Құмырсқаның қанағаты

47

Сабақтың тақырыбы: Құмырсқаның  қанағаты

Мақсаты :1.Оқушыларды қазақ халық  ауыз  әдебиеті  жанрларымен

таныстыру;

2.Ой-өрістерін ,тілдерін,ойлау қабілеттерін дамыту;

3.Өз  халқының  мәдениетін,тілін,өнерін  қадірлей  білуге

тәрбиелеу;

 

Көрнекілігі:оқулық,суреттер,мақал-мәтелдер,дидактикалық ойын,мультимедия құралғы

Сабақта қолданатын әдістер:сұрақ-жауап,түсіндіру,жатқа оқу,баяндау,ісжүзілік

Сабақтың түрі:  аралас сабақ   (саяхат)

Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, дүниетану, бейнелеу, музыка

Сабақтың барысы:

1.Ұйымдастыру бөлімі

Бір-біріне сәттілік тілеу.

Сабақтың  түрін  жариялау

«Ертегілер  еліне  саяхат»

Сабақта  жиналатын  ұпай  санын  ескерту.

Есептеу  парақшаларымен  жұмысты  бастау

Үй тапсырмасына шолу.

«Еске  түсір»  бекеті            Халық  ауыз  әдебиеті  деген  не?

 

 

 

 

 

 

Жаңа сабақ

Проблемалық сұрақ-    (Қаңбақ  шалдың  ауылында)

Өзіңнен   40 есе  үлкен  нәрсені  көтеруге  бола  ма?

     

 «Көркем  сөз»  бекеті   (бауырсақтың  тапсырмасы)

Мұғалімнің  мәтінді  мәнерлеп  оқуы

«Ой қозғау »  

Мәтін  не  туралы ?

 

« Мағынаны ашу».

Қанағат  — сөздік жұмысы, дәптерге жазу

 

  1. Жаңа сабақты бекіту
    “Шеберхана” бекеті (
    Алдаркөсенің  ауылында)

О.Д.Технологиясы     

Жеті  шал

Жабақ  биыл  мектепке  барды.

Бір  күні  сабаққа  кеткен  Жабақ  шашы жалбырап,танауы  желпілдеп, асыға жүгіріп  келді  де:

-Ата,деді аптығып.

-Ау,қарағым,о  не? –деп  Сәрсенбі  қарт  немересіне  таңырқай  қарап.

-Біздің  мұғалім  сабаққа  жеті  шал  шақыратын  болды. Ішінде сіз де барсы, — деді Жабақ.

Асығып – аптығып сөйлеп кеткен немересінің сөзіне атасы жөнді түсіне алмады.

Сергіту сәті

Ұзын  мұртты  құмырсқа,

Келе  жатты жұмысқа —
Допты  алып  қолыма,

Қойдым  оның  жолына

Оң  жағына  қарады ,

Сол  жағына  қарады,,

Тау  екен  деп  ойлады.
3.Мәтінмен танысу
Оқыту түрлері

(тізбектеп оқу, сұраққа жауап тауып оқу)

 

“Алғырлық”  бекеті
“Миға шабуыл”      (
Шалқан  ертегісінің  кейіпкерлері)

  • Топтық жұмыс. (хормен оқыту)
  • Жұптық жұмыс.(бірін – бірі тексеру, оқу шапшаңдығын есепке  алу)
  1.   “Тіркеме жаттығуы”
  2.    “Керісінше оқу”

Құмырсқаны  сипатта   (Дымбілместің  елінде)

 

“Тапқырлық”  бекеті   (ойын)

Үзінді қай  ертегіден?  (Ханшайымның  тапсырмасы)

 

  • Жазғытұрым қар кеше бастаған кезде, айы-күні толған соң қоян мұздың үстіне көжектеп…
  • Бір күні Мақта қыз үй сыпырып…
  • Бауырсақ, бауырсақ мен сені жеймін?-

4.Егінші таң сәріден егін орып, шаңқай түсте демалды. Аздап тыныққан соң, қолына нан алып жей бастады. ..

5.Таң атты.Барлық  жан-жануарлар  ұйқыдан  оянды. ..

  • Қорытынды
  • « Зеректік» бекеті   (Мақтақыздың  тапсырмасы )
  • -Ажалдан құтқарған  асыл  сөз
  • -Алтын балта   (ертегілерді  кейіпкерлері  арқылы  ажырату)

 

Құмырсқа  сөзіне ассоциация құру                                  (илеуде тұрады,еңбекқор,ұйымшыл,түсі  қоңыр  )

 

 

 

 

 

 

1.Бүгін қандай тақырып өттік?

2.Оқымысты  қандай  сынамақ  жасады ?

 

Рефлексия

Сабақты  талдау   (  ұнады  ма,ұнамады  ма?)

Үйге тапсырма.

Мәтінді мәнерлеп оқу..

Білімдерін қорытындылау.  Есепке алу картасын есептеу.Бағалау