Жаттығу жұмысы

45

Тақырыбы: Жаттығу жұмысы

Мақсаттары: 1) Өткен тақырыпты қайталап, бекітуге жаттығу жұмысын жүргізу, білімдерін тексеру, тапсырмалар орындау. 2) Оқушылардың зейінін, ойлау, қабылдау үрдістерін дамыту,шыңдау. 3) дидактикалық ойындар арқылы ақыл-ой белсенділігін тәрбиелеу, елін жерін сүю, білімділікке баулу.

Көрнекілік: кітап, үлестірме, альбом, бұйым, жазылған сөздер.

Түрі: ойын түрінде, білімді бекіту.

Әдіс: сұрақ-жауап, түсініктеме, өзіндік кітаппен, дидактикалық материал, сурет арқылы жазбаша ауызша жұмыстар.

Пән аралық байланыс: Ана тілі, дүниетану,математика, өмірмен, ән сабағы.

Сабақ барысы:

І.Ұйымдастыру кезеңі:  (кезекші, түгендеу, сабаққа дайындық).

ІІ. Үй жұмысын тексеру

(әріптерді алып,көшіріп жазу)

  • сөйлем құрау
  • қандай дауыссыз дыбыстар? К-Г
  • басқа қандай дыбыс? Қ-Ғ,  П ұяң -Б айналуы.

ІІІ.Кіріспе:

Мақсатын айту: Дауыссыз  қатаң қ, п, к, дыбыстарының, ұяң ғ,б,г дыбыстарына айналуына жаттығу жұмыстарын орындау.

а) Дәптермен жұмыс (күн, тақырып жазу).

ә) математика. уақыт бірліктері.( ғасыр, жыл, 1 жыл-12 ай.

— қазіргі күз жыл мезгілі.

— мерекелер: 1) Білім күні, 2) Мұғалімдер күні, 3) (кітапты ашу, оқу).

Қазақстан Республикасы 1991 жылы өзінің тәуелсіздігін жариялап, дербес мемлекет болды. Тәуелсіздігіміздің-21 жылдығы. Президентіміздің басшылығымен бүкіл әлемге танымал болдық. Мереке-той. Тойға кімдер келеді? Қандай халықпыз(қонақжай). Мереке қарсаңына бізде қонақтарға дастарқан  жайып , шашу ретінде білімімізді көрсетейік.

ІV.Жаңа,бекіту сабағы.

а) Дәмді тапсырмаларды орындауға кірісейік.   (тапсырмалар-ойын түрінде екен).

  1. Кітаппен жұмыс:

Қазақстан қандай ел? 135-жаттығу.

«Көкпар»-мәтін жазбаша  а) оқу, ә) сөздік жұмыс: шикізат пайдалы қазбалар, кең-байтақ-үлкен. б)көшіру, қатаң дауыссыз дыбыстың астын сызу. в) дыбыстық талдау: Қазақстан, г) әрі қарай, әрі қарай ойыны. Мәтінді жалғастыруға бола ма?

Шығармашылық тапсырма: (ауызша)

(Альбом, сөз, суреттер арқылы мәтінді жалғастыру).

Қонақжай, ұлттық ойындар, әнұран,елтаңба, билер, табиғаты, өнерлі, батырлар, ауыз әдебиетіне, әдебиетке, мұраларға бай,ту).

(қатаң дауыссыз дыбысы бар сөздерді жазу). д) сөздік диктант (сөйлем құрау.

Тәуелсіздік, қонақжайлылық, ұлттық. ж)қатесін тап.

Мақал:   «Ынтымағы түпі-бірлігі»

«Ынтымақ түбі-бірлік».

Көп ұлтты мемлекет. (Халықаралық жағдай). Америка, Ауғаныстан, Абхази-Грузия, Ташкент, Өзбекстан елдерінің арасындағы шиеленісті, қақтығыстар.

Мағынасын түсіндіру( мақалдың)  дәптерге жазу (дұрысын).

Қорытынды: Бірлігіміз жарасып ,тәуелсіздігіміз баянды болып, еліміздің татулығын сақтап, бірлікке шақырып, тыныштық сақтайық, бейбітшілікте өмір сүрейік. Туымызды жоғары көтеріп, әнұранымызды шырқап, егеменді Қазақстанымыздың кімі болып өсеміз? Оқу-білім. Ы.Алтынсарин атамыздың шумағы.

  1. Сергіту сәті «Қазақстан» әні.

VІ. «Бәйге жарыс» (тақтада) тапсырманы оқу).

І. 138 жаттығу. Нұрбектің қасындағы (серік серігі) жақсы бала екен.

ІІ. 4 сөйлем: Інімнің есебін шығаруға көмектестім.

ІІІ. 5 сөйлем: Пілдің тұмсығы ұзын болады. (сұраққа жауап, өзара тексеру, сыйлық алу).

ІV. Қорытынды: (сурет арқылы).

  • дыбыс нешеге бөлінеді?
  • Дауысты дауыссыз ше?
  • Ұяң, қатаң,үнді дауыссыздарды айту.
  • Доп, тістеуік,мысық.
  • Сөйлем құрау.
  • п,к,қ дыбыстарының өзгеруіне сөйлем құрау.

Добы, тістеуігі, мысығы.

  • қандай дыбыс келсе? (дауысты ы,і дыбыстары). (Құттықтау «Мереке құтты болсын!».

VІІІ. Үйде; 136-жаттығу. (түсіндіру) «Теңге».

ІХ. Бағалау: Ерулік беру: