Екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілін тиянақтау

35

Пәні: Математика              

Сабақтың тақырыбы: Өткенді пысықтау.

   Сабақтың мақсаты: : оқушыларды екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілін тиянақтау; есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білу қабілетін дамыту.

Нәтижесі: екі таңбалы санға жазбаша бөлу, көбейту  тәсілін үйренеді.

Типі: Жаңа сабақ.

             Әдісі: Топтастыру.
     Көрнекілігі: слайдтық  кестелер, интерактивті құралдар,

Кезең

 

 

Уақыт Мұғалім-нің әрекеті Оқушы-ның әрекеті Әдіс-тәсілдер Бағалау Ресурстар, кабинет жабдық-талуы, көрнекіліктер
Ұйымдас-тыру 5мин Топқа бөлу. Топтық ереже құрастыру. Карточкалар арқылы топқа бөлінеді. Топтық жұмыс.

 

Ой шақыру 5мин Математикалық диктант.. Талқылайды, бөледі,қорытынды  шыға-рады. Топтық жұмыс. Топты баға-лау. Оқушылар жасаған жұмыстар.
Қызығушы-лықты

ояту

5мин 1- тапсырмаланы орындауды ұсынады, 8- тапсырмаланы ауызша орындайды. Топтық жұмыс. Түрткі сұрақ-тары. Топ жетекшілерінің

бағалауы.

Оқулық
Мағынаны тану 20 мин № 2, 3,4,5 ,6 ,7 тапсырмаларды  орындауды ұсынады.

 

Оқулықтағы тапсырмаларды орындайды. Тақтада орын-дайды. Спи-керді баға-лайды

 

Плакат, маркер
Ой  толғау 5мин Ойша өткен сабаққа көз жүгірту. Ойланады, өздерінің  пікірлерін білдіреді. Топты баға-лау Парақшалар
Қорытын-ды

 

5мин Бағалау.  Топ жетек-шілерінің пікірін тыңдап, өзінің бағасын шығарады. Үйге тапсырма береді. Топ жетекшілері топ мүшелерін бағалайды.

 

Жи-нақтау баға-сы

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сабаққа даярлық, амандасу, түгендеу.

Мен бақытты баламын,

Жан  дүнием де күн нұрлы

Жылуым мол бойымда. Осы жылуды Жер бетіндегі барлық адамдарға жолдаймын.

Менің оқығым келеді! Білімді, алғыр болғым келеді!

ІІ.   Ой шақыру.

  1. Математикалық диктант.
  • 6 центнерде неше килограмм бар?
  • 59 бен 6 сандарының қосындысынан 13 есе кем санды жазыңдар.
  • 1 км сымның массасы 150 кг. Осындай 100 км сымның массасын анықтаңдар.
  • 7 000-нан 5 есе кем санды жаз.
  • 321 мен 3-тің көбейтіндісін 60 бірлікке азайт.
  • 100 000 санын 2 бірлікке азайт.
  • Шаршының қабырғалары 80 дм. Оның периметрі нешеге тең?
  • Балабақшада 40 бала бар. Балалардың бөлігі келмей қалды. Бала-бақшада неше бала қалды?
  • 30 оқушыға таңғы асқа 25 грамнан май берді. Барлығы қанша май берілді?
  • 10000 саны 5000-нан неше есе артық?
  • 3000 санын 420 мен 70 сандарының бөліндісіне бөл.

ІІІ.  Қызығушылықты ояту.

№1 жаттығу  есептеулерді қарастыр. Қалай есептегенін түсіндір.

ІV.  Мағынаны тану.

Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.

№2 а) есептиеп, дұрыстығын тексеру.

45150 :14 = 3225                   740160:36=20560                  302520:12=25210

9215702:51=18070                888860:98=9070                    908820:18=50490

175440:43=4080                    813400:28=29050                  247230:41=6030

№3 тапсырманы талдап шығару.

540:х+15=150:2

540:х+15=75

540:х=75-15

540:х=60

х=540:60

х=9

540:9+15=150:2

75=75

х·50+100·9=250·4

х·50+900=1000

х·50=1000-900

х·50=100

х=100:50

х=2

2·50+100·9=250·4

1000=1000

120+х·15=375

х·15=375-120

х·15=255

х=17

120+17·15=375

375=375

 

 

600-120+х·12=600

480+х·12=600

х·12=600-480

х·12=120

х=120:12

х=10

600-120+10·12=600

600=600

1260+12·х=3000

12·х=3000-1260

12·х=1740

х=1740:12

х=145

1260+12·145=3000

3000=3000

 

№5 есеп. Шешуі: 1260:28*20=900         Жауабы:  20 күнде  900  кіржуғыш  машинасы жасалды.

№7 фигураның ауданын тап.

10 • 9 — 5 • 4 = 70 м2

20 • 15 + 30 • 18 = 840 дм2

V.Ой толғау.

№6 есеп.

Шешуі: 2000-(278+278*3) =888        Жауабы: кешкі көрсетілімге 888 билет сатылды.

VI.Қорытынды.Үй тапсырмасы.  № 8. 18- бет.