Бұру және параллель көшіру

363

Тексерілді

Оқу ісінің  меңгерушісі:      Тұрлашова Г. Е

геометрия 9-сынып.
Сабақ тақырыбы                      Бұру және параллель көшіру.
Жалпы мақсаты Оқушыларды мысалдар келтіру арқылы, жазықтықты түрлендірудің  тағы бір түрлері-бұру түрлендіруі мен параллель көшіру түрлендірулермен таныстырып, оларды есепетер шығару барысында қодана білу биімділігін қалыптастыру.
Сілтеме 1.      Оқулық. Геометрия Шыныбеков А. Н   Атамұра -2013

2.      Алгебра  9сынып .әдістеме.

Оқушылар үшін оқу нәтижелері 1.      Өз ойын, білгенің жеткізуге үйренеді.

2.      Өткен материалдарды есіне түсіреді.

3.      Сын тұрғыдан ойлауға жетелейді.

4.      Теориялық материалды өз- бетімен оқып, түсінуге тырысады.

5.      Өзіне деген сенімділігі артады

1.      Бұру, параллель көшіру ұғымдарымен танысады;

2.      Бұруға, параллель көшіруге арналған практикалық тапсырмаларды орындай алады.

3.      Бұруға, параллель көшіруге есептер шығара алады.

 

Сабақта қолданылатын материалдар 1.      Интерактивті тақта

2.      Оқулық, дәптер, сызғыш карандаш

3.      Слайд, суреттер

Қолданылған  модульдер 1.      Диалогтық оқыту.

2.      АКТ пайдалану

3.      Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4.      Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.

5.      Оқытуды басқару және көшбасшылық

Оқыту әдістері: Диалогтық оқыту .

Сын тұрғысынан оқыту

 

1.      Жеке жұмыс

2.      Жұптық жұмыс

3.      Топтық жұмыс.

Уақыт Сабақ барысы міндеттері Мұғалім іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті. бағалау Әдіс-тәсілдер
5  мин Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал орнату.  Амандасу.  Оқушыларды түгендеу.  Топқа бөліну.  Амандасады. Топқа бөлінеді.  Оқу құралдарын шығарады.  

Диалогтық оқыту

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10мин

 

 

15мин

 

 

 

5 мин

 

 

Білу.

Еске түсіру.

 

 

 

 

 

 

 

 

Түсіну.

Тақырыпқа келу

 

Жаңа тақырып.

 

 

 

Мысалдар арқылы тақырып мағынасын тану

 

 

Қолдану

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қолдану

 

 

 

Үй жұмысы

 

Қорытынды.

Рефлексия.

 

Қызығушылықты ояту.

Түрткі сұрақтар

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

Оқушыларды тақырыпты өздігінен игеруге дағдыландырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушыларға сұрақтар бере отырып, тақырыпты өздігінен түсінуге көмектесу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өз жұмысын қорытынды жасай білуге үйретеді.

1-тапсырма

 

1)       

 

 

Оқушылар берілген суреттерге  симметриялы фигураларды салады.

 

 

 

 

Оқушыларда бұру түрлендірулерін көрсетеді.

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

Оқушылар жауабы: О-бұру центрі, α –бұру бұрышы.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топпен ұйымдасып орындайды. Постер.

Тақтаға шығып шығару жолын түсіндіреді.

 

 

 

 

Сабақ   жөнінде өз ойларын айтады.

Стикерге жазу арқылы рефлексия жасайды.

 

 

 

Ынталандыру сөздері.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Формативті бағалау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушы –оқушы

Мұғалім-оқушы.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СТО(миға шабул)

Диалогтық оқыту.

АКТ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топпен жұмыс.

Өзара ынтымақтастық

 

 

 

 

Түзуге қатысты берілген фигураға симметриялы фигуралар салыңдар.

 

Оқушыларға үстел немесе тақта бетінде қандай да бір фигураны қозғалмайтын нүктесі маңында бұру немесе оны параллель көшіру арқылы бұру мен параллель кқшіру түрлендірулерінің мағынасын түсіндіру.

бұру центрі, бұру бұрышын атаңдар.

 

Жазықтықта мұндай түрлендіру бүру деп аталады.

Бұру түрлендіруде сәйкес нүктелердің арақашықтығы сақталады.

 

Параллель көшіру.

 

 

Параллель көшіру кезінде A(x,y) A’(x’;y’) нүктесіне  көшетін болса, онда x’=x+a, y’=y+b теңдіктері орындалады.

 

Теорема. Параллель көшіру түрлендіруі нүктелерді параллель түзулер бойымен бір бағытта  бірдей қашықтықтарға жылжытады, олардың арақашықтықтарын өзгертпейді.

 

№272

№273

№274

 

 

 

 

Тақырыпты қорытындылау.

Бүгінгі сабақты түсіңдің бе?

Қиындықтар болды ма?

Бүгінгі сабақтан не үйрендің?