Ою-өрнектің орындалу тәсілдері және үйрету әдістері

117

Сабақтың  тақырыбы:  Ою-өрнектің  орындалу  тәсілдері  және үйрету  әдістері

Мақсаты: Ою-өрнектің  орындалу тәсілдері  туралы жалпы  түсінік беру.

Керекті  құрал-жабдықтар: дәптер, қарындаш, қалам, қайшы, түрлі -түсті қағаз.

Көрнекіліктер:  Ою-өрнек  үлгілері.

Сабақтың  барысы:

Ұйымдастыру.

Сәлемдесу,  түгендеу, тазалыққа  көңіл  бөлу.

Білімін  тексеру, өткен сабаққа  шолу.

 

Жаңа сабақ:

Ою-өрнек ертеден келе жатқан  ою-өрнектерді  түрлендіру  арқылы   мазмұнды ою-өрнектер  жасау  дәрежесіне  көтеруге  болады.  Өнер өлмейді, өнер  жеміс ағашының бұтағындай  гүлдеп  жемістене  береді.

Ою-өрнектермен танысып, олардың  дүние  танымы, өз қоршаған  орта  және  сұлулық  туралы  түсінігі  артып, шеберлік  қабілеті  дамып  отырады. Ұсынылып  отырған әр түрлі  ою-өрнектерді  мұқият  қарай  отырып, үлгі бойынша  өзінше жаңа  ою-өрнектер  жасауға   үйрету. Ою-өрнектерді өзінше жаңа түр, жаңа  мазмұн  ендіру, творчестволық композиция  ою-өрнек  өнері  симметриялық  және  ритм-ырғақ  заңдарыменен  әдемі  көрінеді.  Ал   бейнелеу  өнері адам  портретінің  дял  ұқсас болуы  және оның ішкі  дүниесін бояу колорит  арқылы  бере  білу. Қайшыны ұстай білу түрлі-түстегі  қағаздарды қия  білу, қиылып  алынғанды  желімдей білу немесе   матаға  түсіре білу, өздерінің жұмыстарынан  әсемдікті  көре  білулері.

 

Қазір балалар қолдарына  түлі түсті қағаздарды алып, түс үйлесімділігі  бойынша   таңдау жасайды.  Жасыл, сары.  Үлгі бойынша балалар  жұмыс  жүргізеді.

Сабақты тиянақтау.

Сұрақ арқылы  жаңа сабақты меңгеруін  анықтау.

 

 

Үйге тапсырма: «Ою-өрнек» сөзіне  еңбек пәніне  байланысты  сөзжұмбақ  құрастыру.