Туыстық қатынастар

69

Сабақтың тақырыбы: Туыстық қатынастар

Сабақтың мақсаты:

1.Білімділік:  Туыстар және туыстық қатынастар туралы ұғымдарын кеңейту;

  1. Дамытушылық: Оқушылардың танымдық қызығушылығын арттыру, ауызша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру;
  2. Үлкенді сыйлауға, кішіге ізетті болуға құрметтеуге тәрбиелеу;

 

Сабақтың түрі: аралас сабақ

 

Әдіс-тәсілі: Сын тұрғысынан ойлау стратегиялары:Галереяны аралау,Топтас-

тыру

 

Сабақтың көрнекілігі: карточкалар, суреттер, сызбалар, қосымша кітап-журналдар

 

Сабақтың барысы:

 

 І. Ұйымдастыру  (Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру)   1 мин

 

 ІІ. Үй тапсырмасын тексеру Бір айлық отбасының кіріс-шығысы  2-мин

 ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру, меңгерту 

 

  1. Оқушының танымдық қызығушылығын оятып, зейінін сабаққа аудару мақсатында «Ағайынды» киносынан үзінді көрсету, сұрақ жауап.          3-мин

 

ІІ. Мағынаны тану. Сыныпта үш орталық құру. Бұл жұмыс сыныпта жүелі қалыптасқан, оқушылар шартын біледі. Үш топта 8 баладан болады, орталықтың спикерлерін сайланады, бағалау парағымен таныстырылады. 1-мин

 

Бағалау парағы

 

Оқушының аты 1-тапсырма 2-тапсырма 3-тапсырма 4-тапсырма 5-тапсырма
           
           
           
           
           
           
           

 

 

 

 

Әр топтың өз тапсырмалары бірнеше данадан партада дайын тұрады.  25 мин

 

1-орталық: «Білім» орталығы

2-орталық: «Шығармашылық» орталық

3-орталық: «Ақпарат» орталығы

 

 

Білім орталығы

1-тапсырма:

 

— Мәтінді оқу, жұпта, топта талдау

 

2-тапсырма:

 

— Сарамандық жұмысты орындау

 

Шығармашылық орталық

1-тапсырма: Өрнектің мәнін дұрыс тапсаң туыстық атау шығады, сол атауға анықтама бер

.

2 х 8 =

8 х 3 =

56 20 24 15 16 16
ғ ш а ы а Н

7 х 8 =

8 х 2 =

4 х 5 =

5 х 3 =

 

2 — Үш жұрттың біріне көрнекілік жайындау. (Өз жұртым, нағашы жұрт, қайын жұрт)

 

Ақпарат орталығы

Тапсырма:

 

Түрлі журнал, кітаптардан «Туыстық қатынастар» тақырыбында мәліметтер, мақалдар тауып жаз.

 

Ү.  Қорытынды:

 

Интербелсенді тақтадағы «Үш жұрт» туралы кестені толтыру, ойларын жинақтау.  4-мин

 

ҮІ. Бағалау 

1.Спикерлер өз тобындағы оқушыларды бағалайды 8 мин

  1. Үйге тапсырма 1 мин