Ұр,тоқпақ (Ертегі)

268

 

                                                       

Пәні:Әдебиеттік оқу Сыныбы: 2-сынып Уақыты: 17.10.2014ж
Сабақтың тақырыбы Ұр,тоқпақ (Ертегі)

 

Сілтеме «Әдебиеттік оқулық» оқулығы, «Атамұра»2013ж Авторы:Б.Т.Қабатай.С.Р.Рахметова. Әдебиеттік оқулық 2-сынып,ИТ.
Сабақтың мақсаты «Ұр,тоқпақ» мәтінінің  мазмұнын  ұғыну,түсіну,толық  мағлұмат  алу.
Күтілетін нәтиже Жаңа  тақырыптың  мазмұнын  жетік  түсінеді.Оқушылар  өз  пікірін  толық  жеткізіп,өз  ойларын  еркін  айтуға үйрету.Өз  беттерімен,еркін  мазмұндауға  жетілдіру.Тақырып  бойынша  білім жетілдіру.Суреттер  бойынша  оқушы  мәтін  құрастыру.
Түйінді идеялар «Сабыр түбі сары алтын»

 

Ресурстар Интерактивті тақта электронды оқу құралы, оқулық,үлестірмелі тапсырмалар, түрлі түсті стикерлер,А3 пішімдегі парақтар, маркерлер, смайликтер 
Қолданылатын модульдері 1-модуль  оқыту  мен  оқудағы   жаңа  тәсіл (топтық  жұмыс),4- модуль  АКТ  пайдалану (электрондық  оқулық), 2-модуль   сыни  тұрғыдан  ойлауға  үйрету  ЖИГСО-1 (топты ауыстыруды  айтамыз) (мозайканы  құрастыру), 3-модуль  бағалау(рефлексия),бірлесе отырып сөзжұмбақты шешу.

 

Сабақтың кезеңдері Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
 

І.Ұйымдастыру кезеңі

 

Ынтымақтастық атмосферан құру. Топқа  бөлу фигуралар  арқыл.          

 1-топ: Алғырлар.

2-топ:Дарындылар.

3-топ:Ойшылдар.

4-топ:Тапқырлар

Оқушылар фигураларды құрастыру  арқылы топқа бөлінеді.
 

ІІ.Үй тапсырмасын сұрау

1.Әңгімелеп келу.

2.Ертегінің ішіндегі ақыл сөздерді жазып келу.

Мазмұнын сұрау.

Дәптерге  жазған жұмыстарын тексеру.

ІІІ. Жаңа сабақ.

 

 

Сөзжұмбақ  арқылы  жаңа  сабақты  ашу

1.Ғылым  таппай  мақтанба  деген  кім? Құнанбаев

2.Кел,балалар,оқылық! деген  кім? Алтынсарин

3.Халық  ауыз  әдебиетінің  бір  түрі? Ертегілер

4.Шөп  шабатын  құрал? Орақ

5. Аяғы  біреу,қолы  жоқ.

   Шиыр-шиыр  жолы  көп,

   Өзі  сөйлей  білмейді.

   Салған  ізі  сөйлейді? Қалам

6.Қабат-қабат  қаттама,

   Ақылың  болса,аттама. Кітап

7.Ел ордамыз  қалай  аталады? Астан

8.Аңқау арыстан  ертегісіндегі  кейіпкер? Қасқыр

Жаңа материалмен танысады. Постер

қорғайды .

  Өз  беттерімен  ертегіні  оқып  шығу.

«ЖИГСО»-1 әдісі

1-топ: Алғырлар.Бірінші  бөлімін  оқу.

2-топ:Дарындылар.Екінші  бөлімін  оқу.

3-топ:Ойшылдар.Үшінші  бөлімін  оқу.   

4-топ:Тапқырлар.Үш  бөлім  бойынша  жоспар құру.

 

 

Оқушылар өз беттерімер оқып танысады. «ЖИГСО»оқушылар араласады.Құрған жоспар бойынша суреттерді орналастырады.
 

Сергіту сәті

 Интернеттеге  «Сусиыр мен иттің биі»бейнеролигін көрсету. Бейнероликтеге сусиыр мен иттің іс–қимылдарын әуенге сай қайталайды .
  1-топ:Алғырлар.Суреттерді  cұрақтар  бойынша  рет-ретімен  орналастыру.

2-топ: Дарындылар.Сурет  бойынша  сөйлеу.                                        

3-топ:Ойшылдар.Әрі  қарай  өз  ойларымен  жалғастыру. 

4-топ:Тапқырлар. Әрі  қарай  өз  ойларымен  жалғастыру. 

 

Оқушылар мұғалімнің нұсқауы бойынша жұмыс жасады.
V.Қорытындылау   Топтық  жұмыс  тақтаға оқушылар  жазады.

1-топ  Алғырлар 2-топ  Дарындылар 3-топ  Ойшылдар 4-топ Тапқыр

лар

4-топ  Тапқырлар
Атай  кімді  көрді?.

 

 

 

 

Шал  қазды  қай   уақытта  іздейді?.Сонда  неше  күн  бар? Неше ай бар? Қазбайдың  жақсы

нарселерін  ата?

Мына  суретте

 ертегінің  қай 

тұсы  бейнелен

ген?

Мына  суретте  ертегінің  қай  тұсы  бейнеленген?Ұр,тоқпақтың көмегімен  шалдың  мұратқа  жетуі.
Топ оқушылары бөліп  берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды.
 

Үйге тапсырма

           

1. Мазмұндау.

2.Мәтінмен  танысып  келу.

3.Қазбайдың үш жақсы нарсесін дәптерге салып келу.

Бағалау Бағалау кестесіне жиынтық бағаны шығару. Білім ағашын қолдану. Төрт  топ  өздерін  бағалау.  Топ  ішін  бағалау. 
 

Кері байланыс

Стикерлерді үйлестіру арқылы Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып білім ағашына қалдырады.