Жанауарлар әлемі

Сабақтың тақырыбы: Жанауарлар әлемі

Пәні: дүниетану

Сынып:  1 сынып

Сабақ мақсаттары:

Білімділік:Жануарлар тірі табиғаттың негізгі бөлігі, олардың да алуан түрі бар екені туралы түсінік қалыптастыру, жануарлардың негізгі топтарымен ( үй жануары, жабайы және сүтқоректілермен) таныстыру.

 

Дамытушылық:Жануарлардың құрлықта, суда, құрлықта да, суда да тіршілік ететіндігін, олардың әрқайсысының өз икемделген тіршілік ортасы барын аңғарту.
Тәрбиелік:  Жануарларға қамқорлық көрсету жайында сөйлесе отырып, оларды қорғауға тәрбиелеу. Экологиялық тәрбие беру.

 

Сабақтың түрі:  жаңа сабақ

 

Құралдар:   АКТ, жануарлардың жеке топтама суреттері, карточкаға жазылған тапсырмалар, электронды оқулық, сызба.

 

Әдіс-тәсілдер: «Мозаика» әдісі, талдау, жинақтау, топтау, венн диаграммасы,

 

Оқыту нәтижесі: сөздік қоры дамиды, өз ойларын дәлелмен еркін айтуды үйренеді, сыни тұрғыдан ойлауды үйренеді, салыстырады, өз күштерімен мәселенің шешімін табуды, бірігіп жұмыс жасауды үйренеді.

Сілтеме: «Жыл басына таласқан хайуанаттар» ертегісі, өлең шумақтары

 

 

Сабақ кезеңдеріУақытМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
І. Ұйымдастыру кезеңі:

ББЖТ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Жаңа сабақ.

ББЖТ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Сұраққа жауап

ТжД, ББжК, ОЖЕсО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІҮ. Ой толғаныс:

ТжД, СТО

Білім берудегі басқару және көшбасшылық

 

 

 

Ү. Сергіту сәті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҮІ. Шығармашылық жұмыс.

ОүБ, ТжД, ББЖТ, ОБжК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АКТ

 

1 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

Білу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

Түсіну

Психологиялық дайындық. Мұғалім балаларды шеңбер жасап тұруға шақырады. Слайд

Сүйейік, табиғатты аялайық!

Біз де онан жақсылықты аямайық!

Табиғаттан нәр алған ғой жанымыз,

Ұсынайық жүрек нұрын бәріміз.

Оқушылар бір – біріне тілек тілейді:

Құстардың дауысына құлақ сал!

Табиғаттың сұлулығын сезіне біл!

Табиғатты қорғай біл!

Оқушыларды төрт топқа бөліп отырғызу.

Мұғалім оқушылардың қызығушылығын ояту үшін ертегі айтады:

Балалар, сендер қандай жануарларды білесіңдер?
Жануарлар туралы ертегі білесіңдер ме?
Жануарлар туралы ертегі тыңдағыларың келе ме?

Олай болса, сабағымызды бастамас бұрын мен сендерге » Жыл басына таласқан хайуанаттар» ертегісін оқып берейін. Зейін қойып тыңдаңдар! (ертегіні оқып беру).

Балалар, ертегі ұнады ма?
-…
— Ертегі не жайында болды?
-…
-Жыл басына таласқан хайуанаттардың атын қайталап айтып көріңдерші?
-…
— Неге «Жыл басы» болуға таласты? Сен қалай ойлайсың?
-…
— Олардың төлін білесің бе? Оларды қалай атайды?
-…

Қойсүйедібаласын: Қоңырым-деп,
Ештеңенібілмейтінмомыным – деп.

 

Ешкісүйедібаласын: Лағым-деп,
Тастан-тасқасекіргеншұнағым – деп.

 

Сиырсүйедібаласын: Торпағым-деп,
«Қараңғыға баспаған қорқағым!» – деп.

— Негеүйжануарларыдепаталды? Ойлан!

 

 

 

 

Сергітусәті:

Ұзынқұлақсұрқоян
Естіпқалыпсыбдырды,
Ойлы-қырлыжерлермен,
Ытқып-ытқыпсекірді

 

 

 

Қол ұстасып, шеңбер жасайды. Бір-біріне бүгінгі сабаққа тілек айтады.

 

 

Санау арқылы топқа бөлу. Оқушылар 1, 2, 3, 4 деп санап алып, 4 топқа бөлініп отырады.

 

 

Балалар мұқият тыңдайды, сұраққа жауап беруге дайындалады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар сұраққа жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар балаға көмектесу үшін сұраққа жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

Үй жануарларының адам өмірінде маңызы өте зор. Жесе – тамақ, мінсе– көлік, жүнінен, терісінен киімдер аламыз. Сондықтан адамдар оларға аса қамқорлықпен қарайды. Қыста жылы қорада ұстап, жем-шөп, су беріп асырайды.

 

2 мин

Түсіну

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

Түсіну

— Балалар, енді ЭО-тан «Жануарлар әлемі» туралы тыңдап көрейік.

 

 

— Жануарлар табиғаттың қай түріне жатады?
— Қандай жануарларды білесіңдер?
— Жануарлар немен қоректенеді?
— Олардың тіршілік ортасы туралы не білдің?
— Жабайы аңдарға не жатады?

— Неге жабайыаңдепаталады?

( Жабайыаңдардыңсуретінкөрсету).

 

 

 

Оқушылар жануарлар туралы мәліметтерді электрондық оқулықтан қарап алады. Сұрақтарға тиісті жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топ төрағасы, таймкипер, баяндамашы, хатшы сайланады. Флипчарт жасайды, қорғайды.

Оқушылар топта өз ойларын ортаға салады, постер дайындайды, дәлелмен айтады.

 

2 мин— Қандай құстарын білесіңдер?
— Сүтқоректілерге нелер жатады?

— Қосмекенділерге ше?

— Бауырымен жорғалаушыларға ше?

— Міне, өсімдіктер сияқты «Жануарлар әлемі» де сан алуан екен.

2) Сүтқоректілер – үй жануарлары, жабайы аңдар.
3) Балықтар – олардың түрлері суда тіршілік ететінін айту.
4) Жорғалаушылар – жылан, кесіртке.
5) Қосмекенділер – бақа өзі құрлықта, балалары суда (сондықтан «қосмекенді» деп аталады).
6) Бунақденелілер – ара, шыбын, көбелек, т.б.
ҮІІ. Бекіту.

СТО, ТжД, ОЖЕ ОБжКАКТ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 мин

Қолдану

Интербелсенді тақтадан топтарға бөліп көрсету жұмысы арқылы білімдерін бекітуОқушылар топтарға жануарлардың суреттерін топтайды.
5 мин

Талдау

1) Бауырымен жорғалаушыларды тап?
-…
2) Осы жануардың қандай пайдасын білесің?
-…
3) Кірпі туралы не білесіңдер?
Оқушылар өз пікірлерін  жұбымен талдайды, ортақ бір шешім қабылдайды. Ол үшін қайта жұппен талдайды, топпен тапсырмаларды талдайды, ортаға ойларын айтады.

— Кірпі-жұлдыз құрты, улы жәндіктерді, жылан, кесірткелерді жеп, табиғатқа пайдасын тигізеді. Ол баласын тірі туады, балалары әлсіз, қызылшақа болады, тікендері кейін пайда болады.

ҮІІ. Сабақты қорыту

ТжД,

АКТ

 

3  мин

Синтездеу

— Балалар, бүгінгі сабақтан «Жануарлар әлемі» туралы не білдіңдер?
— Жануарлардың қандай түрлерін білеміз?
— Неге жыртқыш деп атаймыз?
— Олардың адам өміріне пайдасы бар ма?
Оқушылар өз ойларын айтады, сұрақтарға жауап береді.

 

ҮІІІ. Қорытынды

СТО, ТжД, ОБжК

– Балалар, бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? Жануарлар туралы тағы не білгің келеді?
Х. Бағалау.

ОүБ

 

 1 мин

бағалау

 

Нені білемін, нені білдім, нені үйренгім келеді?

Өзін-өзі, жұптық, топтық бағалау.

 

өзін өзі бағалайды, жұпты, топты бағалайды