Егіншілік пен мал шаруашылығы.

40

  Пәні: Дүниетану              

  Сабақтың тақырыбы: Егіншілік пен мал шаруашылығы.

  Сабақтың мақсаты: оқушылардың Қазақстанның егіншілігі мен мал шаруашылығы  жайлы алған білімдерін тереңдету, теориялық және    практикалық білімдерін шыңдай түсу.

Нәтижесі: мал шаруашылығы мен егіншілікті өркендету  тіршілік иелері үшін өте маңызды

екенін    біледі.

           Типі: Жаңа сабақты меңгерту.
           Әдісі: Топтастыру,топтық тапсырмалар.
           Көрнекілігі: слайдтық  кестелер

Кезең Уақыт Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Әдіс-тәсілдер Бағалау Ресурстар, кабинет жабдықта-луы, көрне-кіліктер
Ұйым дастыру 5 мин Топқа бөлу.

Топтық ереже құрастыру.

Сандар арқылы топқа бөлінеді.

 

Топтық жұмыс.

 

Ой   

шақы ру

5 мин Өткен сабақтардан алған білімдерді еске түсіру мақса-тында топтарға сұрақтар қояды. Еске түсіреді,мысалдар келтіреді. Топтық жұмыс. Топты бағалау.
Қызы ғушылықты  ояту 5 мин Ауылдық жердің өсімдіктері мен жануарларының  пайдасын анықтау. Пікірталас. Сұрақтарға жауап береді,талдайды. Рөлдік ойын. Түрткі сұрақ-тары. Топ жетекші-лерінің

бағалауы.

Топтас-тыру.
Мағы наны тану 20 мин Жаңа мәтін бойынша топтық жұмыстар.

 

Берілген бөліктер бойынша мәтінді мазмұндайды,талдайды. Спикерді бағалай-ды

Өзін –өзі бағалай-ды

Плакат, маркер
Ой  толғау 5 мин Өткен сабаққа  көз жүгіртіп, ойлана отырып рефлексия жазуға тапсырма беру. Ойланады. Жұмысты орындайды. Жұмысын көршісімен алмас-тырады. Оқып, өзінің  пікірін білдіреді. Топты бағалау Парақша-лар
Қоры тынды

 

5 мин Бағалау.  Топ жетекшілерінің бағасымен танысып, өзінің бағасын шығарады. Үйге тапсырма береді. Топ жетекшілері топ мүшелерінің бағасын жариялайды.

 

 

Жинақтау бағасы

 

 

1.Ой шақыру

Сұрақ-жауап әдісі арқылы өтеді.

-Шалғын өсімдіктері мен жануарларына нелер жатады?

-Дала өсімдіктері мен жануарларын ата?

-Шөл өсімдіктері мен жануарларына нелер жатады?

-Орман-тоғай өсімдіктері мен жануарларын  ата?

— Таулы жер өсімдіктері мен жануарларын  ата?

-Суқойма  өсімдіктері мен жануарларын  ата?

2.Қызығушылықты ояту.  Стратегия: Ой  қозғау.

     -Мал шаруашылығы мен егіншілік  туралы не білесіңдер?

 

Сергіту сәті.

3.Мағынаны тану

Егін  шаруашылығы туралы алған 6iлімдерін толықтыру.

Ауыл халқының  еңбегі  туралы әңгіме өткізу.

Ауыл сөзіне ассоциация жасаңдар.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пікіріңді білдір.

— «Адамдар — ауылдың басты байлығы» дегенді калай түсінесіңдер?

Ауылдың көркейіп, тұрмысының жақсаруы үшін не icтey керек?

Ой толғау.  «Телекөпір» іскерлік ойыны.

Сынып телестудия болады. Оқушылар екі топқа бөлінеді.  Біреулері -қалалықтар, 6ipeyлepi — ауылдықтар. Tілші ауыл тұрғындарына сұрақ қойып, әңгіме жүргізеді.

  • Ауылдарыңызда еңбектің кандай түрлерімен айналысасыздар?

_ Соңғы жылдары ауылдарыңызда не өзгерді?

_ Ауыл тұрғындарының тұрмысы қандай?

— Шаруашылық өнімдерін кайда жібересіздер?

— Қала тұрғындары сіздердің өнімдеріңізді  пайдаланбай өмip сүре ала ма?

Енді тілші қала тұрғындарынан сұхбат алады.

— Қалада қалай тұрасыздар?

— Ауылга қандай көмек бере аласыздар?

— Ауыл тұрғындарының өндірген өнімдері сізздерге қажет пе?

Рефлексия жазу.

Қорытынды.

Үйге тапсырма. Өз өлкеңдегі мал шаруашылығы мен егіншілік туралы мәлімет жинақтап кел.