Негізгі және туынды зат есім

62
Сабақтың тақырыбы: Негізгі және туынды зат есім

Мақсаты:                          Негізгі зат есім сөздерден туынды зат есім сөздер жасауға дағдыландыру, туынды сөздерді сөз құрамына талдауды меңгерту.

Өтілетін пән аты: Қазақ  тілі

Сыныбы:3 «А»

Пән мұғалімі:                  Қасымбаева Бибиігүл

Сабақтың кезеңдері Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер мен көрнекіліктер Мұғалімнің іс- әрекеті Оқушының іс-әрекеті уақыты Ескерт-пе
1. Ұйымдастыру кезеңі

 

 

Оқыту мен оқудағы жаңа технологиялар

Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету, Оқыту үшін бағалау оқуды бағалау

Оқыту мен оқуда АҚТ-ны пайдалану

Талантты және дарынды балаларды оқыту,Оқушылардың жас ерекшеліктері сәйкес оқыту және оқу, Оқытуды басқару және көшбасшылық

 

Сұрақ-жауап, Дамыта оқыту, 1.Сәлемдесемін «Куаныш» олеңімен

2.Сөз таптарының түрлеріне қарай

топқа бөлемін.

3. Түгелдеймін

1.Сәлемдесу: «Куаныш» олеңіменҚұрал-жабдықтарды реттеу

2. Төрт  топқа бөліну

Топ басшыларын сайлау

3 мин
2. Психологиялық дайындық кезеңі: АҚТ-ны пайдалану, Оқушылардың жас ерекшеліктері сәйкес оқыту және оқу,   Оқушының сабаққа деген ынтасын аудару үшін 1 шумақ өлеңді хормен айтқызамын «Біз қазақтың баласы» өлеңін хормен айту. 2 мин
2. Үй тапсырмасын сұрау кезеңі: АҚТ-ны пайдалану, Оқыту мен оқудағы жаңа технологиялар

Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету, Оқыту үшін бағалау оқуды бағалау.

  Дәптермен жұмыс: 17- жаттығу

Үй тапсырмасын пысықтаймын: «Алтын сандық» ойыны

Құрап келген сөйлемдерін оқу. Ойыннын мақсатына жету үшін Интнрбелсенді тақтамен жұмыс жасап берілген тапсырмаларды 4 топта орындау 5 мин
3. Жаңа сабақтың барысы:

 

 

Оқушылардың жас ерекшеліктері сәйкес оқыту және оқу, Оқытуды басқару және көшбасшылық, Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету, Талантты және дарынды балаларды оқыту.

 

 

  1.«Қазақ тілі» елінде ертегісі арқылы жаңа сабақты талқылатамын.

 

2. Электронды оқулық бойынша жаңа сабақты меңгертемін.

3. 19-жаттығу. Слайдта «Сыңарыңды тап» ойынының мақсатымен таныстырамын

4.Тақтамен жұмыс жүргіземін:

5.Сергіту сәтін ұйымдастырамын

«Аяқпенен топ-топ» желісімен.

6.Оқулықпен жұмыс:

 

7.Тіл дамыту: 21-жаттығу

8.Тақтамен жұмыс:Негізгі зат есім сөздерді бір бағанға көшіріп жазамын.

9.«Бала тілі бал» өлеңінің дыбыстық көрсетілімі.

1.Көрсетілім бойынша сұрақ-жауаптарға жауап береді және бүгінгі тақырып не туралы болатынын өздері ойланып табу.

2.Оқулықпен ұштастырып отыру

 

 

 

 

4.Қосымшалы сөздерді тақтаға жазу.

5.Көрсетілімге қосылып сергіту сәтін орындау.

6.Топпен жұмыс: 20-жаттығудың мақсатын оқып, тапсырманы орындау.

7.Жаңылтпашты жатқа жазу.

8. 22-жаттығу. Жаттығуды оқушылар жалғастыру.

9.Сергіту сәтін сынып бойынша жасау.

 

5 мин

 

 

1 мин

 

3 мин

 

 

3 мин

2 мин

 

3 мин

 

3 мин

5 мин

 

1 мин

4. Қорытындылау кезеңі

 

 

СТО

 

 

 

Оқыту үшін бағалау оқуды бағалау.

Топтық жұмыс Жаңа сабақты пысықтау:Тапсырма

негізгі және туынды зат есімдерге мысал келтіру

 

Бағалау: Әр топтың бағалау кестесіне сабақ барысында стикер жапсырып бағалаймын.

Үйге тапсырма: 23-жаттығу

 

Топпен жұмыс: А3 форматқа мысал келтіріп сөз құрамына талдау.

 

 

Топтық баға топ мүшелеріне бірдей бағамен бағалау.

 

Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып, алған бағаларын қойдыру.

5 мин

 

 

 

2 мин

 

 

1 мин

 

 

 

 

 

 

 

45 мин