«Жас Мұхтар» Ахмет Әуезов

126

Ана тілі

Сабақ тақырыбы:  «Жас Мұхтар» Ахмет Әуезов

Сабақ мақсаты:

Білімділік: Мұхтар Әуезовтың балалық шағымен танысады, «Жас Мұхтар» әңгімесін оқып, идеясын ашады, түсінік алады.

Дамытушылық: Жазушының астарлы, айшық сөздеріне  оқушылар назар аудара отырып, көркем сөздің адам ойын дәл жеткізудегі  рөлін айқындайды.Сөзің құдіреттілігіне, әсерлілігіне көзін жеткізеді.

Тәрбиелік: Көркем мәтімен  жұмыс істей алу дағдылары жетіледі, оқып  түйгендері туралы ой қорытындысын айтып жаттығады.

Сабақ түрі: аралас сабақ

Сабақ әдісі: Сыни тұрғыдан ойлау технологиясы. Түсіндіру, әңгімелеу, сұрақ қою, ой толғау.

Сабақ көрнекілігі: М. Әуезовтың портреті, сызбалар, плакаттар, Абайдың қарасөздері.

Сабақтың кезеңдері Қолданылған стратегиялар Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті.
Сабақтың барысы:   Сыныпты 4 топқа бөлу Топта отырады
Үй тапсырмасын тексеру:

 

 

 

І. Қызығушылықты ояту:

 

 

 

 

 

1.Білемін, білгім келеді, үйрендім

 

2. Кесте құру

Әр топқа тапсырма береді:

1-Кейіпкерлерге мінездеме

2-Кестені толтыру

3- Әңгіменің өмірмен байланысы

4- М.Әуезовтың өмірі, шығармалары

 

Оқушыларға парақты  таратады.

 

 

 

«Қарасөз» сөзін жазады

Топта  талқылайды, сыныпқа айтады .

 

 

 

 

 

Парақтың екі бөлігін толтырады.

 

Оқушылар өз ойларын айтады

ІІ. Мағынаны ажырату Аялдамамен оқу

Бірлесіп оқу

Сөзік жұмыс

 

 

Өзара сұрақ қою

Әр топқа мәтін таратады

1.     Бірінші бөлімді таратып береді.

2.     Екінші бөлім таратылып беріледі.

3.     Үшінші бөлім таратылады

 Топтағы әр оқушы мәтінді оқиды, оқығандарын топта талдап, қалған оқушылармен ой бөліседі.
ІІІ. Ой толғаныс 1.     Венн диограммасы

2.     Автор орындығы

Әр топқа тапсырмалар береді:

Мәтіндегі Абайдың қарасөзімен берілген қарасөзді салыстыруға тапысрма  беріледі

 жекелей оқып,топта талдайды, ортаға саладлы. Сұрақтарға жауап береді.

Әр топтан бір оқушы шығып қорғайды.

  Шығу парағы Үйрендім кестесін таратады. Үйрендім кестесін толтырады.
Қорытынды   Сабақты қорытындылайды:»Өшпес өмір өнегелері»  бөлімінде ақын жазушылардың, геолг-ғалымдардың, зерттеушілердің Ұлы тұлғалардың балалық өміріне саяхат жасадық. Біз бұл шығармалармен таныса отырып, өзімізге  көптеген тәлім- тәрбие алдық.  
Бағалау Өзін-өзі басқару Бағыт береді Топ жетекшісі бағалайды
Үйге тапсырма   Шығармашылық тапсырма Мәтіндегі қарасөзің қай қарасөзден алынғандығын анықтау