Шеберлігіңді шыңда» (Аппликация)

117

Тақырыбы: «Шеберлігіңді шыңда»   (Аппликация)

Мақсаты:

  • Оқушыларға қолөнермен жалқау адамның жолдас бола алмай -тындығын түсіндіре отырып, өнерге деген қызығу шылығын, өз өнерін бағалай білуге баулу.Еңбек құралдарын пайдалана білу мен ойлау қабілетін қалыптастыру.
  • Әр түрлі материалдарды пайдалану арқылы байқа ғыштығын, шығармашылық қабілетін, қиялын, қол ептілігін дамыту.
  • Еңбек мәдениетін сақтауға, адам еңбегін құрметтеуге, батыл- дыққа,еңбексүйгіштік пен ұқыптылыққа тәрбиелеу.

 

Типі: қоғамдық білім байқауы, өткен материалдарды жалпылау және жүйелеу.

 

Әдісі: сұрақ-жауап, әңгімелеу, нұсқау беру, талдау

 

Қолданылатын жабдықтар: қатты қағаз,түрлі-түсті қағаз, қайшы, сызғыш, қарындаш

 

Көрнекілігі: Интерактивті тақта(презентация), балалар шығармашылығынан көрме,нақыл сөздер

 

Өту барысы:

 

  1. Ұйымдастыру сәті
  2. Психожаттығу. «Мен бәрін жасай аламын»

Бүгінгі күн тамаша,

Мен өзімді жақсы сезінудемін.

Менің көңіл күйім керемет жақсы.

Мен жұмыс істеуге дайынмын.

Мен өзіме сенімдімін.

Мен барлығы қолымнан келетініне сенемін.

Мен жігерлілікпен мақсатыма қол жеткіземін.

 

  1. «Шеберлігіңді шыңда» тақырыбында ұйымдастырушылық — танымдық әңгіме
  2. Кіріспе сөз

Біз, қай заманда өмір сүрсек те, адам өміріндегі ең негізгі іс — ол еңбек болмақ. Еңбексіз өмір жоқ. Оны күнделікті өздеріңнің ата-аналарыңның тынымсыз еңбектерінен байқауға болады.

Дана халқымыз «Баланы бастан» деген нақылды бекер айтпаса керек. Тәлім-тәрбие алуда, теңіздей терең білімді игеру де еңбекпен байланысты.Еңбек үстінде адам шыңдалады, икемделеді,шеберленеді.

  • Шебер адам қандай болу керек деп ойлайсыңдар?

Осы жақсы қасиеттерді біз еңбекке баулу пәні арқылы үйреніп, бойымызға сіңіреміз.Ендеше, сол пәннен ерекше шеберлігімен көзге түскен, Сабақтың мақсатымен таныстыру.

  1. Суреттер сөйлейді (интерактивті тақтамен жұмыс)

Балалар, енді тақтаға назар аударайық. Мұнда, өздерің сияқты  шебер балалардың  қолдарынан шыққан өнер туындылары:

  • Ермексаз және сазбалшықпен жұмыс
  • Табиғи материалдармен жұмыс
  • Қағазбен жұмыс
  • Оригами
  • Құрастыру
  • Матамен жұмыс

Осылардың ішінде бүгін біз қағазбен жұмыс жасаймыз.

  1. Практикалық жұмыс

Балаларым, отырыңдар және тексеріңдер:

Сендер сабақты бастауға дайынсындарма?

Керекті заттардың барлығы барма?

Барлықтарыңыз дұрыс отырсындарма?

Барлығы дұрыс ықыласпен қарайды ма маған?

 

Қазір, балалар, біз қызықты көрмегм шығашағамыз және оның мекендеушілеріне жақыныраққарап, танысып шығамыз. Ал неткен көрмеге кіріп-шығамыз? Оны мына «Чао-чао» музыкалық фильм арқылы түсінеміз.

 

 

 

 

  • Сонымен , балалар, біз қандай көрме саяхатқа бардық?
  • Дұрыс, біз иттер көрмесіне саяхат жасадық, бірақта біз осы көрмеге өзіміз де қатысамыз. Ол қалай деп ойлайсыңдар.

Бүгін біз сабақты ерекше түрде өткіземіз. «Иттер – біздің кіші ағаларымыз» атты еңбекті жоба жасау арқылы сабағымызды өткіземіз. Сіздің кластастарыңыз дайындап әкелген қатынас-хабарландыруды тыңдап шығыңыздар.

 

 

Пекинес

Бұл айдын көздері бар кішкентай ғана ит. Бай тонға, жүндері көп. Ежелден Кытай императордың қасиетті малы болып есептелінген. Ол адамдардан жыңдарды қуып жіберетін иттің рухы деп сыйланатын. Пекинесті Пекиндегі император садақтары сарайында езбелейтін. Оларға жай жұрттар сәлем беретін. Ешкім бұл иттерді шетке шығарып саталмайтын. Бірақта кейін реттерде бірнеше иттер Еуропаға шығып кетіп көрсетілген.

 

Пудель

Алдаға пуделдің арасында сабалақ бақташының және аңшының иттері болатын. Пудель деген сөз «қақты» білдіреді. Өткенде пудельдер аңшыларға өте жақсы көмектесетін. Суретшілерге де көмектесетін. Үйретілген пудель сиқырлы фокустарды көрсететін, суретші суреттерін салатын. Атақты композитор Вагнер өз пуделін репетицияларға алатын, егерде аспап қате ойнаса, ит қатты үре бастайтын. Наполеонның заманында пудель офицерлердің құрал-саймандарының бөліктеріне жататын. Офицерлер соғыс алаңына кішкентай иттерді алатын. Жаралы офицер сөмкесінен пудельді шығаратын, ол өзінің қатты үреуіменен дәрігерді шақыратын.

 

Такса

Таксаның жынысы борсықтарды аулау және індедегі түлкілер үшін бастапқыда шығарылды. Бүгінгі күнде таксалар үй жануарлары болып есептеледі. Бұл зерек, бойы аласа иттер, олар ақылды, керемет батырлыкпен, жұмыста құштарлықпен, шыдамдылықпен белгіленеді. Бұлар өте тапқыр, амалшыл және дербес иттер. Өз қожайыннан басқа жаққа кетпейтін ит.

 

 

 

 

Бүгінгі сабақта жұмысымызды аппликация техникасы арқылы орындаймыз.

 

Есімізге түсірейік: аппликация дегеніміз не? (кесіп алу арқылы аланған суреттерді қағаз немесе басқа материалдарға жапсырмалау)

Қазір мынадай сурақтарға жауап беріңіздер:

  • қандай материалдар бізге қажет?
  • Қағаздың қандай түстері керек?
  • Қандай құрал-жабдықтар керек?

 

Қажетті құрал-жабдықтарын түгендеу. Қауіпсіздік ережесі , қайшымен жұмыс істеу ережелерін еске түсіру.

Құрал — жабдықтарымызды парта бетіне реттеп қойып  аламыз.Олар жұмысқа кедергі жасамауы керек.Әрқайсысы өзінің алдындағы  дайындаған материалдарымен жұмыс істейді.

  1. Сергіту сәті

Тапсырманы бастамастан бұрын, қағазды үнемдеуі ұстау, қию арқылы сөйлесіп алайық. Мына слайдқа қара: қай суретте дұрыс үлгісі көрсетілген ? неліктен?

 

Бүгінгі жұмысты топтарға бөлініп істейміз.

1-ші топ: пекинес

2-ші топ: пудель

3-топ: мұғалімдер: такса

 

«Мақталы» пудель

  1. Қатырма қағазға үлгіге қарап, пудельдің сұлбасын сал. Қиып ал.
  2. Бұршақ түйіріменен бірдей тығыз түйіршіктерді матадан шират.
  3. Желімді бөлшектерге жақ және түйіршіктерді солардың үстіне жапсыр.
  4. Құлақты және аяқтарын солай жаса.

 

«Смешариковый» күшік

  1. Қағаздан үлгіге қарап күшіктің бөлшектерін сызып ал және содан кейін оларды қиып ал.
  2. Суреттегідей табандарын және құлақтарын желімдеп ал.
  3. Қазіргі уақытта тұмсығын, мұрынын, құлағын желімдеп жапсыр.
  4. Смешарикті әшекейле

 

Шеңберлерден жасалған пекинестің аппликациясы (мұғалімдер тобы)

Көрсетілген үлгілердің  элементтерін пайдалану арқылы немесе өз қиялдарыңа ерік беріп,  шеберліктеріңді көрсетіңдер.Жұмысты бастамас бұрын нені қалай жасауға болатынын  жақсылап ойланып алыңдар.

Дайынсындарма?

Олай болса, іске сәт, балалар!

Сергіту сәті

 

Өз өзің бағалау

 

 

III. Қорытындылау.

Жасалған жұмыстарын қорғау.