7 саны және цифры. Апта. Апта күндері

Сабақтың тақырыбы: 7 саны және цифры. Апта. Апта күндері.

Сабақтың мақсаты: 7 санын  қосу және азайту тәсілдері жайлы оқушыладың  білімдерін бекіту.

Ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту үшін ауызша  және жазбаша    есептеу  дағдыларын қалыптастыру.

Алға қойған мақсатқа жетуге ойшылдыққа,  шапшаңдыққа  және  тиянақтылықа  тәрбиелеу.

Сабақтың түрі:  Ойын  сабақ.

Әдісі: Сұрақ –жауап түсіндіру, ой шақыру.

Көрнекілігі: суреттер, карточкалар, цифрлар, геометр.фигура,фишка,веер,бояу.

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру кезеңі:Үлкенге де сіз,

Кішіге де біз.

Әдеппен бас иіп,

Сәлем бердік біз.

. Жаңа сабақ: — Балалар,бүгін бізде еркеше сабақ өздерің байқаған шығарсыңдар тақтаға қарап.

Мен таңертең мектепке келе жатқанда алдымнан бір бала жүгіріп келеді. Ол БУРАТИНО екен. мен сұрадым:-Буратино қайда жүгіріп бара жатырсың?

  • Мен өзімнің достарымды құтқаруға бара жатырмын .оны Карабас Барабас тұтқынға алыпты.
  • Буратино сен жалғыз өзін Карабас Барабасты жеңе алмайсың ғой. Саған менің оқушыларым көмектеседі. Солай емес пе балалар? Көмектесеміз бе Буратиноға?
  • Олай болса ең бірінші жолға шықпас бұрын үйімізге барып тамақтанып алайық. Ол үшін мынадай тапсырманы орындауымыз керек.( алман беру)
6
  • ТОППЕН ЖҰМЫС. (оқушыларды үш топқа бөлу)

 

 

 

1
4
3
5
 4
0
  • Үйден шықтық .
  1. АУЫЗША САНАУ.дарынды оқушыларға 11-20ға дейін санау –оларға қоянның суретін беру. Үлгермейтін оқу-ға 0-10  1-ді аттап санау-олар саңырауқұлақ.
  • Барлығы 10-1дейін кері санау.
  • ЦИФРЛАРМЕН ЖҰМЫС. Мұғалім ауызша бір сан атайды ал оқушылар соның цифрын көрсетеді. ( 2,05,4,0,6,1)
  • Келесі тапсырма балалар мен бір фигураны айтамын ал сендер оны қағаз бетіне түсіресіңдер.

ТҮЗУ, КЕСІНДІ, СӘУЛЕ, ҚИСЫҚ СЫЗЫҚ, НҮКТЕ, ТӨРТБҰРЫШ.

Балалар, қараңдар алдымызда кімдердің тұрғанын. Ол кімдер өзі? Дұрыс, ол Алиса түлкі мен Базилио мысығы. Олардың тапсырмасын орындамай олар бізді ары қарай өткізбейміз дейді.

Тапсырма: КАРТОЧКАМЕН ЖҰМЫС.

4+2=                 6+1=                              4-3=                          1+4=

5-3=                  7-2=                               0+4=

(бір-бірін тексереді)

СЕРГІТУ СӘТІ: балалар шаршап қалған шығарсыңдар демалайық.

Дүйсенбіде доп ойнадық алаңда,

Сейсенбіде серуен құрдық далада,

Сәрсенбіде сурет салдық сәндетіп,

Бейсенбіде би биледік әндетіп,

Жұма күні жидек тердік ағаштан,

Сенбі күні кино көрдік театрдан,

Жексенбіде үйде болдық демалдық.

Ал енді мінекей достарымызға жеттік бір ақ Мынау Карабас- Барабас достарымызды бір-бірден жіберемін дейді.

ЖАҢА ТАҚЫРЫП.

Қара  мына қызықты

Шалғыны кім ұмытты .

Жеті болам бір тартсаң

Бел ортамнан  сызықты.

 

 

 

 

 

Каллиграфиялық кезеңі

7 санын  тақтаға көрсету.

(саусақты бояуға батырып қағазға жазу)

-Біз өмірде жеті санын қайда,

қалай қолданып жүрміз?

-Ертегіде

Кемпірқосақтың түсі  жетеу.

1 аптада жеті күн бар.

7- желпек.

7- ата.

 

Апта күндерін рет-ретімен тақтаға қою( әр балаға тарату)

1 саны-дүйсенбі

2 саны- Сейсенбі

3 саны- Сәрсенбі

4 саны-Бейсенбі

5 саны- Жұма

6 саны- Сенбі

7 саны-Жексенбі

  • Сонымен бір досымызды шығарып алдық ( Мальвина)

ТАПСЫРМА:

Сандардың көршілерін ата( ауызша)

….1…..              …..6……      ……5……      ……4….

-тағы бір досымызды шығарды (Артемон)

ТАПСЫРМА: топпен жұмыс

1-топ: 6+…..=7                   …+6=7                       7-….=…                               .7-….=…

2-топ: 5+…=7                     ….+5=7                    7-……=…..                             7-….=…

3топ: 4+…=7                       …+4=7                    7-…..=….                                7-….=…

  • Тағы бір досымызды шығардық (Пьеро)

Сабақ соңында жұмбақ шығарайық

  1. Ал балалар, балалар

Қағазбенен қалам ал,

Екі ешкінің мүйізі нешеу.

Кәне, кімдер табады?

  1. 10 асықтың 3-еуін досын сұрап алады.

Айтшы сонда нешеуі өз қолыңда қалады?

  1. Алшаға кеп, күнара

Қонушы еді бір ара.

Бүгін тоғыз туысын

Ертіп келді бұл ара.

  1. Көлде ұшты жеті қаз

Қайтып қонды екі қаз,

Қонбады оның нешеуі

Кәне, кім тез шешеді.

    Сабақты қорыту. мадақтау