сөз табына жатады?

ә) Суреттен не? Сұрағына жауап беретін сөздерді атаңдар?  ә) Кім? Не? сұрақтарының

қандай айырмашылығы бар?

б)Суреттен қандай сұрағына жауап беретін сөздерді ата?        б) Дәмді сөзі қай сөз табы?

в)  Суреттен не істеді? сұрағына жауап беретін сөздерді ата?   в) Жүгірді сөзі қай сөз табы?

III.

1- сынып  Өздік жұмыс                                3 – сынып Мұғалімнің басшылығымен жұмыс

Ізденушілік тапсырма:                                           Аталмай қалған қандай сөз табы? Сан есім

а) Берілген шарлардың қандай                               ережесін, сұрақтарын пысықтау.

айырмашылығы бар деп ойлайсыңдар?

Қандай ұқсастығы бар?                                         Ізденушілік тапсырма:

Сурет бойынша сан есімді зат

есіммен қатыстырып , бірнеше сөзтіркесін жаса

1 – сынып Мұғалімнің басшылығымен жұмыс                 3- сынып Өзіндік жұмыс   

                                                  (5 мин)

Суреттен заттың санын білдіретін сөздерді

бөліп алайық. Екі, бір. Осы сөздерге сұрақ

қойыңдар?   Қанша? Неше? Нешінші?

Шапшаң дидактикалық суреттер көрсету

арқылы заттың санын анықтау.

Оқулықпен жұмыс.

«Санамақ» өлеңін оқыту,

жазуға тапсырма беру.

1 – сынып Өзіндік жұмыс                           3 – сынып Мұғалімнің басшылығымен жұмыс

                                                 (5 мин)

                                                                           Оқулықпен жұмыс:

                                                                          67-бет, 2 -жаттығу (ауызша орындау)

66- бет, 1- жаттығу (жазбаша орындау)

Дара және күрделі сан есімдердің

жазылу емлесін пысықтау. Тақтаға

ұтымды шыққан сөйлемдерді жаздырту.

Өздік жұмыс 67-бет, 3 жаттығу

1 – сынып Мұғаліммен жұмыс                                             3 – сынып Өздік жұмыс

                                                        (6 мин)

 Көрнекілік арқылы Нешінші?

сұрағының мәнін ашу.

Ненің үйі бізге жақын? Ненің үйі бізге алыс?

Неге? Бірінші үй, екінші үй деген сөз

тіркестеріне сұрақ қойыңдар?

Сонда біз нені білдік?

Ережені хормен оқыту. Оқулықтағы

1- тапсырма (ауызша)

3 — тапсырма (Ауызша)

Ана тілі  өлеңді оқу

а) Мұғалімнің кіріспе әңгімесі

ә) Өлеңді мәнерлеп оқуға жаттығу

мақсатында іштен оқыту.

1 – сынып Өздік жұмыс                                                             3 – сынып Мұғаліммен жұмыс

(5 мин)

Шығармашылық тапсырма.

«Бірілік» сөзінің беретін

мағынасы математикалық

есеп  арқылы ашу. Бірінші

мағынасын мұғалімнің көмегі

арқылы орындау.Екінші мағынаны

ашуды өздік жұмысы ретінде тапсыру.

1 – сынып Мұғаліммен жұмыс                                        3 – сынып Өздік жұмыс

                                                                   (4 мин)

Өлеңді мәнерлеп оқыту

Үлестірмелі қимамен жұмыс:

(не істеу керектігін ойластыра береді)

1 – сынып Өздік жұмыс                                         3 – сынып Мұғаліммен жұмыс

                                                                                     Шығармашылық жұмыстың нәтижесін

                                                                                                    қорыту

                                                                   (1 мин)

                                                                Сергіту сәті

                                                                  (2 мин)

Ұжымдық оқыту технологиясының элементтін сабақта қолдану. 1 – сынып (үлестірмелі қима таратылған) және 3 – сыныптың әр оқушысына бір үлестірмелі қимадан беріледі.  Әр қим екі тапсырмадан тұрады. Бірінші тапсырманы өзі орындайды және серігіне орындалу жолын түсіндіреді. Қимадағы екінші тапсырманы серігі орындайды.

 

 

 

1-сынып: Үлестірмелі тапсырмалар                 3 – сынып Үлестірмелі тапсырмалар

(6 мин)

Қанша? Неше? Сұрақтарына жауап беретін              Сан мен әріптерді ретімен орналастырсаң

Сөзді тиісті орнына жаз.                                               Мағыналы сөз шығады.

№1 тапсырма (сары түспен боялған)                           №1 тапсырма (жасыл түспен боялған)

Сыныпта….. терезе бар.                                                                             т

№2 тапсырма (жасыл түспен боялған)                                      е             3            б

Аптада … күн болады.                                                                                Ө

№2 тапсырма (сары түспен боялған)

Ребусты шеш. 100  ім

IV Сабақты қорытындылау.

(3 мин)

«Ұйқасын тап » ойыны.

1 – сынып Қанша? Неше? Сұрақтарына жауап беретін сөз айтады.

3- сынып Сан есімге ұйқасып келетін күлкілі сөз тауып айтады.

V Үйге тапсырма

1 – сынып өлеңді мәнерлеп оқу                                        3 – сынып Әр оқушы жеті атасын жазу

VI Бағалау