Тіл және сөйлеу

84

Сабақтың тақырыбы:   Тіл және сөйлеу.    1 – 5 — жаттығулар

Сабақтың мақсаты:    1. Тіл –адамзат баласының аса маңызды қатынас құралы. Тіл-әр

халықтың қымбат қазынасы. Адамның іс-әрекетіне, сезіміне

сөйлеудің жасайтын ықпалын т/у

  1. Баланың тілін ашу, сөйлеу мәнерін дамыту.
  2. Парасатты түйсік пен ынта, ықылас, өмірге

эмоционалды қатынас қалыптастыру

С/көрнекілігі: Кесте, қ/т өзіндік жұмыс дәптері, т/суреттер.

 

кезең Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
I.Ұйымдастыру

 

 

 

 

 

 

 

1.   Бағдарлау – мотивациялық кезең.

2.   Үй тапсырмасын тексеру.

Апан-апан,

Ескі шапан,

Иір қобыз,

Жарық жұлдыз

Оқушылардың жауабы тыңдалып, жұмбақ шешуін қалай тапқандығы туралы сұрау:  Жануарлардың түр-сипаты сөзбен бейнеленіп, сипатталған .Демек, біз бір-бірімізді    сөз арқылы,  сөйлеу арқылы  ұғыстық.

Сөйлеу не арқылы жүзеге асады?

Адамзат тілінің шығуы өте ерте заманнан  басталады. Алғашқы кезде топтасқан ұжымдар бірлесіп еңбек етудің артықшылығын сезіне бастаған.Еңбектене отырып, тағы бір қажеттілікті сезіне бастаған. Ол бір-біріне бірдеңе айту, бірін-бірі ұғысуға талпыну. Осы қажеттіліктен келіп тіл шыққан.

II   Жаңа тақырып

Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру бойынша тапсырмалар

3. Пікірталас:

 

 

Сөйлеу не үшін

қажет?

Ата-бабамыздан қалған мұра

 

III  кезең

Деңгейлік тапсырмалар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I  деңгей

1–жаттығу.Мәтінді түсініп оқы.

 

II деңгей

2-жаттығу. Мақалдарды оқып, жатқа жаз.

 

 

III  деңгей

3-жаттығу. Өлеңді көшіріп жаз. Өлең мазмұнын қалай түсінгеніңді айтып бер.

Сабақты қорытындылау.   4-ж: Сызба бойынша сөйлеудің әрбір мақсатына байланысты шағын әңгіме құрастыр, дәлел  келтір

Үйге: 5-жат.. Б/бағалау.